Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45696
   


Автор запитання: Ніна із міста: Хмельницький :: Запитання: 44308  
Ніна запитує:
Гра-драматизація як засіб формування творчого мислення у дітей дошкільного віку. Допоможіть зі списком літератури на атестацію.
Наша відповідь:
Доброго дня, Ніно. Радимо скористатись джерелами інформації:
Акулова О. Театралізовані ігри / О. Акулова // Дошкільне виховання. – 2005. – № 4.
Артемова Л. В. Театр і гра: вдома, у дитячому садку, в школі. – Київ: ТОВ «Томі ріс», 2002. – 292 с.
Васюкова Н. Е. Развивающий потенциал игр-драматизаций / Н. Е.Васюкова // Детский сад от А до Я. – 2008. – № 4. – С. 36–42.

Водолага Н. В. Навчання розповідання дітей старшого дошкільного віку в театралізо-ваній діяльності: дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. В. Водолага. – Одеса, 2001. – 218 с.

В світі дитячої гри : знахідки педагогів в організації основного виду діяльності дітей дошкільного віку : // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2011. - № 15. - С. 1-82.

Габінська О. Осінній борщик : гра-драматизація англійською мовою для дітей старшої групи / Ольга Габінська, Ірина Губар // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 32-34.

Єнгаличева І. В. Креативний розвиток дітей дошкільного віку засобами театралізованих ігор/ І. В. Єнгаличева // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія “Педагогіка, соціальна робота“. - 2015. – Вип. 36. – С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_36_18.

Каньоса Н. Творчий розвиток дітей дошкільного віку засобами театральномовленнєвої діяльності / Наталія Каньоса // Збірник наукових праць. – 2017. – Вип. 2 (23). – С. 172-178.

Комінарець Т. В. Формування творчої особистості дошкільника засобами театральної гри / Т. В. Комінарець // Таврійський вісник освіти. – 2015. - № 2 (50) Частина ІІ. – С. 129-134.

Куркіна С. Гра як необхідна складова виховання дитини дошкільного віку / Сніжана Куркіна // Наукові записки. Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 133. – С. 144-154.

Туриніна О. Л. Психологія творчості : навчальний посібник / О. Л. Туриніна. – Київ : МАУП, 2007. – 160 с.

Олійник О. М. Педагогічні можливості театралізованих ігор у формуванні творчої активності дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. М. Олійник. – Збірник наукових праць. – 2011. – Вип. 7. – С. 324-327.

Шипіло Л. Грі-драматизації - належну увагу : [організація ігор-драматизацій у дитсадках] / Любов Шипіло // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 14-17.

Стрєлкова Л. П. Роль гри-драматизації в розвитку емоцій у дошкільників [Електронний ресурс] / Л. П. Стрєлкова. –2010. – Режим доступу: http:// www.slovopedia.com/

Значення театралізованої діяльності для гармонійного розвитку дошкільників // https://teremok-sad.inf.ua/metodichna-robota/62-znachennya-teatralizovanoji-diyalnosti-dlya-garmonijnogo-rozvitku-doshkilnikiv

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 27.05.2020 19.25.16 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.4305 seconds