Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45693
   


Автор запитання: Майя із міста: Богуслав :: Запитання: 43610  
Майя запитує:
Добрий день! Допоможіть підібрати літературу для повідомлення про буллінг та кібербуллінг. Заздалегідь дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Майя! Радимо Вам переглянути наступні джерела за вашим запитом:
Артюшкіна Л. Шкільний булінг як соціально-педагогічна проблема : освітні технології та інновації / Л. Артюшкіна // Освіта Сумщини. — 2016. — № 2. — С. 5-10.
Бєляєва О. Булінг зсередини: причини та наслідки : psy-info / О. Бєляєва // Психолог (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 12-19.
Бубняк Н. Булінг – соціальна проблема світу : тренінг для лідерів учнівського самоврядування / Н. Бубняк // Позашкілля (Шкільний світ). — 2019. — № 3. — С. 47-56.
Вавілова А. Ризик неминучий : виступ психолога на педраді : psy-box / А. Вавілова // Психолог (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 92-97.
Веленко А. Протидія булінгу : цикл практичних занять для підлітків : psy-box / А. Веленко // Психолог (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 60-73.
Групи підтримки та мобільні додатки : як борються зі шкільним булінгом у США та Канаді : psy-info // Психолог (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 12-25.
Дорожко І.Насильство. Булінг : проблема у запитаннях та відповідях / І. Дорожко, О. Малихіна, Л. Туріщева ; [голов. ред. Н. І. Павлюк]. — Харків : Основа, 2019. — 143 с. : іл., табл. – (Виховна робота).
Качур О. Психологія правової освіти : школа нашої сучасності : [виховання правової культури] / О. Качур // Психолог (Шкільний світ). — 2012. — № 6. — С. 6-13.
Козлова А. Знайомство з булінгом : практичне заняття для підлітків : psy-box / А. Козлова // Психолог (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 26-37.
Козлова А. Крок уперед: протидія булінгу : psy-info / А. Козлова // Психолог (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 4-10.
Молчанова В. Зупинити жорстокість : соціально-етичні проблеми відносин підлітків / В. Молчанова // Профтехосвіта. — 2019. — № 3. — С. 2-6.
Найдьонова Л. Кібербулінг, або віртуальна агресія. Способи розпізнання і захист дитини : метод. рек. / Л. А. Найдьонова ; [упоряд. В. О. Снігульська]. — Київ : ред. загальнопед. газ., 2014. — 90 с. : рис. – (Бібліотека "Шкільного світу") (Соціальний педагог. Бібліотека) (Психолог. Бібліотека).
"No blame approach" : методика "без звинувачень" : психолог педагогу // Психолог (Шкільний світ). — 2018. — № 21-22. — С. 46-57.
Остапенко Г. Медіакультура в освітньому процесі : усе, що варто знати про медіа, інтернет-залежність, кібербулінг. Матеріали для педагогів та учнів / Г. Остапенко, А. Рябикіна // Шкільний світ. — 2018. — № 23. — С. 4-37.
Підласий І. Булінг – жорстокий привід реорганізувати практику виховання / І. Підласий // Виховна робота в школі. — 2019. — № 5. — С. 4-21.
Попова С. Як учителю не стати жертвою булінгу : психологічні поради / С. Попова // Англійська мова в початковій школі. — 2019. — № 4. — С. 16-18.
Профілактичні програми : [добірка матеріалів з профілактики емоційної дезадаптації, тривожності, агресивної поведінки, булінгу в учнівському середовищі] // Психолог (Шкільний світ). — 2019. — № 5. — С. 8-97.
Рашковська І. Булінг та особистість : семінар для підлітків з елементами тренінгу : psy-box / І. Рашковська // Психолог (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 44-59.
Савицька О. Штрафи за цькування в школі : що потрібно знати про антибулінговий закон / О. Савицька // Англійська мова в початковій школі. — 2019. — № 2. — с. 8-9.
Сердюк Д. Булінг, або гра за владу : питання до психолога / Д. Сердюк // Країна знань. — 2018. — № 1-2. — С. 47-50.
Тейтяк В. Правила безпечного користування Інтернетом : урок інформатики для 5 класу : конструктор уроку / В. Тейтяк // Інформатика в школі. — 2019. — № 1. — С. 11-14.
Тема : [добірка статей про емоційний інтелект] // Школа (Шкільний світ). — 2017. — № 1. — С. 6-31.
Тищенко А. Кібербулінг – загроза ХХІ століття : соціальна безпека / А. Тищенко // Безпека життєдіяльності. — 2019. — № 2. — С. 25.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 27.11.2019 15.36.15 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 1.107268 seconds