Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Острог :: Запитання: 36445  
Тетяна запитує:
Здрастуйте! Допоможіть мені будь ласка знайти джерела інформації для моєї курсової роботи тема якої звучить так: "Засоби інтимізації тексту у жіночих глянцевих журналах" На перед дуже вам вдячна)
Наша відповідь:
Доброго дня, Тетяно!
На жаль, конкретної відповіді за запитом нам знайти не вдалося (у доступних нам джерелах). Деяку інформацію можна переглянути:
Волинчик О. С. Мовні технології гендерної психографії в російських публіцистичних текстах мас-медіа: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / О.С. Волинчик ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т філології. — К., 2007. — 17 с. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2007/07vosptm.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1.
Декшна Т. А. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Т. А. Декшна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 19 c.
Корольова А. В. Типологія наративних кодів інтимізації в художньому тексті / А. В. Корольова ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - К., 2002. - 267 c.
Космеда Т. А. Мовознавча наука на службі у журналістики: до питання про вивчення категорії інтимізації (аналіз наукової розвідки А.В.Корольової) / Т. А. Космеда // Ученые записки. — Симферополь, 2005. — Филология. — С. 69-73.
Палійчук А. Л. Теперішній наративний час як засіб інтимізації / А. Л. Палійчук // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 1. - С. 88-92.
Пічкур В. В. Реальне значення інтимізації / В. В. Пічкур // Українська мова і література в Київському університеті. — К., 1999. — С. 114-116.
Потятиник У. О. Соціолінгвістичні та прагмастилістичні аспекти функціонування сленгової лексики (на матеріалах періодики США) : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / У. О. Потятиник; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 21 c.
Селіванова О. О. Лінгвістична енциклопедія / О. О. Селіванова. – Полтава : Довкілля-К, 2010. – 844 с.
Сушко М. О. Лексико-стилістичні особливості китайського рекламного тексту [Електронний ресурс] / М.О. Сушко. – Режим доступу: http://pritsak-center.com/book/Issue_2-3/16_Sushko.doc.
Шиліна А. Методологічні підходи до аналізу російськомовного жіночого журналу як системи-супертексту [Електронний ресурс] / А. Шиліна // Магістеріум. Журналістика. - 2012. - Вип. 49. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Magisterium_j_2012_49_12.pdf.
Яскевич О. К. Механізм перетворення різних номінацій у лексичні засоби інтимізації / О. К. Яскевич // Пробл. гуманіт. наук. - 1999. - Вип. 3. - С. 163-172.
Це все, що вдалося знайти у доступних нам джерелах.

.: Розділ: Мовознавство :: 26.03.2015 22.22.06 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.237402 seconds