Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Надія із міста: Житомир :: Запитання: 41817  
Надія запитує:
Доброго вечора. Хотіла б попросити вас допомогти знайти список літератури на тему: "Роль і місце соціальної реклами в медіа". Буду вдячна за допомогу.
Наша відповідь:
Доброго дня, Надія! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Бугрим В. Хто має замовляти і створювати соцрекламу в Україні?! [Електронний ресурс]. / В. Бугрим. – Режим доступу: http://www.bugrym.com/library/soc_ad.htm.
Грицюта Н. М. Етичні парадигми рекламних комунікацій Японії у контексті саморегулювання галузі // Грицюта Н. М. Інформаційне суспільство. – 2013. – Вип. 17. – Січень – червень. – С. 26.
Гулакова Г. В. Моделі ефективності соціальної реклами в процесі реалізації управлінських рішень: шляхи використання / Г. В. Гулакова «Державне управління: удосконалення та розвиток» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=514.
Докторович М. О. Соціальна реклама: структура, функції, психологічний вплив / М. О. Докторович // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 115.
Докторович М. О. Соціальна реклама: структура, функції, психологічний вплив / М. О. Докторович // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 115. – С. 70–73.
Досенко А. К. Соціальна реклама України: перспективи розвитку / А. К. Досенко // Наукові записки Інституту журналістики. – Київ, 2013. – Т. 52. – Лип.–верес. – 306 с.
Евгеньева Т., Федорова А. "Позвони родителям!" Или "Проголосуй за мистера Х!" [Електронний ресурс] // Сообщение. 2000. № 10. – Режим доступу: http://www.soob.ru/soob/00/00-10-11/data/cont2.htm.
Закон України «Про рекламу» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/270/96-вр.
Міністерство інформаційної політики. – Соціальна реклама [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mip.gov.ua/news/7/.
Почепцов Г. Г. Соціальний інжиніринг: соціо- і психотехніки управління великими масами людей / Г. Г. Почепцов. – К. : Альтерпрес. 2010. (Серія «Академія майбутнього). – 254 с. – С.33.
Ресурсний Центр Гурт: Не всі проблеми можна вирішити завдяки соціальній рекламі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://gurt.org.ua/news/recent/15861/.
Удріс Н. С. Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України : автореф. дис. ... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н. С. Удріс ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. – Х., 2003. – 20 с.
Українці зневірились у владі – соціологи [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrinform.ua/ukr/news/ukraiintsi_znevirilis_u_vladi_sotsiologi_2041821.
Форманюк К. Основні проблеми розвитку соціальної реклами в Україні / Науковий блог НаУ «Острозька Академія» [Електронний ресурс]. / К. Форманюк. – Режим доступу: http://naub.oa.edu.ua/2015/основні-проблеми-розвитку-соціально/.
Черемних І. В. Сугестивні технології рекламного впливу / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. – К., 2013. – Т. 52. – Лип.-верес. – 306 с. – С.124.
Що об’єднує та роз’єднує українців – опитування громадської думки України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dif.org.ua/ua/polls/2015a/sho-obednue-ta-rozednue-.htm.
Як Ви вважаєте, чи здатна Україна подолати існуючі проблеми та труднощі? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.razumkov.org.ua/ukr/poll.php?poll_id=1020.

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 19.03.2018 23.57.35 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.469029 seconds