Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45696
   


Автор запитання: Поліна із міста: Черкаси :: Запитання: 42539  
Поліна запитує:
Шановні добродії! Допоможіть скласти список літератури для вивчення маркетингу (підручники 2015-2018 року видання). Дуже вдячна Вам.
Наша відповідь:
Доброго дня, Поліно! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Бушман І. Сучасний маркетинг: філософсько-освітній ракурс / І. Бушман // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. / Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. — Чернівці, 2015. — Вип. 756-757. — С. 203-207.
Завальнюк К. Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / К. Завальнюк ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — Київ, 2018. — 22 с. : рис., табл.
Зайцев Ю. Маркетингові інструменти в системі управління розвитком підприємств-виробників зерна / Ю. Зайцев // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. Петра Василенка. — Харків, 2018. — Вип. 191 С. 27-36.
Каїра З. Дослідження в проектах [Текст] : посіб. для викл. і студентів ВНЗ за напрямами "Менеджмент" і "Маркетинг" / З. Каїра, Є. Мироненко, Н. Рекова ; Донбас. держ. машинобуд. акад. (ДДМА). — Краматорськ : ДДМА, 2017. — 211 с. : рис., табл.
Качанюк В. Маркетингові дослідженя ринку радіофармацевтичних діагностичних засобів / В. Качанюк, В. Трохимчук // Збірник наукових праць співробітників НМАПО імені П. Л. Шупика / Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П. Л. Шупика. — Київ, 2018. — Вип. 29 — С. 5-14.
Котлер Ф. Десять смертних гріхів маркетингу = 10 смертних гріхів маркетингу / Ф. Котлер ; пер. з англ. Н. Палій ; дизайнер обкл. Є. Ухов. — Харків : Клуб сімейного дозвілля, 2018. — 159 с.
Красноруцький О. Маркетинг взаємодії в розвитку інноваційного та ринкового потенціалу підприємства рослинницького напрямку / О. Красноруцький, В. Грищенко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. Петра Василенка. — Харків, 2018. — Вип. 191 — С. 37-51.
Кубишина Н. Маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок підприємствами енергетичного машинобудування [Текст] : монографія / Н. Кубишина, О. Цапук, С. Солнцев ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т ім. Ігоря Сікорського". — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського : Політехніка, 2017. — 216 с. : рис., табл.
Кузик О. Маркетинг послуг: технології та стратегії [Текст] : навч. посіб. / О. Кузик ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. — Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. — 337 с. : рис.
Кузик О. Стратегічний маркетинг: теорія та методологія [Текст] : навч. посіб. / О. Кузик ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. — Львів : ЛНУ, 2015. — 239 с. : рис., табл.
Леськів О. Державне регулювання ринку маркетингових комунікацій в Україні [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. Леськів ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. — Львів, 2018. — 20, [1] с. : рис., табл.
Марчук І. Підготовка майбутніх магістрів медицини до реалізації маркетингу в професійній діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Марчук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського. — Вінниця, 2018. — 20 с. : табл.
Опікунова Н. Ефективні маркетингові інструменти продажу послуг / Н. Опікунова, О. Тимофєєва // Вісник економіки транспорту і промисловості : зб. наук.-практ. ст. / Укр. держ. ун-т залізн. трансп. — Харків, 2018. — № 61 — С. 188-197.
Пікус Р. Маркетинг у страхових компаніях [Текст] : опор. конспект лекцій / Р. Пікус, Н. Приказюк, Г. Тлуста. — Дніпро : Середняк Т. К. [вид.], 2018. — 162 с. : рис., табл.
Пойта І. Технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку / І. Пойта, К. Пацалюк // Вісник / Київ. ін-т бізнесу та технологій. — Київ, 2018. — Вип. 1 (35).— С. 90-93.
Райз Е. Стартап без помилок = The Lean Startup : як сучасні підприємці використовують безперервні інновації... : посібник... / Е. Райз ; пер. з англ. О. Яцини. — Харків : Vivat, 2018. — 366, [1] c. : табл. — (Мистецтво бізнесу).
Роум Д. Говори та показуй : мистецтво створення надзвичайної презентації / Д. Роум ; пер. з англ. Г. Топіліної ; дизайнери Д. В. Заболотських, В. О. Верхолаз. — Харків : Vivat, 2017. — 272 с. : іл.
Руденко А. Інноваційні технології структуризації знань з медичного менеджменту і маркетингу на основі онтологічної моделі / А. Руденко, Т. Шведова // XVIII міжнародна наукова конференція пам’яті засновника і керівника Поканевича Валерія Володимировича ”Новітні чинники формування особистості майбутніх фахівців системи охорони здоров’я” : Київ, 21 берез. 2018 р. — Київ, 2018. — С. 148-149.
Шебанова О. Особливості типізації споживачів, які отримуюють маркетингову інформацію з Інтернету / О. Шебанова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. Петра Василенка. — Харків, 2018. — Вип. 191 — С. 355-361.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 11.11.2018 02.03.25 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.388073 seconds