Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Жанна із міста: Переяслав-Хмельницький :: Запитання: 24700  
Жанна запитує:
Доброго ранку! Допоможіть будь ласка знайти творчі завдання на уроках розвитку зв'язного мовлення та нові публікації Каніщенко А.П. та Варзацької Л.О. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Жанно!
Ви не вказали за які роки Вас цікавлять "нові" публікації, тому подаємо публікації за 5 останніх років:
1. Варзацька, Лариса. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Л. Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 8. - С. 22-25. - Бібліогр.: с. 25.
2. Варзацька Л. Формування організаційно-діяльнісних умінь у мовній освіті: [Про головну мету особистісно зорієнтованої освіти - вироблення вмінь і навичок та збереження у процесі навчання своєї індивідуальності та неповторності] // Дивослово. - 2009. - № 1. - С.20-22.
3. Варзацька Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості: [Про роль та значення у вирішенні освітніх цілей особистісно зорієнтованого підходу до навчання рідної мови] /Л. Варзацька, О. Янчук. // Укр. мова і літ-ра в школі. - 2007. - № 2. - С.13-18.
4. Варзацька Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти: [Йдеться про принцип інтеграції, який, на думку автора, найбільше відповідає психічній та фізіологічній природі дитини та сутності мови, як суспільного явища і може бути покладений у фундамент сучасної лінгводидактики] // Укр. мова і літ-ра в школі. - 2006. - № 7. - С.6-9.
5. Нас плекає дитсадок : [добірка статей] // Розкажіть онуку. - 2010. - № 10 (жовтень). - С. 81-90.
6. Пентилюк, Марія. Уроки розвитку зв'язного мовлення чи комунікативних умінь і навичок? : методика викладання мови і літератури / М. Пентилюк // Дивослово. - 2010. - № 3. - С. 2-5. - Бібліогр.: с. 5.
7. Губенко, Г. Ю. Використання матриць на уроках з розвитку зв'язного мовлення / Г. Ю. Губенко // Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 11. - С. 39-41.
8. Перепічка, І. В. Каліграфія та розвиток зв'язного мовлення : уроки курсу за вибором у 2 класі / І. В. Перепічка, С. М. Бондар // Початкове навчання та виховання. - 2010. - № 31. - С. 2-9.
9. Перепічка, І. В. Каліграфія та розвиток зв'язного мовлення : уроки курсу за вибором у 2 класі / І. В. Перепічка, С. М. Бондар // Початкове навчання та виховання. - 2010. - № 32. - С. 9-19. - Продовж. Початок № 31, 2010.
10. Перепічка, І. В. Каліграфія та розвиток зв'язного мовлення : урок курсу за вибором у 2 класі / І. В. Перепічка, С. М. Бондар // Початкове навчання та виховання. - 2010. - № 33. - С. 14-24. - Закінч. Початок № 31, 2010.
11. Дячук, Ірина. Інтерактивні методи навчання на уроках розвитку зв'язного мовлення, 2 клас : (з досвіду роботи) / І. Дячук // Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: с. 11.
12. Гордієнко О. А., Шевчук Т. О. Система творчих робіт на уроках української мови та читання в початкових класах // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/VZhDU/2010_49/Vip_49_3.pdf
13. Валеса І. А. Проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/VZhDU/2009_44/36_44.pdf
14. Кашуба Л.В. Образотворче мистецтво як засіб розвитку зв'язного мовлення дітей з психофізичними порушеннями // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpkp/Sp/2009_11/30.pdf
15. Комов О. Використання інноваційних технологій на уроках української мови у початковій школі як важлива передумова розвитку зв’язного мовлення учнів // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gnvp/2009_49/25.pdf
16. Лопатіна Г.О. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nzspp/2011_4/mtp/mtp13.pdf
17. Строганова Г.М. Формування критичного мислення учнів на уроках розвитку мовлення в аспекті функціонально-семантичного підходу // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpbdpu/Ped/2008_4/Stroganova G.M..pdf
18. Сологуб Л.О., Тарасова Н.І. Система завдань і вправ щодо збагачення мовлення учнів етнокультурознавчою лексикою // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nsod/2009_1/Sologub_Tarasova.pdf
19. Обуховська Н. Е. Стимуляція і розвиток зв’язного мовлення у молодших дошкільників з ЗНМ II, III рівня засобами логоритміки // Збірник наукових праць студентів та магістрантів факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології. — Кам’янець-Подільський, 2008. — Вип.1. — С. 99–101.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 22.06.2011 08.20.58 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.243707 seconds