Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Ірина із міста: Житомир :: Запитання: 44704  
Ірина запитує:
Доброго дня! Допоможіть знайти літературу для дипломної по темі: "Радіореклама: жанрові та функціональні особливості". Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня, Ірино! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:

Гиріна Т. Системно-функціональна трансформація радіореклами як елемент конструювання гіперреальності [Електронний ресурс] / Т. Гиріна. – Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/49191/2/2018_Hyrina_T-Systemno_funktsionalna_transformatsiia_40-45.pdf

Головенко І. Виражальні засоби в інформаційних, аналітичних і художньо-публіцистичних радіожанра [Електронний ресурс] / І. Головенко. – Режим доступу: http://194.44.198.33/faculty/jur/vypusk7/n15/tv15-19.pdf

Гоян О. Я. Технологія продажу в комерційному радіоефірі [Електронний ресурс] / О. Я. Гоян. – Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1372

Гулакова Г. В. Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління : автореф. дис. канд. наук з держ. управління / Г. В. Гулакова. – Донецьк, 2013. – 29 с.

Жанри радіореклами. Їх характеристика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://lektsia.com/12x892a.html

Ковальчук М. С. Лексичні особливості рекламних текстів [Електронний ресурс] / М. С. Ковальчук, В. С. Алексєєв // Дослідження з лексикології і граматики української мови. – 2015. – Вип. 16. – С. 70-77. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/dlgum_2015_16_10.pdf

Ковтун Н. Особливості використання числівників у радіорекламі: функціональний та монокультурний аспекти // Стиль і текст: науковий збірник / за ред. В. В. Різуна ; Ін-т журналістики КНУ ім. Т. Шевченка. – К., 2008. – Вип. 9. – С. 105-114.

Крайнікова Т. С. Культура медіа споживання в Україні: актуальний стан і механізми формування : автореф. дис. д-ра наук із соц. комунік. / Т. С. Крайнікова. – К., 2010. – 28 с.

Радіореклама [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://stud.com.ua/63434/marketing/radioreklama

Реклама та PR у масово-інформаційному просторі / T. Ю. Ковалевська, Н. В. Кондартенко, Н. В. Кутузова та ін. – Одеса, 2009. – 400 с.

Ромат Е. В. Реклама. История. Теория. Практика / Е. В. Ромат. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 544 с.

Сингаївська А. В. Проблема рекламних жанрів у контексті нормативної текстуальної етикетизації рекламного дискурсу [Електронний ресурс] / А. В. Сингаївська, С. К. Топачевський. – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/9207/1/09savprz.pdf

Смирнов В. В. Реклама на радио / В. В. Смирнов. – М. : РИП-холдинг, 2004. – 130 с.

Технології виробництва радіо реклами [Електронний ресурс]. – Ренжим доступу: https://stud.com.ua/34927/marketing/tehnologiyi_virobnitstva_radioreklami

Форми і жанри радіо реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://studme.com.ua/1408102710223/marketing/formy_zhanry_radioreklamy.htm

Фурдуй М. Мовні засоби увиразнення рекламних текстів [Електронний ресурс] / М. Фундуй. – Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=298

Хавкіна Л. Сучасний український рекламний міф : монографія / Л. Хавкіна. – Харків, 2010. - 352 с.

Хоменко І. В. Художнє радіомовлення у системі соціальних перетворень : автореф. дис. д-ра наук із соц. комунік. / І. В. Хоменко. – К., 2013. – 32 с.

Шапоренко В. Звукові засоби створення радіорекламного образу: жанровий аспект [Електронний ресурс] / В. Шапоренко // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. – 2015. – № 5. – С. 460–470. – Режим доступу: http://www.lsl.lviv.ua/wp-content/uploads/Zb/NDI2015/JRN/PDF/42.pdf

Шапоренко В. В. Жанрова система української радіореклами: специфіка усних комерційних повідомлень у різні періоди [Електронний ресурс] / В. В. Шапоренко // Держава та регіони. Серія Соціальні комунікації. – 2014. - № 4(20). – С. 152-156. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/drsk_2014_4_33.pdf

Шапоренко В. В. Тенденції розвитку сучасної української радіореклами: жанровий аспект [Електронний ресурс] / В. В. Шапоренко // Наукові записки інституту журналістики. – 2016. – Том 61 (листопад-грудень). – С. 67-71. – Режим доступу: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Nzizh_2015_61_13.pdf

Шевченко В. Дослідження інтонації в радіорекламі / В. Шевченко // Маркетинговые исследования в Украине. - 2005. - № 2. - С. 59-63.

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 17.09.2020 09.27.59 :.
.: Днепропетровская централизованная система библиотек для детей :.
   

Generated in 0.425153 seconds