Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Марія із міста: Перечин :: Запитання: 42753  
Марія запитує:
Добрий день. Допоможіть підібрати матеріал до теми "Особливості викладання предметів художньо-естетичного циклу в інклюзивному класі".Дякую.
Наша відповідь:
Добридень, Маріє! Для вас підібрано такі джерела інформації:

Безклинська, Ольга.Музикотерапія : під час роботи з дітьми з особливими потребами // Позашкілля (Шкільний світ). - 2014. - № 12. - С. 61-68. - Бібліогр.: с. 68.

"Білосніжка" у піктограмах : [адаптоване видання для дітей з особливостями розвитку або труднощами сприймання тексту] / підготувала Н. Коваль // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 1-2. - С. 16. - Рец на кн.: Білосніжка (книжка з піктограмами) - Київ : Дивогра, 2016.

Впровадження арт-технологій як сукупність засобів мистецтва та методів
художньо-творчої діяльності у формуванні в учнів цілісної художньої картини світу [Електронний ресурс]: майстер-клас для вчителів естетичного циклу. – Режим доступу: https://naurok.com.ua/mayster-klas-dlya-vchiteliv-estetichnogo-ciklu-vprovadzhennya-art-tehnologiy-yak-sukupnist-zasobiv-mistectva-ta-metodiv-hudozhno-tvorcho-diyalnosti-u-formuvanni-v-uchniv-cilisno-9204.html. – Назва з екрана.

Ващенко, Л. Ф. Традиційні та інноваційні проблеми сучасного уроку [Текст] / Л. Ф. Ващенко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. - 2010. - Вип. 30. - С. 44-49. - Бібліогр. в кінці ст.

Волчелюк Ю. І. Основні напрямки соціально-педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому просторі (зарубіжний досвід) [Електронний ресурс] / Ю. І. Волчелюк // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2011. - № 3. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2011_3_3

Заяц, Н. В.Розвиток творчих здібностей дітей з вадами слуху // Обдарована дитина. - 2010. - № 6. - С. 63-67.

Калініченко І. О. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку дитини [Електронний ресурс] / І. О. Калініченко // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2012. - № 9. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2012_9_15

Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад: навчально-методичний посібник/ Кол. Упорядників: Патрикеєва О. О., Софій Н. З., Луценко І. В., Василашко І. П./ Під заг.ред. Шинкаренко В. І. – К: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2013

Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклю(зивному классі : навч. курс та наук.(метод. посіб. / Т. В. Сак. — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2011. — 168 с. — (Серія «Інклюзивна освіта»).

Корніцова, С. В. Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ // Зарубіжна література в школі. - 2011. - № 20 (жовтень). - Педагогічна академія пані Софії. - С. 2-16. - Бібліогр.: с. 16.

Кот, Микола.У світ спілкування через розмаїття художніх образів // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2010. - № 2-3 (січень). - С. 25.

Кучков, Іван.Урок ритміки у 3 класі школи інтенсивної педагогічної корекції : для учнів із затримкою психічного розвитку // Початкова школа. - 2011. - № 10. - С. 34-36.

Лебедева, Е.Рисуем без кисточки : из опыта работы с детьми, имеющими нарушения слуха и задержку психического развития : особые дети // Дошкольное воспитание. - 2010. - № 12. - С. 57-60.

Левун Н. І. Концептуальні аспекти інклюзивної освіти та характеристика інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / Н. І. Левун // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(2). - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(2)__20

Мішина, Алла. Особливі діти в умовах ЗЗСО : практично-методичні поради
// Початкова освіта (Шкільний світ). - 2018. - № 24. - Методичний порадник. - 2018. - Вип. 12. - С. 5-25.

Муренець, Л. С. Проблема соціалізації учнів зі зниженим зором у середніх та старших класах під час викладання літератури // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2010. - № 13 (травень). - С. 6-7.

Нестандартні уроки художньо-естетичного циклу. 5—9-й класи [Електронний ресурс]/ укладач Є. Г. Орлова. — Х. : Вид. група «Основа», 2018. — 222, [2] с. : іл., схеми, табл. — (Серія «Моя методика»). – Режим доступу: http://osnova.com.ua/preview/book/6256/1-17_Nestandartni_uroky_hudozhnjo-estetychnogo_tsyklu_5-9_klas.pdf. – Назва з екрана.

Нова українська школа: порадник для вчителя / Під заг. ред. Бібік Н. М. — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017.

Пономарьова, Галина.Інклюзивна освіта: українські реалії : погляд на проблему // Шкільний світ. - 2012. - № 7. - С. 3-4.

Про видання навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами у 2017 році : наказ Міністерства освіти і науки України від 04.04.2017 № 527 // Інформаційний збірник та коментарі МОН України. - 2017. - № 5. - С. 64-66.

Пушкар Т. П. Актуальні питання впровадження інтегрованої та інклюзивної освіти в сучасній Україні [Електронний ресурс] / Т. П. Пушкар // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 6. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_6_37

Садовенко, Світлана.Слово, рух, музика : логоритмічний практикум // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2010. - № 2-3 (січень). - С. 18.

Соціальне партнерство в інклюзивній освіті:європейський вектор, уукраїнські реалії// Збірник наукових праць за матеріалами
Міжнародної науково-практичної конференції (15 березня 2018 р.). –Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. –72с.

Степенкова, Тетяна.Виховання дітей з особливими освітніми можливостями (РВд) засобами образотворчого мистецтва : у гостях в Олівчика // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2013. - № 6 (лютий). - С. 14-16.

Строкатюк, Л. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими потребами / Любов Строкатюк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 4. - С. 95

Таранченко, Оксана.Ефективні технології викладання в інклюзивній школі : освіта вчителя // Початкова школа. - 2017. - № 5. - С. 50-53. - бібліогр.: с. 53.

ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : наказ Міністерства освіти і науки України 26.07.2018 № 813. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0813729-18. - Назва з екрана.

Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі/ Данілавічютє Є. А., Литовченко С. В. – К.: ТОВ «Фірма «ЕСЕ», 2012. - 239 с.
https://www.slideshare.net/helenpisna/ss-60607536

Чумакова, И. . Настольный театр как средство формирования связной речи у дошкольников с общим недоразвитием речи ІІІ уровня : особые дети // Дошкольное воспитание. - 2010. - № 8. - С. 84-94. - Бібліогр.: с. 94.

Шкльода, Віра. Лялька в українському вбранні : заняття для дітей реабілітаційної групи // Палітра педагога. - 2011. - № 4. - С. 26-27.

.: Розділ: Освіта :: 21.01.2019 15.34.21 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.329907 seconds