Музичні замальовки
Від суму до веселощів: настрій звуками музики.
У відділі мистецтв відбулася чергова зустріч із читачами в рамках циклу заходів «Дитячі мрії в музичних звуках». Діти дізналися багато цікавого про властивості музики і вплив звуків на людину. Бібліотекар запропонувала кожному озвучити власний настрій, і яким же було здивування дітей, коли вони майже тими ж словами описували почуті мелодії. Слухаючи музичні замальовки, діти порівнювали твори композиторів різних епох і визначали засоби музичної виразності творів. Адже саме мелодія, темп, ритм, інтонація, тембр, гармонія роблять зміст і форму музичного твору єдиним цілим. Діти дізналися, що означають у нотній грамоті скрипковий та басовий ключі, як позначається ритм, темп та гучність музики, з яких інструментів складається оркестр. Відтворюючи музичні ритмічні вправи, зрозуміли, чим відрізняється шум від музики. Порівнювали фортепіанні п’єси В. Косенка «Дощик», І. Шамо «Весняний дощ», О. Тимошенко «Сумний дощик», «Туман». Яскравих вражень додало прослуховування фрагментів із циклу А. Вівальді «Чотири пори року», симфонії №5 Л. Бетховена, інтродукції і рондо каприччіозо К. Сен-Санса. Познайомилися з анімаційним втіленням вокального твору Ф. Шуберта «Вільшаний король» та інструментальним твором сучасного польського композитора М. Кущинського за мотивами однойменної поеми Й. Гете.
Навчитися по-справжньому чути музику і знаходити у ній відзеркалення своїх почуттів та настрою може кожен, варто тільки знайти свої улюблені мелодії. Дізнатися більше можна у відділі мистецтв.