Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 41667
   


Автор запитання: Юрій із міста: Чернівці :: Запитання: 43251  
Юрій запитує:
ВИКОРИСТАННЯ ОЦІНКИ РЕЖИМУ ДНЯ ШКОЛЯРІВ ЯК СКЛАДОВОЇ МОНІТОРИНГУ СТАНУ ЗДОРОВЯ
Наша відповідь:
Доброго дня, Юрію! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Андрющенко Т. К. Формування здоров’язбережувальної компетентності як соціально-педагогічна проблема / Т. К. Андрющенко // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки: Пед. науки. — 2012. — № 7. — С. 123-127. Ващенко О. здоров`язберігаючі технології в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Ващенко, С. Свириденко// Директор школи. — 2006. — № 20. — С. 12-15.
Ващенко О. Організація здоров`язберігаючої діяльності початкової школи / О. Ващенко, С. Свириденко // Початкова освіта. — 2005. — № 46. — С. 2-4.
Концепція формування позитивної мотивації та здоровий спосіб життя у дітей та молоді // Основи здоров`я: книга для вчителя. — Київ : Генеза, 2005. — С. 47-57.
Мельник О. Системний підхід до формування культури здоров`я учасників навчально-виховного процесу / О. Мельник // Початкова школа. — 2005. — С. 57-62.
Міжгалузева комплексна програма «Здоров`я нації на 2002-2011 роки» // Основи здоров`я: Книга для вчителя. — Київ : Генеза, 2005. — С. 57-62.
Сучасні технології збереження здоров’я учнів: кращий досвід [Електронні дані] / авт. кол. ; уклад. А. Г. Обухівська, І. І. Цушко. — Київ : Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2015. — 221 с.

.: Розділ: Фізкультура. Спорт :: 24.07.2019 21.54.04 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.425142 seconds