Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Суми :: Запитання: 17014  
Тетяна запитує:
Доброго ранку. Допоможіть, будь ласка, знайти інформацію по темі "Психологічні показники результативності навчання." Дякую за допомогу
Наша відповідь:
1.
Зуєв І.О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації/ І.О. Зуєв // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 10. - C. 21-25. -Бібліогр. : 12 назв.
2.
Бех, Іван Виховний процес з глибинним психозануренням/ І. Бех // Початкова школа. - 2008. - № 11. - C. 7-9
3.
Бех, Іван Виховний процес з глибинним психозануренням/ Іван Бех // Початкова школа. - 2009. - № 1. - C. 5-8; Початкова школа. - 2009. - № 2. - C. 4-7

4.
Астахова, Полина Не хочу учится !/ Полина Астахова // Крестьянка. - 2007. - № 9. - C. 80-83

5.
Максименко С.Д. Диференційоване навчання: до проблеми психологічного супроводу/ С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 1. - .46-53. -Бібліогр. в кінці ст.
6.
Кузнецов А. Психологічні особливості адаптації до навчання в допоміжній школі/ А.Кузнецов // Освітянське слово. - 1999. - № 12. - C. 5

7.
Юрченко З.В. Самостійна художньо-словесна творчість учнів: психологічні детермінанти у векторі особистісного становлення/ З.В.Юрченко // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 2002. - № 2. - С.2-5. -Бібліогр.: 9 назв.

8.
Локарева Г.В. Теорія і методика діагностики научуваності/ Г.В. Локарева, О.О. Почерніна, О.С. Волярська // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 7. - C. 37-47
9.
Резніченко Р. Використання психолого-педагогічних засобів для формування навчальних умінь/ Р.Резніченко // Математика в школі. - 2002. - № 5. - С.27-30

10.
Сікорський, Петро Психолого-педагогічні проблеми навчання математики/ Петро Сікорський // Математика в школі. - 2004. - № 4. - С.5-9. -Бібліогр.: 3 назв.

11.
Туріщева Л.В. Психологічні особливості закріплення навчального матеріалу/ Л.В. Туріщева // Математика в школах України. - 2007. - № 11. - 15-16

12.
Павличенко Е. Психолого-педагогическое сопровождение образовательного процесса/ Е. Павличенко // Воспитание школьников. - 2006. - № 1. - C. 33-36

13.
Поставна Л. Психологічний моніторинг як система інформаційного супроводу навчального процесу/ Л. Поставна // Обдарована дитина. - 2006. - № 7. - C. 40-49

14.
Тепліцька Н. Функції психодіагностики у навчально-виховному процесі/ Н. Тепліцька // Класний керівник. - 2008. - № 5. - C. 18-19

15.
Волощук, Іван Психолого-педагогічні засади індивідуального навчання молодших школярів/ Іван Волощук // Рідна школа. - 2003. - № 12. - C. 21-23
16.
Лук‘янова М. Психологія навчальної мотивації школярів/ М. Лук‘янова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2006. - № 3-4. - C. 26-32

17.
Калошин В.Ф. Причини невдач в навчанні/ В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 7. - C. 17-20. -Бібліогр. : 10 назв.

18.
Бех І. Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання/ І. Бех // Початкова школа. - 2003. - № 3. - С.1-6

19.
Макара О. Психологічне забезпечення особистісно-зорієнтованого навчання/ О. Макара // Українська мова та література. - 2003. - № 37. - C. 9

20.
Труднощі в навчанні та шляхи їх подолання. Причини проблем у навчанні школярів // Початкова освіта. - 2007. - № 13. - C. 2-7

21.
Максименко, Сергій Психологічний супровод профільного навчання : Теоретичні основи/ Сергій Максименко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2005. - № 5-6. - C. 27-33

22.
Савченко, Олександра Навчити учнів учитися: психолого-дидактичний аспект/ Олександра Савченко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2005. - № 1. - C. 29-32.

