Доброго ранку! Допоможіть будь ласка знайти творчі завдання на уроках розвитку зв'язного мовлення та нові публікації Каніщенко А.П. та Варзацької Л.О. Дякую.
Доброго дня, Жанно!
Ви не вказали за які роки Вас цікавлять "нові" публікації, тому подаємо публікації за 5 останніх років:
1. Варзацька, Лариса. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Л. Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 8. - С. 22-25. - Бібліогр.: с. 25.
2. Варзацька Л. Формування організаційно-діяльнісних умінь у мовній освіті: [Про головну мету особистісно зорієнтованої освіти - вироблення вмінь і навичок та збереження у процесі навчання своєї індивідуальності та неповторності] // Дивослово. - 2009. - № 1. - С.20-22.
3. Варзацька Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості: [Про роль та значення у вирішенні освітніх цілей особистісно зорієнтованого підходу до навчання рідної мови] /Л. Варзацька, О. Янчук. // Укр. мова і літ-ра в школі. - 2007. - № 2. - С.13-18.
4. Варзацька Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти: [Йдеться про принцип інтеграції, який, на думку автора, найбільше відповідає психічній та фізіологічній природі дитини та сутності мови, як суспільного явища і може бути покладений у фундамент сучасної лінгводидактики] // Укр. мова і літ-ра в школі. - 2006. - № 7. - С.6-9.
5. Нас плекає дитсадок : [добірка статей] // Розкажіть онуку. - 2010. - № 10 (жовтень). - С. 81-90.
6. Пентилюк, Марія. Уроки розвитку зв'язного мовлення чи комунікативних умінь і навичок? : методика викладання мови і літератури / М. Пентилюк // Дивослово. - 2010. - № 3. - С. 2-5. - Бібліогр.: с. 5.
7. Губенко, Г. Ю. Використання матриць на уроках з розвитку зв'язного мовлення / Г. Ю. Губенко // Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 11. - С. 39-41.
8. Перепічка, І. В. Каліграфія та розвиток зв'язного мовлення : уроки курсу за вибором у 2 класі / І. В. Перепічка, С. М. Бондар // Початкове навчання та виховання. - 2010. - № 31. - С. 2-9.
9. Перепічка, І. В. Каліграфія та розвиток зв'язного мовлення : уроки курсу за вибором у 2 класі / І. В. Перепічка, С. М. Бондар // Початкове навчання та виховання. - 2010. - № 32. - С. 9-19. - Продовж. Початок № 31, 2010.
10. Перепічка, І. В. Каліграфія та розвиток зв'язного мовлення : урок курсу за вибором у 2 класі / І. В. Перепічка, С. М. Бондар // Початкове навчання та виховання. - 2010. - № 33. - С. 14-24. - Закінч. Початок № 31, 2010.
11. Дячук, Ірина. Інтерактивні методи навчання на уроках розвитку зв'язного мовлення, 2 клас : (з досвіду роботи) / І. Дячук // Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: с. 11.
12. Гордієнко О. А., Шевчук Т. О. Система творчих робіт на уроках української мови та читання в початкових класах //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/VZhDU/2010_49/Vip_49_3.pdf
13. Валеса І. А. Проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/VZhDU/2009_44/36_44.pdf
14. Кашуба Л.В. Образотворче мистецтво як засіб розвитку зв'язного мовлення дітей з психофізичними порушеннями //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpkp/Sp/2009_11/30.pdf
15. Комов О. Використання інноваційних технологій на уроках української мови у початковій школі як важлива передумова розвитку зв’язного мовлення учнів //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gnvp/2009_49/25.pdf
16. Лопатіна Г.О. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nzspp/2011_4/mtp/mtp13.pdf
17. Строганова Г.М. Формування критичного мислення учнів на уроках розвитку мовлення в аспекті функціонально-семантичного підходу //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpbdpu/Ped/2008_4/Stroganova G.M..pdf
18. Сологуб Л.О., Тарасова Н.І. Система завдань і вправ щодо збагачення мовлення учнів етнокультурознавчою лексикою //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nsod/2009_1/Sologub_Tarasova.pdf
19. Обуховська Н. Е. Стимуляція і розвиток зв’язного мовлення у молодших дошкільників з ЗНМ II, III рівня засобами логоритміки // Збірник наукових праць студентів та магістрантів факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології. — Кам’янець-Подільський, 2008. — Вип.1. — С. 99–101.