Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45695
   


Автор запитання: ЮЛЯ із міста: КИЇВ :: Запитання: 2533  
ЮЛЯ запитує:
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ІСТОРИЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ
Наша відповідь:
Пропонуємо наступні джерела:
1. Забужко Н.Я. Вивчення роману Ліни Костенко "Маруся Чурай": (Ст. перша) // Українська мова і література в школі. - 1989.- 11. - С.14-23.
2. Матяш І.Б. Події 1812 року очима росіянина і француза: Компарат. аналіз оповідання П.Меріме "Взяття редуту" та окремих розділів 3 т. роману Л.Толстого "Война и мир" // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 1997.- 2. - С.43-44.
3. Матюшкіна Т.П. Відродження і порятунок: Вивчення роману Г.Сенкевича "Хрестоносці" з використанням логіч. схеми-конспекту (ЛСК). 10 кл. // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 1997.- 7. - С.20-21.
4. Лобода Ольга. Нас рятує любов: (10 кл. - урок за романом з історії Риму "Камо грядеші?" Г.Сенкевича) // Зарубіжна література. - 1998.- 4(68). - С.3.
5. Храброва Наталія. Письменницький ідеал справедливої української держави: (Урок-семінар за романом П.Куліша "Чорна рада"). 9-й кл. // Українська мова та література. - 1999.- 29(141), серп. - С.9-10.
6. Нижник Софія. Вивчення в 9 класі історичних творів літератури ХVI-ХVІІ ст. // Дивослово. - 2001.- 5. - С.35-37.
7. Душинська О. Чи варті ми свого майбутнього?: Конспект інтегрованого уроку-мандрівки // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2001.- 5. - С.61-65.
8. Воробйова Марія. Підсумковий урок за історичною повістю Івана Франка "Захар Беркут" у 7-му класі // Українська мова та література. - 2001.- 47. - С.10-11.
9. Ковтун Ж.В. "Відважний дух, тверда рука...": Образ І.Мазепи в поемі Байрона "Мазепа". 9 кл. // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 2002.- 2. - С.8-9.
10. Домалега Тетяна. Історична проза Дмитра Міщенка на уроках літератури рідного краю: (Урок-бесіда за романом Д.О.Міщенка "Сіверяни") // Рідна школа. - 2002.- 4. - С.40-45.
11. Фурсова Л.О. Історична тема в художній прозі. Вальтер Скотт. "Айвенго": (Система уроків) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2002.- 9. - С.26-30.
12. Юранська Олена. "Фрески в акцентах свободи": Урок за романом О.Глушка "Стрибок тарпана" у 8 кл. // Дивослово. - 2002.- 6. - С.57-58.
13. Гриневич Володимир. Історичний художній образ-персонаж Івана Мазепи: За романом М.Старицького "Молодість Мазепи" // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2002.- 5. - С.194-201.
14. Ковальчук Г. Урок позакласного читання за романом Зінаїди Тулуб "Людолови" // Українська література в загальноосвітній школі. - 2003.- 1. - С.31-36.
15. Мордюк Наталя. "Дума про братів неазовських": Урок-бесіда з позакласного читання // Українська мова та література. - 2003.- 17. - С.17-19.
16. Домалега Т. Літописець Запорожжя: Уроки за романами Дмитра Міщенка // Дивослово. - 2003.- 7. - С.54-58.
17. Гриневич Володимир. Образ І.Мазепи як генерального писаря в романі Михайла Старицького "Руїна": До проведення уроку позакласного читання: 9 клас // Українська література в загальноосвітній школі. - 2003.- 8. - С.18-21.
18. Гаврилова Ганна. Вивчення народознавчих компонентів роману М.Вінграновського "Северин Наливайко": 10 клас // Українська література в загальноосвітній школі. - 2003.- 8. - С.25-30.
19. Пех З. Інтегрований урок української літератури та історії за п'єсою І.Кочерги "Ярослав Мудрий" / З. Пех, Л. Кравченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2003.- 8. - С.54-56.
20. Бурко Ольга. "Михайло-семиліток": Конспект уроку в 5 класі / Бурко Ольга
// Дивослово. - 2004.- 4. - С.47-52.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 24.03.2005 15.32.14 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.23969 seconds