Національна бібліотека України для дітей
     
Віртуальна довідка1
Наша адреса:
03190, Київ, вул. Януша Корчака, 60
 
Написать письмо
 
 
   
Пошук по сайту  
 
Skip Navigation Links.
Про бібліотеку
Загальна інформація
Режим роботи
Контакти
Структура
"Вікно в Америку"
ЗМІ про бібліотеку
Спонсори
Благодійний фонд розвитку
Державні закупівлі
Вакансії
Послуги та сервіси
Новини
Замовлення екскурсій
Масові заходи
Клуби за інтересами
Психологічна служба
Віртуальна довідка
Версія для слабозорих
Електронні ресурси
Електронний каталог
Електронна бібліотека
Видання бібліотек для дітей
Інтерактивні ресурси
Ключ
Почитайко
Т.Г. Шевченко для дітей
Книжковий експрес
«Україно, ми твої діти» (серія)
Бібліотека у форматі Д°
Природа і людина (рек. покажчик)
Музей книги
Творчість дітей
Освітні заклади Києва
Пам'ятні літературні дати
Вибрані Інтернет-ресурси
Для дітей
Для дорослих
Дитячі бібліотеки в Інтернет
Це важливо знати
Читання - справа сімейна
ІнфоТека для дітей
ІнфоТека для дорослих
Інтернет-безпека для дітей
Інтернет-безпека для батьків
На допомогу бібліотекареві
Професійні новини
Бібліотеки України для дітей
Мережа бібліотек України для дітей
Національна секція IBBY
Асоціація дитячих бібліотекарів
Сторінка методиста
Проект "КОРДБА"
Інформаційна культура користувачів
Бібліотека + IT
Нові книги України
Книги обмінного фонду

Додаток № 3
Конкурс «Упізнай героя казки»
Конкурс радимо провести з учнями 3–4 класів. Усіх присутніх варто поділити на 2 команди. Після прочитання ведучим уривку з певної казки, кожна команда через 10 секунд має дати відповідь. За кожну правильну відповідь команда отримує певну кількість балів. Якщо відповідь неправильна, інша команда за правильну відповідь отримає подвоєну кількість балів.
І тур. Впізнайте героя:
1. За описом (правильна відповідь — 3 бали):
а) «На вигляд їй було не більше шістнадцяти років, а краса її справді сяяла сліпучим блиском» (Принцеса з казки «Спляча красуня»);
б) «Всі дами на балу придивлялись до сукні та зачіски чарівної незнайомки, щоб завтра і собі зробити такі самі, якщо тільки знайдеться такий крам і такі вмілі кравці і перукарі» (Попелюшка з казки «Попелюшка»);
в) «Він був такий гидкий та незграбний, що довгий час ніхто навіть не міг сказати, чи схожий він на людину. Він мав на голові маленький чубчик» (Ріке-Чубчик з казки «Ріке-Чубчик»);
г) «Він був дуже маленьким, коли народився, маленький-маленький, — не більше від мізинця на зріст» (Хлопчик-Мізинчик з казки «Хлопчик-Мізинчик»);
д) «Старша була така лінива та вайлувата, що відколи світ світом, ніхто ледачішої за неї не бачив. Вона прокидалася в обідню пору, та й то її ледве вмовляли піднятися з постелі» (Вередуха з казки «Спритна принцеса, або Пригоди Розумниці»).
2. За вчинками (правильна відповідь — 5 балів):
а) «Трясучи головою більше з досади, ніж од старості, вона сказала, що принцеса вколе собі руку веретеном і помре» (Стара чаклунка з казки «Спляча красуня»);
б) «Наказала вранці поставити посеред двору величезний казан з гадюками і кинути туди молоду королеву, Ранкову Зорю, Ясноокого Дня, корчмаря, його дружину та всіх їхніх слуг» (Стара королева-Людожерка з казки «Спляча красуня»);
в) «Я йду навідати бабусю й несу їй пиріг та горщик масла, які передала матуся» (Червона Шапочка з казки «Червона Шапочка»);
г) «Молода хазяйка не стрималася, взяла маленький ключик і, тремтячи від страху, відімкнула двері» (Дружина Синьої Бороди з казки «Синя Борода»);
д) «Устав він рано-вранці, пішов на берег струмка, набрав повні кишені білих камінчиків і вернувся додому» (Хлопчик-Мізинчик з казки «Хлопчик-Мізинчик»);
е) «Я від щирого серця бажаю, щоб ви стали найгарнішим молодим принцом у світі, і даю вам у дар таку саму красу, яка є в мене» (Принцеса з казки «Ріке-Чубчик»);
є) «Спала дівчина аж під самим дахом, на горищі, на благенькому солом’яникові. Упоравшись з роботою, вона йшла в куток і сідала просто на попіл, натрушений біля каміна» (Попелюшка з казки «Попелюшка»).
ІІ тур. Впізнайте казку за фрагментом
(правильна відповідь — 7 балів):
а) «Вона була розкішно вбрана. Правда, таку сукню з високим стоячим комірцем принц бачив колись ще на своїй бабусі, але вдав, що не помітив старомодного фасону, і не сказав про це ні слова. Адже від того, що на принцесі було старовинне плаття, врода її не притьмяніла» («Спляча красуня»);
б) «Вона старанно виполоскала глечик, набрала води там, де вона була чистіша, і дала бабусі напитися, та ще й підтримувала глечик, аби зручніше було пити» («Чарівниці»);
в) «Одному лісорубові так набридло дрова рубати та з лісу їх тягати, що він не один раз лаяв усіх злих і добрих чарівниць за їхню байдужість до його долі» («Химерні бажання»);
г) «Король так розгнівався на старших дочок, що наказав негайно одвести їх до чарівниці, яка дала йому прядки, аби вона залишила принцес у себе й придумала для них кару, яку вони заслужили своїми лінощами, непослухом і легковажністю» («Спритна принцеса, або Пригоди Розумниці»);
д) «Замішуючи тісто, — навмисне чи ненавмисне, — вона зронила з пальця каблучку, яка впала в тісто та там і залишилась» («Осляча шкура»);
е) «Коли лісоруб з дружиною повернулися додому, хазяїн якраз прислав їм десять золотих. Він так давно був винен лісорубові ці гроші, що бідолаха вже й не сподівався їх отримати» («Хлопчик-Мізинчик»);
є) «Сестри два дні майже нічого не їли. Крутилися перед дзеркалами і весь час роздивлялися — чи не схудли, бува, і чи не треба ще тугіше зашнурувати їх, — адже вони хотіли бути тонесенькими і стрункими» («Попелюшка»);
ж) «Поклавши у торбинку висівок та заячої капусти, він ліг у кущах, ніби мертвий, очікуючи, щоб який-небудь молодий, недосвідчений і легковажний кріль поткнувся в його торбинку поласувати тим, що в ній було» («Кіт у чоботях»);
з) «Дівчинка пішла по шляху, який був набагато довший, та ще й дорогою збирала горіхи, ловила метеликів і рвала для бабусі квіти» («Червона Шапочка»).

До змісту Наступна

 
Останнє оновлення: 9/16/2019
© 1999-2010р. Національна бібліотека України для дітей