Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Ольга із міста: Краматорськ :: Запитання: 39187  
Ольга запитує:
Будь ласка, складіть бібліографічний список за темою "Нub School або Опорні школи"
Наша відповідь:
Доброго дня, Ольго!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Божинський В. Хаб-школи: нова форма надання освітніх послуг [Текст] / В. Божинський // Учитель початкової шк. - 2016. - N 3. - С. 6-8.
Воронова С. В. Освітні округи як чинник ефективного управління освітою регіону / С. В. Воронова // Наша шк. - 2013. - № 6. - С. 16-20.
Гапоненкова Н. Діяльність опорного закладу як методичного центру в освітньому окрузі [Електронний ресурс] / Н. Гапоненкова, В. Головіна // Рідна школа. - 2013. - № 7. - С. 70-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_7_18.
Горна Е. Організація профільного навчання і професійної підготовки школярів в умовах освітнього округу [Електронний ресурс] / Е. Горна // Рідна школа. - 2013. - № 7. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_7_11.
Дремова І. Формування технологічних компетентностей старшокласників під час профільного навчання на базі ПТНЗ / І. Дремова // Наша шк. - 2011. - № 1/2. - С. 34-35.
Заліський А. Освітній округ – шлях до якісної освіти [Електронний ресурс] / А. Заліський // Сіверянський літопис. - 2013. - № 1. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sl_2013_1_16.
Копельчак М. П. Сарненський професійно-освітній округ: експеримент у дії / М. П. Копельчак // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 1. - С. 28-29.
Нор К. Ф. Здоров’язбережувальна діяльність в опорних школах з вивченням та впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського / К. Ф. Нор // Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту. — Донецьк, 2012. — Т.2. — С. 81-86.
Марчук П. НВК - опорний навчальний заклад міжшкільного освітнього округу / П. Марчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 2. - С. 40-42.
Міщенко М. Навчальний заклад модульного типу в режимі експерименту / М. Міщенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 3. - С. 37-39.
Національна стратегія розвитку освіти України на 2012–2021 рр. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf.
Пекарська Л. Організація роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників / Л. Пекарська // Нова пед. думка. - 2009. - № 2. - С. 24-28.
Романенко М. Реформування освіти на селі: організаційно-педагогічні аспекти / М. Романенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4. - С. 4-8.
Сидорова Є. Освітній округ як інноваційна модель управління освітою: напрями діяльності [Електронний ресурс] / Є. Сидорова // Рідна школа. - 2013. - № 7. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_7_20.
Федорова Н. Ф. Положення "Про опорний загальноосвітній навчальний заклад" [Електронний ресурс] / Н. Ф. Федорова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2016. - № 2. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2016_2_3.
Ферсілеєва Ж. Інноваційні форми організації додаткової та дистанційної освіти в освітньому окрузі / Ж. Ферсілеєва, І. Цунікова // Рідна шк. - 2013. - № 7. - С. 44-48.

.: Розділ: Освіта :: 25.07.2016 16.28.31 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.254137 seconds