Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45693
   


Автор запитання: Вікторія із міста: М.Виноградів :: Запитання: 42649  
Вікторія запитує:
Реклама та її лексичне значення.Її переваги та недоліки. Сучасна реклама її значення у сучасному світі.
Наша відповідь:
Доброго дня, Вікторія! Ми вже відповідали на подібне запитання: Віртуальна бібліографічна довідка — Розширений пошук — Пошук за: Номером запитання — № 41817, 41889. Додатково пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Денисенко А. Реклама в Интернете / А. Денисенко // Рекламные технологии 2000. — № 5. — С. 20-30.
Колесникова А. Помогает ли ambient media российской рекламе / А. Колесникова // Индустрия рекламы. — 2006. — № 13. — С. 37-45.
Крапивинский А. Разместим рекламу на… Луне [Електронний ресурс] / А. Крапивинский. — Режим доступа: http://www.mediaonline.ru/index.php3?id=125288.
Мокшанцев Р. Психология рекламы: учеб. пособие для вузов по специальности «Менеджмент». – М.: ИНФРА-М, 2001. — 229 с.
Назайкин А. Эффективная реклама в прессе: Практ. пособие по специальности «Реклама. – М.: изд-во Междунар. ин-та рекламы, 2001. — 202 с.
Овсов С. Ambient Media – метод нестандартных рекламных носителей [Електронний ресурс] / С. Овсов. – Режим доступа: http://www.adv-blog.ru/metod-nestandartnyx-reklamnyx-nositelej.
Реклама: палитра жанров / В. Ученова, С. Шомова, Т. Гринберг, К. Конаныхин. — М.: РИП-холдинг, 2000. — 95 с.
Рекламный текст: семиотика и лингвистика / Ю. Пирогова, А. Баранов, П. Паршин. — М.: издательский дом Гребенникова, 2000. — 270 с.
Репьев А. Рекламодателю о рекламе / А. Репьев. — М.: Изд-во Междунар. ин-та рекламы, 2001. — 250 с
Сырцова И. Рекламный фен-шуй… / И. Сырцова // Практика рекламы. — 2006. — № 12. — С. 17-26.

.: Розділ: Загальні :: 5.12.2018 20.56.34 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.272781 seconds