Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45745
   


Автор запитання: Поліна із міста: Київ :: Запитання: 47629  
Поліна запитує:
Вітаю! Мені потрібен список літератури для дипломної роботи за темою "Стратегія просування бренду в соціальній мережі Instagram як ефективний інструмент розвитку малого бізнесу". Наперед дякую за допомогу.
Наша відповідь:
Безус Р. М. Маркетинговий менеджмент у SMM [Електронний ресурс] / Р. М. Безус, Л. С. Крючко, К. А. Перерва // Інвестиції: практика та досвід. — 2021. — № 21. — С. 66-71. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2021_21_12
Біловодська О. А. Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовища [Електронний ресурс] / О. А. Біловодська, Ю. С. Тхорук, В. Б. Збарживецька // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. — 2020. —- Вип. 12. — С. 88-96. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2020_12_10
Білозубенко В. С. Цифрова економіка як середовище розвитку інноваційної діяльності малих підприємств [Електронний ресурс] / В. С. Білозубенко, Р. О. Городницький // Проблеми економіки. — 2021. — № 2. — С. 103-110. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2021_2_12
Бойко В. О. Соціальні мережі – перспективний напрям просування бізнесу у підприємницькій діяльності [Електронний ресурс] / В. О. Бойко, А. А. Осадчий, Л. О. Бойко // Вісник Херсонського національного технічного університету . — 2021. — № 2. — С. 178-185. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2021_2_24
Віннікова І. І. Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств [Електронний ресурс] / І. І. Віннікова, Г. М. Гребньов, Ю. О. Пузанова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". — 2017. — № 14. — С. 275-280. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_44
Грабар О. І. Дослідження динаміки розвитку електронних соціальних мереж для ефективної реклами Інтернет-магазинів у сегменті українського мережевого бізнесу [Електронний ресурс] / О. І. Грабар // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. — 2015. — № 3. — С. 54-61. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2015_3_10
Грицак О. С. Оцінка та калькулювання собівартості маркетингових послуг у соціальних мережах (SMM) [Електронний ресурс] / О. С. Грицак // Підприємництво та інновації. - 2021. - Вип. 16. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2021_16_19
Дяченко К. В. Маркетинг впливу як ефективний інструмент просування бренду у соціальних мережах [Електронний ресурс] / К. В. Дяченко, В. А. Євтушенко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. — 2020. — № 11(2). — С. 27-33. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_11(2)__6
Захарченко А. О. Стратегії просування іноземних брендів побутової техніки у соціальних мережах [Електронний ресурс] / А. О. Захарченко // Соціально-гуманітарний вісник. — 2018. — Вип. 24. — С. 145-146. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_96
Іванюха Т. В. Контентна стратегія просування брендів у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Т. В. Іванюха, Я. Д. Новікова // Молодий вчений. — 2017. — № 12. — С. 133-135. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_12_34
Капінус Л. В. Маркетингові SMM-технології підприємств харчової промисловості на онлайн-ринку [Електронний ресурс] / Л. В. Капінус, Т. А. Полуда, І. В. Ніколаєнко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. — 2019. — Т. 30(69), № 6(1). — С. 59-64. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_6(1)__13
Касьянова Н. В. Тенденції розвитку бізнес-реклами в соціальних мережах [Електронний ресурс] / Н. В. Касьянова, Д. В. Мірошников // Modern economics. — 2021. — № 26. — С. 44-48. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2021_26_9
Кифяк О. В. Маркетинг у cоціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг [Електронний ресурс] / О. В. Кифяк, В. Д. Урда // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . — 2017. — № 14. — С. 123-130. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_14_27
Кітченко О. М. Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. М. Кітченко, Є. Г. Приходько. // Ефективна економіка. — 2020. — № 12. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_12_56
Косар Н. С. Формування комплексу маркетингу для малого бізнесу у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, В. Р. Подарин // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. — 2022. — Вип. 18(1). — С. 32-42. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2022_18(1)__5
Кудіна А. В. Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram [Електронний ресурс] / А. В. Кудіна // Маркетинг і цифрові технології. — 2020. — Т. 4, № 2. — С. 61-71. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2020_4_2_9
Лебідь Н. М. Контент-план при SMM просуванні персонального бренда в соціальній мережі Instagram [Електронний ресурс] / Н. М. Лебідь // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. — 2019. — № 2. — С. 81-86. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_2_16
Мальчик М. В. Таргетингова реклама як інструмент просування бізнес-сторінок у соціальних мережах [Електронний ресурс] / М. В. Мальчик, І. П. Адасюк // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. — 2020. — Вип. 3. — С. 127-136. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2020_3_14
Мостова А. Д. Сучасні тенденції та особливості просування бізнесу у соціальних мережах [Електронний ресурс] / А. Д. Мостова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. — 2022. — Вип. 3. — С. 76-82. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2022_3_14
Нєвалов А. Г. Наи?поширеніші помилки під час просування бренду медійного продукту в соціальних мережах, зокрема в Instagram [Електронний ресурс] / А. Г. Нєвалов, Я.-І. І. Фостяк // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . — 2019. — № 17(1). — С. 46-52. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_17(1)__10
Олініченко К. С. Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, Е. В. Пахуча // Економіка і регіон. — 2023. — № 1. — С. 70-80.
Осіпова А. А. Вплив соціальних мереж на розвиток бізнесу [Електронний ресурс] / А. А. Осіпова // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. — 2022. — Вип. 101(2). — С. 246-255. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2022_101(2)__24
Похилько С. В. Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів [Електронний ресурс] / С. В. Похилько, А. Ю. Єременко // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. — 2020. — № 3. — С. 130-139. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2020_3_16
Савицька Н. Л. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька, К. В. Полевич // Бізнес Інформ. — 2016. — № 11. — С. 419-424. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_11_71
Стрижкова Ю. Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії яба як залучити цільову аудиторіюпокоління Y [Електронний ресурс] / Ю. Стрижкова // Маркетинг в Україні. — 2015. — № 5. — С. 52-57. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_10
Шталь Т. В. SMM як сучасні технології маркетингу [Електронний ресурс] / Т. В. Шталь, Г. Б. Дмитрієв // Бізнес Інформ. — 2019. — № 12. — С. 446-452. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_12_64

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 7.02.2024 00.11.23 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.243247 seconds