ДОБРИЙ ДЕНЬ! ПІДКАЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА ДЕ МОЖНА ЗНАЙТИ ІНФОРМАЦІЮ З ПСИХОЛОГІЇ ПРО ВАЖКОГО УЧНЯ,В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ.ДЯКУЮ.
Перегляньте наступні сайти:
http://www.tspu.edu.ua/php1/include/fakult/postgraduate/webadmin.php?show=/var/www/vhosts/www.tspu.edu.ua/subjects/7462/3/lect1_6.html&id=5cb4ff39591ed4b13652f379cbf2bc3f
http://prof.kiev.ua/mnb1.doc
http://aviant.com.ua/centr_profesijnoii_pidgotovki1.html
http://www.krok.org.ua/spec-ukr.php
http://refsmarket.com.ua/viewfree.php?diplomID=9975
http://www.otrok.ru/
http://ua.textreferat.com/referat-9941.html
1. Выготский Л.С. Умственное развитие детей в процессе обучения. – М.-Л.: Учпедгиз, 1935. – 134 с.
2. Васьков Ю.В. Система педагогічного аналізу навчально-виховного процесу на уроці в загальноосвітній школі // Директор школи. – 1999. - №36. – С. 13-15.
3. Демиденко В.К. Навчання, виховання та розумовий розвиток. – Бердянськ, 2002. – 47 с.
4. Кашкарьова Л.Р. Концептуальні засади психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи // Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка. Т. VІ, вип. 8. – К., 2004. – С. 141-150.
5. Кашкарьова Л.Р. Психологічні засади виявлення потенційних навчальних можливостей учнів основної школи // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - №3. – Бердянськ: БДПУ, 2003. – С. 46-55.
6. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Освіта України. – 2001. - №6. – С.3-16.
7. Немов Р.С. Психология: В 3 кн. Кн. 3: Психодиагностика. Введение в научное психологическое исследование с элементами математической статистики. – М.: ВЛАДОС, 1998. – 632 с.
8. Скрипченко О.В. Психічний розвиток учнів. – К.: Рад. шк., 1974. – 103 с.