23.
Шрагина Л.И. Психологические аспекты использования ТРИЗ в учебном процессе/ Л.И.Шрагина // Педагогика. - 1999. - № 6. - C. 39-43

24.
Павлова Л.Д. Психологічне супроводження особистісно орієнтованого навчання/ Л.Д. Павлова // Управління школою. - 2007. - № 10: Вкладка. - C. 1-16

25.
Павлова Л.Д. Психологічне супроводження особистісно орієнтованого навчання/ Л.Д. Павлова // Управління школою. - 2007. - № 4. - C. 2-7 (вкладка); Управління школою. - 2007. - № 8. - C. 2-18

26.
Павлова Л. Психологічне супроводження особистісно орієнтованого навчання/ Л. Павлова // Управління школою. - 2007. - № 3. - C. 1-16

27.
Кислюк, Ольга Співвідношення понять "мотив", " стимул", "потреба" та інтерес до навчання/ Ольга Кислюк // Соціальна психологія. - 2004. - № 5. - C. 109-118. -Бібліогр.: 10 назв.

28.
Максименко С.Д. Навчання і розвиток: психологічні аспекти/ С.Д.Максименко // Практична психологія та соціальна робота. - 1997. - Жовтень. - C. 5-7. -Бібліогр:21 назв.

29.
Кардялис К.К. Взаимосвязь между показателями психосоциального здоровья и мотивация к учебе/ К.К. Кардялис // Вопросы психологии. - 2006. - № 2. - C. 24-30. -Бібліогр.:

30.
Лук"янова М. Навчальна мотивація учнів: психолого-дидактичний аспект/ М. Лук"янова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 7-8. - C. 27-31

31.
Шевченко С.М. Проблема закріплення навчального матеріалу в педагогічній спадщині Я.Б.Рєзніка/ С.М. Шевченко // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 3. - C. 125-129

32.
Романенко, Наталія Шляхи подолання психологічних бар‘єрів під час навчання письма/ Наталія Романенко // Початкова освіта. - 2007. - № 8. - C. 15-17

33.
Ізмаїлова Е. Деякі психологічні передумови вдосконалення навчально-виховного процесу початкової школи/ Е. Ізмаїлова // Рідна школа. - 2005. - № 4. - C. 19-21. -Бібліогр.: 7 назв.
34.
Репкин В. В. Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения/ В. В. Репкин, Н. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2009 . - № 1. - C. 1-6. -Бібліогр. : 9 назв.

35.
Єрхієва П.В. Психологізація навчально-виховного процесу/ П.В. Єрхієва // Обдарована дитина. - 2006. - № 6. - C. 46-59

36.
Баранова Н.П. Взаємодія психологічної служби ЗНЗ з учасниками навчально-виховного процесу в роботі щодо превентивного виховання/ Н. П. Баранова // Виховна робота в школі. - 2009. - № 1. - C. 31-36: табл.
37.
Богомолов В. Роль психологічної служби ліцею в організації особистісно орієнтованого навчання/ В. Богомолов // Управління школою. - 2007. - № 27. - C. 12-15

38.
Остапенко О. Виховання у школярів інтересу до навчання/ О.Остапенко // Рідна школа. - 2001. - № 4. - C. 10-11. -Бібліогр.: 11 назв.

39.
Бистрова К. Методики педагогічного впливу/ К. Бистрова // Хімія. - 2008. - № 8: Вкладка. - C. 2-4

40.
Калошин В. Емоції в навчанні - важливий чинник його ефективності/ В. Калошин, В. Заєць // Управління школою. - 2008. - № 14. - C. 3-5

41.
Калошин В.Ф. Формування в учнів мотивації до успіху в навчанні/ В. Ф. Калошин // Управління школою. - 2008. - № 5. - C. 2-9

42.
Пономарева О. Не нашкодь! Психотравмуючі ситуації шкільного навчання/ О. Пономарева // Шкільний світ. - 2008. - № 20. - C. 1-4. -Бібліогр. в кінці ст. (6 назв.)

43.
Фасоля А. Психологічний аспект навчання/ А. Фасоля // Українська мова та література. - 2003. - № 37. - C. 3-6. -Бібліогр.: 14 назв.

