Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Надія із міста: Київ :: Запитання: 43323  
Надія запитує:
Булінг та кібербулінг. Як створити безпечне середовище для дітей та підлітків
Наша відповідь:
Доброго дня,Надія! Перегляньте наступні джерела:
Бугайчук А. «Безпечна школа». Як захистити учнів від цькування та насилля? / А. Бугайчук // Директор шк. – 2018. – № 9. – С. 10–15.
Васильєва Н. Як захистити учнів від небезпеки? Кінолекторій профілактики правопорушень / Н. Васильєва, К. Бондар // Школа. – 2018. – № 6. – С. 42–53.
Веленко А. Протидія булінгу. Заняття з елементами тренінгу учнів 5-10-х класів / А. Веленко // Психолог. – 2018. – № 3/4. – С.50–59.
Вісім типів кібербулінгу // Школа. – 2018. – № 6. – С. 60–68.
Воронцова Е. Безпечна школа: як захистити учнів від загроз : [причини виникнення булінгу та його попередження] / Е. Воронцова // Школа. – 2018. – № 6. – С. 18–37.
Дреєрман М. Г. Щиро дякуємо за науку! / М. Г. Дреєрман // Виховна робота в школі. - 2019. - № 5. - С. 2-3.
Елькін О. EdCamp - об'єднання педагогів майбутнього : [інтерв'ю з головою Ради Громадської організації "ЕдКемп Україна"] / бесіду вела І. Скрипак // Колесо життя. - 2019. - № 2. - С. 53-58.
Кігічак-Борщевська А. Булінг у школах як чинник психічного нездоров'я / А. Кігічак-Борщевська // Школа. – 2018. – № 6. – С. 8–16.
Кириченко В. Шкільний булінг: Причини, наслідки, протидія / В. Кириченко, Г. Ковганич // Упр. освітою. – 2018. – № 12. – С. 37.
Найдьонова Л. Кібербулінг: способи розпізнання й захист дитини / Л. Найдьонова // Школа. – 2018. – № 6. – С. 54–59.
Ні, шкільному булінгу! 7 методів проти агресії // Школа. – 2018. – № 4. – С.66– 71.
Підласий І. П. Булінг - жорстокий привід реорганізувати практику виховання / І. П. Підласий // Виховна робота в школі. - 2019. - № 5. - С. 4-21.
Черних О. Права людини в інформаційно-освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти / О. Черних, О. Мельник // Рідна школа. - 2019. - № 1. - С. 21-26.
Як подолати кібербулінг? Поради щодо профілактики та подолання кібербулінгу // Шкіл. світ. – 2018. – № 23. – С. 18–20. Булінг ми всі можемо допомогти це зупинити : посіб. для батьків та учнів початкових і середніх шкіл [Електронний ресурс]. – Онтаріо, 2013. – 12 с. - Режим доступу: http://www.edu.gov.on.ca/eng/multi/ukrainian/BullyingUK.pdf.
Булінг та кібербулінг: чому так стається [Електронний ресурс] : метод.-бібліогр. матеріали / підгот. Н. В. Острікова ; КЗ Київської обласної ради «Київська обласна бібліотека для дітей». – Київ, 2019. – 14 с. - Режим доступу: http://child-library.kiev.ua/files/булінг09.pdf.
В межах проекту Мін’юсту «Я маю право!» розпочато інформаційну кампанію #стопбулінг для дітей та їх батьків [Електронний ресурс] // Міністерство юстиції : [веб-сайт]. – Електронні текстові дані. – Режим доступу: https://minjust.gov.ua/news/ministry/v-mejah-proektu-minyustu-ya-mayu-pravo-rozpochato-informatsiynu-kampaniyu-stopbuling-dlya-ditey-ta-ih-batkiv. – Назва з екрану.
Губар Г. Що таке кібербулінг та як йому протистояти? [Електронний ресурс] / Г. Губар // Нетикет : [веб-сайт]. – Електронні текстові дані. – Режим доступу: http://netiquette.in.ua/2018/03/04/що-таке-кібербулінг-та-як-йому-протист/. – Назва з екрану.
Купріян О. Втеча за шпалери: булінг у сучасній підлітковій літературі [Електронний ресурс] / О. Купріян // Barabooka : простір української дитячої книги : [веб-сайт]. – Режим доступу: http://www.barabooka.com.ua/vtecha-za-shpaleri-buling-u-suchasnij-pidlitkovij-literaturi/. – Назва з екрану.
Навчіть дитину захищатися : метод. посіб. [Електронний ресурс] / авт.-упоряд. Т. П. Цюман, О. Л. Нагула ; Укр. фонд «Благополуччя дітей». – Київ, 2015. – 64 с. – Режим доступу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/pozashkilna/bezpeka/manual-kindergarten.pdf.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 2.09.2019 10.28.31 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.236955 seconds