Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Любов із міста: Житомир :: Запитання: 44834  
Любов запитує:
Блог - новий вид журналістської публікації
Наша відповідь:
Добрий день! Радимо Вам опрацювати наступні джерела інформації за Вашим запитом:
Артамонова І. Блог-записи як жанр інтернет-комунікації [Електронний ресурс] / І. Артамонова, К. Пилипенко // Психолінгвістика. — 2012. — Вип. 10. — С. 241-246. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_34.
Васильєва А. Блоги як новий засіб масової інформації в Україні [Електронний ресурс] / А. Васильєва // Молодий вчений. — 2017. — № 12. — С. 119-122. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_12_30.
Виговська Н. Використання блогів у структурі традиційних медіа (на прикладі регіональних ЗМІ) [Електронний ресурс] / Н. Виговська // Магістеріум. Журналістика. — 2012. — Вип. 49. — С. 60-65. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Magisterium_j_2012_49_13.
Городенко Л. Концепція блогу як технології нових медіа [Електронний ресурс] / Л. Городенко // Current issues of mass communication. — 2014. — Issue 15. — С. 50-61. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2014_15_6.
Досенко А. Базові аспекти соціальних комунікацій аматорських Інтернет-медіа України / А. Досенко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. — 2015. — Вип. 4. — С. 18-20.
Жигаліна О. Блог як гіпержанр інтернет-комунікації [Електронний ресурс] / О. Жигаліна // Психолінгвістика. — 2009. — Вип. 4. — С. 210-216. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2009_4_28.
Кафлевська С. Блогерство як один з найсучасніших видів інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / С. Кафлевська, А. Мандро // Бізнес-навігатор. — 2018. — Вип. 2-2. — С. 140-144. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_2-2_33.
Козаченко О. Соціально-демографічний профіль сучасного українського блогера (на прикладі інтернет-видань "Кореспондент.net" та "Українська правда" [Електронний ресурс] / О. Козаченко // Український соціум. — 2013. — № 2. — С. 41-50. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2013_2_5.
Кузнецова О. Ідентичність блога і ЗМІ [Електронний ресурс] / О. Кузнецова // Теле- та радіожурналістика. — 2013. — Вип. 12. — С. 117-123. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2013_12_36.
Пилипенко К. Блог-стаття як новий жанр Інтернет-журналістики / К. Пилипенко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. — 2011. — Вип. 4. — С. 92-94.
Присяжна Л. Специфіка блогосфери в контексті підвищення ефективності використання інформації [Електронний ресурс] / Л. Присяжна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. — 2011. — Вип. 32. — С. 141-148. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_32_15.
Рудик М. Журналіст-блогер на сучасному інформаційному ринку: секрети майстерності [Електронний ресурс] / М. Рудик // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. — 2017. — Вип. 42. — С. 267-272. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2017_42_38.
Тонкіх І. Журналістські блоги як форма впливу на громадську думку в українських Інтернет-ЗМІ [Електронний ресурс] / І. Тонкіх // Психолінгвістика. — 2012. — Вип. 11. — С. 290-297. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_11_38.
Тонкіх І. Функції блогів на сайтах українських Інтернет-ЗМ [Електронний ресурс] / І. Тонкіх // Діалог. — 2012. — Вип. 15. — С. І 341-350. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_36.
Шутяк Л. Жанрово-стилістичні ознаки "нового журналізму” в українських інтернет-змі та блогосфері [Електронний ресурс] / Л. Шутяк // Держава та регіони. Соціальні комунікації. — 2013. — № 2. — С. 112-116. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_24.

.: Розділ: Література :: 3.11.2020 20.34.06 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.251459 seconds