Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45754
   


Автор запитання: Наталія із міста: Київ :: Запитання: 47741  
Наталія запитує:
Доброго дня! Потрібна література, щодо "Методика та інструментарій для обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами."
Наша відповідь:
Базима Н. В. Обстеження стану мовлення у дітей з аутистичними порушеннями дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. В. Базима // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2012. — Вип. 19(2). — С. 230-237. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(2)__30
Барабаш О. Ми з весною помандруємо, різні голоси почуємо : музичне тематичне заняття для дітей середньої групи з особливими освітніми потребами / О. Барабаш // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 36-38.
Білокур І. Логопедичні вправи на розвиток мовлення : картки для автоматизації та диференціації звуків [р], [р'] / І. Білокур, Т. Поліщук // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 40 - 69.
Бушанова Т. Заримуй, малюче! або Виправляємо вимову за допомогою римівок : взаємодіємо зі спеціалістами / Т. Бушанова С. Зарва // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 43-46.
Веремчук О. Гарбузикові подарунки : корекційно-розвивальне індивідуальне заняття з дитиною старшої групи з ООП : спеціальна освіта / О. Веремчук // Дошкільне виховання. — 2023. — № 8. — С. 34-36.
Гречишкіна І. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь : взаємодіємо з спеціалістами / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 38-42.
Зарва С. Багатогранний флексагон : іграшка-сюрприз для корекції та розвитку мовлення дітей старшої групи : світ гри /С. Зарва, Т. Бушанова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 10. — С. 30-31.
Кайдалова Н. Різноманітність спілкування : рухи й жести для формування мовлення / Н. Кайдалова // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 34-39.
Кизименко Ю. Формуємо в немовленєвих дітей з РАС уміння використовувати елементарні засоби комунікації та взаємодії : взаємодіємо зі спеціалістами / Ю. Кизименко // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 8. — С. 22-26.
Кисличенко В. А. Обстеження сформованості граматичних категорій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення в умовах побутового білінгвізму [Електронний ресурс] / В. А. Кисличенко, А. О. Копилова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2017. — № 3. — С. 187-192. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_3_32
Логопедичний практикум : [добірка матеріалів] // Палітра педагога. — 2021. — № 3. — С. 3-31.
Мазур Л. Пташині клопоти : підгрупове логопедичне занятя для дітей старшої групи / Л. Мазур // Дошкільне виховання. — 2023. — № 5. — С. 24-26.
Особливі діти : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 1-2. — С. 6-45.
Рібцун, Юлія. Психомовленнєвий розвиток дітей раннього віку: теорія і практика : актуальні проблеми : у фокусі: діти раннього віку / Рібцун, Юлія // Дошкільне виховання. - 2024. - № 1. - С. 3-9.
Рудь Г. Ґудзики запрошують до гри : світ гри : ігри для дітей з особливими освітніми потребами / Г. Рудь, Н. Склянчук // Дошкільне виховання. — 2022. — № 10. — С. 16-17.
Хоменко С. О. Логопедичне обстеження в системі комплексного вивчення дітей раннього віку з порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / С. О. Хоменко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2014. — Вип. 27. — С. 215-220. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_27_47
Царькова Т. "Граматичні смужки" - наочний мовленнєвий тренажер : логопедія / Т. Царькова, О. Сидорова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 20-22.

.: Розділ: Інше :: 5.04.2024 18.26.23 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Наталія із міста: Павлоград :: Запитання: 47701  
Наталія запитує:
Доброго дня, допоможіть знайти літературу на тему: "Особливості логопедичної роботи з дітьми ІІ рівня сформованості мовлення. " Завчасно дякую!
Наша відповідь:
Добрий день. Перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Гречишкіна І. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь : взаємодіємо з спеціалістами / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 38-42.
Даниленко Д. О. Особливості організації роботи в логопедичній групі [Електронний ресурс] / Д. О. Даниленко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/osoblivosti-organizacii-roboti-v-logopedicnij-grupi-189781.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Зелінська-Любченко К. О. Корекційно-логопедична робота з розвитку мовлення в дітей дошкільного віку із моторною алалією [Електронний ресурс] / К. О. Зелінська-Любченко // Логопедія. — 2017. — № 10. — С. 8-13. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2017_10_3.
Зелінська-Любченко К. О. Роль пасивного голосоутворення в корекційно-логопедичній роботі з дітьми із моторною алалією [Електронний ресурс] / К. О. Зелінська-Любченко // Молодий вчений. — 2016. — № 11.1. — С. 48-51. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_11.
Кайдалова Н. Різноманітність спілкування : рухи й жести для формування мовлення / Н. Кайдалова // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 34-39.
Мазорук І. В. Комплексний підхід до логопедичної роботи з дітьми із складними порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / І. В. Мазорук // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/kompleksnij-pidhid-do-logopedicnoi-roboti-z-ditmi-iz-skladnimi-porusennami-movlenna-363009.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Особливі діти : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 1-2. — С. 6-45.
Парфенова Г. Стан сформованості усного зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією / Г. Парфенова // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2015. — № 1. — С. 64-71.
Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції : монографія / Н. В. Савінова, Н. В. Стельмах, І. В. Середа, В. А. Кисличенко, Н. А. Шавліс; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв : Іліон, 2017. — 269 c.
Рібцун Ю. Психомовленнєвий розвиток дітей раннього віку: теорія і практика : актуальні проблеми : у фокусі: діти раннього віку / Ю. Рібцун // Дошкільне виховання. — 2024. — № 1. — С. 3-9.
Судак Т. Чому грамота важлива? : [тематична добірка] / Т. Судак // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2021. — № 7-8. — С. 8-29.
Фомич А. О. Напрямки логопедичної роботи з формування вимови у дітей з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / А. О. Фомич // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/napramki-logopedicnoi-roboti-z-formuvanna-vimovi-u-ditej-z-tazkimi-porusennami-movlenna-248762.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Царькова Т. «Граматичні смужки» – наочний мовленнєвий тренажер : логопедія / Т. Царькова, О. Сидорова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 20-22.
Янкевич Т. Логосенсорика : тема номера : вправи для коригувальних занять із дітьми з ООП / Т. Янкевич, О. Яковенко // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 1-2. — С. 6-13.MySQL connect field: Too many connections