44.
Ягупов В. Психологічний зміст понять "знання", "навички" та "уміння"/ В. Ягупов // Освіта . - 2003. - № 24-25. - C. 8-9. -Бібліогр.: 7 назв.

45.
Бех, Іван Виховний процес з глибинним психозануренням/ І. Бех // Початкова школа. - 2008. - № 12. - C. 6-9

46.
Туріщева Л.В. Психологічні особливості закріплення навчального матеріалу / Л.В. Туріщева // Вивчаємо Українську мову та літературу. - 2007. - № 11: Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" . - C. 15-16

47.
Пащенко М.І. Методи діагностики і розвитку комунікативних вмінь і навичок : Методичні рекомендації/ М.І.Пащенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2001. - № 9. - C. 9-12

48.
Лемешев О.Г. Взаимосвязь аспектов внимания с точки зрения психологии и соционики в методике преподавания/ О.Г.Лемешев // Соционика, ментология и психология личности. - 2001. - № 6. - C. 34-46. -Библиогр.: 16 назв.

49.
Бех, Іван Виховний поцес з глибинним психозануренням/ І. Бех // Початкова школа. - 2008. - № 3. - C. 9-12
Анотація: Про сучасний виховний процес.

50.
Митник О. Психологія навчання як цілісного творчого процесу/ О. Митник // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2005. - № 23-24. - C. 34-36

51.
Ілляшенко, Тамара Причини невстигання молодших школярів: які вони?/ Т. Ілляшенко // Початкова школа. - 2007. - № 1. - C. 2-4

52.
Психологічні причини неуспішності // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - C. 38-41

53.
Цуканова В.Б. Хронометричний показник послабленого навчання/ В.Б.Цуканова // Практична психологія та соціальна робота. - 2001. - № 8. - C. 52-53. -Бібліогр.: 8 назв.

54.
Разумникова О.М. Соотношение оценок внимания и успешности обучения/ О.М.Разумникова // Вопросы психологии. - 2001. - № 1. - C. 123-129

55.
Іллященко, Тамара Як допомогти дітям із труднощами в навчанні/ Тамара Іллященко // Початкова школа. - 2004. - № 5. - С.5-8
56.
Роговик Л.С. Розвиток психомоторних здібностей у навчальній діяльності молодшого школяра/ Л.С.Роговик // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1. - C. 22-34

57. Роговик Л. Психолого-педагогічні аспекти навчання шестиліток читання та письма/ Л.Роговик // Початкова школа. - 2002. - № 2. - С.11-13

58.
Такі різні діти! Що з ними робити? : урок 11 // Вивчаємо Українську мову та літературу. - 2009. - № 11: Вкладка. - C. 1-16; Класному керівнику. Усе для роботи. - 2009. - № 4: Вкладка. - C. 1-16
59.
Герасимова Н. Оцінка як стресова лотерея/ Н. Герасимова // Шкільний світ. - 2007. - № 40. - C. 1-3

Цуканова, В. Б.
Хронометричний показник послабленого навчання / В.Б.Цуканова // Практична психологія та соціальна робота. - 2001. - № 8. - С. 52-53. - Бібліогр.: 8 назв.
Кардялис, К. К.
Взаимосвязь между показателями психосоциального здоровья и мотивация к учебе / К.К. Кардялис // Вопросы психологии. - 2006. - № 2. - С. 24-30. - Бібліогр.:
Лебединець, Наталія.
Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець // Рідна школа. - 2007. - № 9. - С. 57-59 : граф. - Бібліогр. в кінці ст.
http://referatu.net.ua/referats/27/31678/?page=7
http://osvita-ua.net/school/theory/1376
http://referats.allbest.ru/pedagogics/67817.html
http://referat.repetitor.ua/Використання_прогресивних_педагогічних_технологій.aspx
http://referat.repetitor.ua/Використання_прогресивних_педагогічних_технологій.aspx?page=2
http://psylist.net/hpor/pedu045.htm
http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=30794

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 2.06.2009 08.56.43 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.623554 seconds