Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Інна із міста: Київ :: Запитання: 43277  
Інна запитує:
Інноваційні методи проведення маркетинговий досліджень в цифровому середовищі
Наша відповідь:
Доброго дня, Інно! Перегляньте наступні джерела:
Вудвуд В. В. Нейромаркетинг – новітній інфструмент впливу на поведінку споживачів у недосконалих умовах ринкової економіки України / В. В. Вудвуд, А. Я. Білоус // Інноваційна економіка. - 2013. - № 7. - С. 210-212.
Зозульов О. В. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових Інтернет-комунікацій / Є. A. Домашева, O. В. Зозульов // Економічний вісник НТУУ «KПІ». – 2017. – №14.
Козицька Г. В. Розвиток маркетингових інтернет-досліджень в умовах глобалізації економічного простору / / І . Г. Козицька, В. А. Сергєєв // Ефективна економіка. – 2017. - № 7.
Синергетичні та еконофізичні методи дослідження динамічних та структурних характеристик економічних систем : [монографія] / В. Д. Дербенцев, О. А. Сердюк, В. М. Соловйов, О. Д. Шарапов. – Черкаси : Брама-Україна, 2010. – 300 с.
Застосування методів предикативної аналітики в цифровому маркетингу // Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки : зб. наук. праць Сьомої Міжнар. наук.-практ. конф.; Одеса–Черкаси, 23–25 травня 2018 р./ редкол.: Кібальник Л.О., Соловйов В.М., (відп. за випуск) та ін. – Черкаси: Видавець Вовчок О.Ю., 2018. – С.244-246. – Режим доступу: http://elibrary.kdpu.edu.ua/jspui/bitstream/0564/ 0564/1267/1/Кив_Соловьев.pdf.
Окландер М. А. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу [Електронний ресурс ] / М. А. Окландер, О. О. Романенко // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». - 2015. - № 12. - С. 362-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_54.
Гуменна О. В. Нейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу [Електронний ресурс ] / О. В. Гуменна, К. О. Гончарова // Наукові записки НаУКМА. Серія: Економічні науки. - 2018. - Том 3. – Вип. 1. – С. 38-44. – Режим доступу:
Тішков Б. О. Нейромаркетинг: інноваційні методи проведення маркетингових досліджень в Digital-середовищі [Електронний ресурс ] / Б. О. Тішков, Ю. О. Котлярова // Емерджентні методи для емерджентної економіки : [Соловйова В.М., Кібальник Л.О.]. - Черкаси : Видавець Вовчок О. Ю., 2017. - С. 307-309. - Режим доступу: : http://elibrary.kdpu.edu.ua/jspui/bitstream/0564/ 0564/1267/1/Кив_Соловьев.pdf.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 5.08.2019 15.33.10 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.232122 seconds