Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45695
   


Автор запитання: Володимир із міста: Золотоноша :: Запитання: 44274  
Володимир запитує:
Добрий день! Підберіть, будь ласка, літературу на тему : Впровадження інноваційних технологій для формування логіко-математичних знань дошкільників. Буду дуже вдячний
Наша відповідь:
Володимире, добрий день! Для вас підібрано такі джерела інформації:

Баглаєва Н.І. Сучасні підходи до логіко-математичного розвитку дошкільників / Н.І. Баглаєва // Дошкільне виховання. – 2005. – № 7. – С. 9-11.
Базовий компонент дошкільної освіти в Україні / Наук. кер. А.М. Богуш; авт. кол. : Богуш А.М., Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л. та ін. – Київ : Видавництво, 2012. – 26 с.
Безсонова О. Коректурні таблиці як стимул піз¬навальної активності дошкільнят // Вихователь-методист. – 2012. – N 12. – С. 60-68.
Білоусько Л. Використання дидактичного матеріалу та дидактичних ігор у розвитку логіко-математичних уявлень дошкільників / Людмила Білоусько // Рідна школа. – 2001. – № 8 – С. 53.
Від науки до практики: технологія "Логіки світу" : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). – 2013. – № 21-23 (червень). –С. 3-80.
Волик С.А. Особливості формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / С.А. Волик // Дошкільна освіта. – 2012. – №1. – С. 49-54.
Гавриш Н. Коректурні таблиці як засіб стиму¬лювання креативності дітей // Вихователь-методист. – 2012. – № 9. – С.34-44.
Гайдаржийська Л. Слово, образ, дія : роль дидактичних засобів у формуванні початкових математичних уявлень / Л. Гайдаржийська // Дошкільне виховання. – 2000. – №4. – С.14-15.
Єніна Л. Захопливі та незвичні сюжети геометричні : логіко-математичні завдання для старших дошкільнят // Дошкільне виховання. – 2015. – № 12. – С. 22-23.
Заменюк М. Мандрівка за маршрутом "Земля - Космос" : інтегроване заняття з мовленнєвого та логіко-математичного розвитку за змістовою лінією "Природа Космосу" для старших дошкільнят // Дошкільне виховання. – 2010. – № 2. – С. 22-23.
Зайцева Л. Диференційований підхід у проведенні занять / Л. Зайцева // Палітра педагога. – 2004. – № 3. – С. 20-23.
Клименко Л. В. Геометрична мозаїка : ознайомлення дітей із геометричними еталонами // Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2015. – № 1 (січень). – С. 90-92.
Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні: нова редакція / [ред. О.Л. Кононко]. – Київ: Ред. журн. «Дошкільне виховання», 2012. – 243 с.
Крутій К. Л. Логіко-математичний розвиток дошкільників / К. Л. Крутій, Л. С. Плетеницька. – Запоріжжя : TOB «ЛШС Лтд», 2002. – 156 с.
Максимова Л. В. Чарівна квітка : (конспект інтегрованого заняття в групі п'ятого року життя) // Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2013. – № 23-24 (грудень). – С. 86-89
Мащовець М. А, Стеценко І. Навіщо дошколярику математика // Дитячий садок. Бібліотека. – Київ: Шк. світ, 2009. –128 с.
Михайлова В.Д. «Граємося і вивчаємо математику» / В.Д.Михайлова. – Київ: Ера, 2013. – 132 с.
Нікітченко С. Вивчаємо математику з паличками Кюїзенера // Дошкільне виховання. – 2012. – № 3. – 16-19.
Нікітченко С. Палички Кюїзенера на заняттях з математики // Палітра педагога. – 2012. – № 2. – С. 12-14.
Пасічна К. Жовтий, синій обирай та фігурки викладай : розробка занять із використанням блоків Д'єнеша // Дитячий садок (Шкільний світ). – 2014. – № 1 (січень). – С. 9-26.
Пасічна К. Кольорові числа - ключ до засвоєння математичних знань : практичні аспекти використання паличок Джорджа Кюїзенера // Дитячий садок (Шкільний світ). –2016. – № 19 (жовтень). – С. 4-41.
Пащенко О. Ейдетика для розвитку й навчання : [на заняттях з мовленнєвого та математичного розвитку] // Дошкільне виховання. – 2010. – № 10. – С. 16-17.
Позднякова В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія «Психолого-педагогічні науки». – 2006. – № 5. – С. 64–66.
Прокопович Н. Ігрові заняття з дітьми старшого дошкільного віку : за методикою В. Воскобовича // Дитячий садок (Шкільний світ). – 2014. – № 9 (травень). – С. 51-53.
Розвиваючі ігри, допомога Кюїзенера. Розвива¬ючі ігри, допомога Д'єнеша // На допомогу методичній службі (інструктивно-методичні матеріали на допомо¬гу методистам, які опікуються дошкільною освітою) / укл. Л. Б. Міщенко. – Суми: Ніко, 2013. – 112 с.
Скворцова С. Логіко-математична компетентність дитини : наступність дошкілля і школи // Дошкільне виховання. – 2011. – № 5. –С. 13-17.
Скворцова С. Формування логіко-математичної компетентності п'ятирічних // Дошкільне виховання. – 2011. – № 10. м С. 15-19.
Старченко В. А. Цікава математика для молод¬шого дошкільника: навчально-методичний посібник. – Київ: Наш час; Xарків: Ранок, 2010. –127 с.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 21.05.2020 15.17.06 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.244162 seconds