Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Оксана із міста: Київ :: Запитання: 32532  
Оксана запитує:
Доброго дня! шукаю матеріали щодо правил перекладу та адаптації рекламних роликів, приклади невдалих, незрозумілих адаптацій. Буду вдячна за будь-яку інформацію! :)
Наша відповідь:
Доброго дня, Оксано!
На жаль, це все, що вдалося знайти у доступних нам джерелах:
Гончар А. В. Специфика перевода каламбуров в рекламных текстах // Міжнародна науково-практична конференція «День науки», (17 — 18 листоп. 2011 р.), [м. Дніпродзержинськ (Україна)]. — Д., 2011. — С. 83–85.
Зинченко А. В. Перспективы развития рынка рекламы как маркетинговой коммуникации в современных условиях в СМИ на примере телевидения // Ученые записки. — Симферополь, 2005. — Т.18 (57), N3: Филология. — С.108–112.
Козуб Л.С. Соціолінгвістичні особливості просодичної організації тексту англійської комерційної телереклами (експериментально-фонетичне дослідження): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Л.С. Козуб ; Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2005. — 19 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2005/05klsefd.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Козуб Л. С. Соціолінгвістичні особливості просодичної організації тексту англійської комерційної телереклами: [монографія] / Л. С. Козуб. - Т. : Астон, 2012. - 182 с.
Крамаренко М.Л. Аксіологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / М.Л. Крамаренко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 21 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2005/05kmlart.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Лисичкіна І.О. Просодична організація англомовного дискурсу реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі британської телевізійної реклами): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.О. Лисичкіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 19 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2005/05liobtr.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Матеріали І Регіональної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми
прикладної лінгвістики».Харків. 11-13 травня 2011 р.: Тези доповідей. ? Х.: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т", 2011. ? 137 с.- www.khai.edu/uploads/literature/literature/1354110888.pdf
Телерекламный бизнес : Информ.-аналит. обеспечение. / [Коломиец В.П., Полуэхтова И.А., Васильев С.А. и др.] — М.: Изд-во Междунар. ин-та рекламы, 2001. — 391, [2] с.
Фірсова Ю. А. Рекламний текст як проблема перекладу / Ю. А. Фірсова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту . - 2004. - № 17. - С. 250-251.
Шмига Ю.І. Ефективність телереклами в Україні (комунікативний аспект): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Ю.І. Шмига ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2006. — 20 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2006/06syiuka.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1

.: Розділ: Мовознавство :: 28.10.2013 18.44.28 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.23728 seconds