Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45693
   


Автор запитання: Кароліна із міста: Київ :: Запитання: 45078  
Кароліна запитує:
Добрий вечір. Мене цікавить література пов'язана з "Корпоративними медіа" наприклад тенденції розвитку, історія, тощо. Потрібно для виконання дипломної роботи. Завчасно дуже вдячна!
Наша відповідь:
Пропонуємо переглянути наступну літературу:
Любчик К. Л. Корпоративні медіастратегії транснаціональних корпорацій [Електронний ресурс] / К. Л. Любчик // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. — 2020. — № 1. — С. 16-19. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2020_1_4
Олтаржевський Д. Історична генеза та соціально-інформаційне функціонування корпоративної преси [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Вісник Книжкової палати. — 2010. — № 6. — С. 6-9. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_6_2
Олтаржевський Д. Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Бібліотечний вісник. — 2010. — № 3. — С. 51-57. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2010_3_8
Олтаржевський Д. Корпоративні медіа як інструмент соціальних комунікацій [Текст] : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Д. Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. — Київ, 2014. - 30 с.
Олтаржевський Д. Корпоративні медіа: теорія і практика : навч. посіб. [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики, Каф. реклами та зв'язків із громадськістю. — Київ, Центр вільної преси, 2012. — 59 с. — — Режим доступу: — https://www.academia.edu/31135078/Корпоративні_медіа_теорія_і_практика
Олтаржевський Д. О. Внутрішньофірмові медіа та їх значення в корпоративних комунікаціях [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Інформаційне суспільство. — 2012. — Вип. 16. — С. 5-9. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_3
Олтаржевський Д. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа [Текст] : [монографія] / Д. Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. —Київ, Центр вільної преси, 2013. — 308 с.
Рикичина Т. С. Корпоративні медіа в бізнесі як канал внутрішнього маркетингу [Електронний ресурс] / Т. С. Рикичина // Scientific notes of the institute of journalism. — 2019. — Т. 2. — С. 184-195. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2019_2_17
Хавкіна Л. М. Феномен корпоративних медіа в сучасному медіапросторі. Рецензія на видання: Олтаржевський Д. О. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. — 2015. — Вип. 7-8. — С. 96-99. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2015_7-8_21
Шендерівська Л. П. Розвиток медіа в контексті корпоратизації [Електронний ресурс] / Л. П. Шендерівська, М. А. Лисенко, Н. О. Малиш // Технологія і техніка друкарства. — 2018. — Вип. 3. — С. 46–55. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2018_3_9

.: Розділ: Загальні :: 2.01.2021 19.51.41 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.243166 seconds