Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 41950
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Київ :: Запитання: 43390  
Тетяна запитує:
Добрий день! Цікавить інформація про впровадження НУШ. Заздалегідь дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Тетяно! Радимо Вам ознайомитися з наступними джерелами за вашим запитом:
Архипова В. Ми майбутнє Нової школи! : попередження шкільної дезадаптації майбутніх першокласників : практика / В. Архипова // Психолог дошкілля (Шкільний світ). — 2019. — № 5. — С. 31-47.
Бугайчук А. Педагогіка партнерства в НУШ : взаємодія вчителів, батьків та учнів / А. Бугайчук // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 10. — С. 2-9.
Ващук Н. Правила, етикет, пам'ятки : на допомогу вчителю Нової української школи / Н. Ващук // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2018. — № 18. — Методичний порадник. — 2018. — Вип. 9. — С. 20-29.
Гревцева Т. Головне слово в абревіатурі НУШ — українська : хроніка : нова українська школа / Т. Гревцева // Всесвітня література в школах України. — 2019. — № 3. — С. 17.
Єрьоменко О. Досліди з яблуком : дослідницька діяльність в умовах НУШ / О. Єрьоменко // Початкове навчання та виховання. — 2019. — № 3. — С. 2-7.
Ілляшенко Т. Реформування початкової школи: як допомогти дітям із труднощами в навчанні : як допомогти дітям-переселенцям / Т. Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ). — 2018. — № 23-24. — С. 20-29.
Кійло О. НУШ: учитель і самоосвітня діяльність учнів : формування дослідницьких умінь і навичок молодших школярів / О. Кійло // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2018. — № 23. — С. 6-19.
Кучеренко І. Особистісно зорієнтоване навчання – домінантна модель реалізації концепції «Нова українська школа» : [українська мова в контексті компетентнісної освіти 21 століття] / І. Кучеренко // Дивослово. — 2018. — № 11. — С. 9-14. — Продовж. Початок № 10, 2018.
Морозова А. Критичне мислення : використання технології на уроках математики : нова українська школа / А. Морозова // Математика (Шкільний світ). — 2018. — № 23. — С. 11-19.
Нікитенко Н. Особливості викладання біології в умовах Нової української школи : педагогічна майстерня / Н. Нікитенко // Біологія (Основа). — 2019. — № 13-15. — С. 4-43.
Ніколенко О. Про програми, підручники й нові книжки : нова українська школа / О. Ніколенко // Всесвітня література в школах України. — 2018. — № 7-8. — С. 2-5.
Погребняк О. Англійська мова в умовах НУШ : мій досвід / О. Погребняк // Англійська мова в початковій школі. — 2019. — № 5. — С. 26-38.
Посохова Н. Критичне мислення у світлі вимог концепції «Нової Української Школи» / Н. Посохова // Історія та правознавство. — 2019. — № 10-12. — С. 11-14.
Харченко Н. Зміни в освіті : від червоної ручки до Концепції виховання / Н. Харченко // Шкільний світ. — 2018. — № 17. — С. 5-7.
Хлонь І. Гаджет на занятті — допомога чи завада? : з досвіду використання завдань з QR-кодами на уроках літератури : нова українська школа / І. Хлонь // Всесвітня література в школах України. — 2019. — № 1-2. — С. 10-12.
Чайченко В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / В.Чайченко, В. Сарієнко // Початкова школа. — 2018. — № 12. — С. 19-23.

.: Розділ: Освіта :: 24.09.2019 14.04.33 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.701535 seconds