Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 39370
   


Автор запитання: Катерина із міста: Чернігів :: Запитання: 41325  
Катерина запитує:
Добрий вечір! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу за темою "Методика викладання зарубіжної літератури". Щиро дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Катерино! Використайте, будь ласка, такі джерела інформації:

Вчитель зарубіжної літератури в позаурочний час : [добірка матеріалів із зарубіжної літератури] // Позакласний час. - 2012. - № 7-8. - С. 83-96.

Вчитель зарубіжної літератури в позаурочний час : [добірка сценаріїв із зарубіжної літератури] // Позакласний час. - 2010. - № 11. - С. 105-120.

Клименко, Жанна. Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури "Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої школи". Лекція 14 : Використання різних видів коментаря у процесі вивчення перекладних творів / Клименко, Жанна // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 18-22. - Бібліогр.: с. 21, 22.

Клименко, Жанна. Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури "Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої школи" : методика порівняння оригіналу й перекладу в процесі вивчення світової літератури в школі / Клименко, Жанна / Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 28-34. - Бібліогр.: с. 34.

Кушкова, Світлана Іванівна. Вісім ознак сучасного уроку світової літератури : Заняття № 1 / Кушкова, Світлана Іванівна // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 5. - С. 7-12.

Лобода, Ольга. Методика проведення уроків позакласного читання / Лобода, Ольга // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2011. - № 18 (травень). - С. 26-27.

Мельник, Анжела. Вчителю, перевір свої знання : тести з методики викладання світової літератури / Мельник, Анжела // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 11-12. - С. 29-31. - Бібліогр.: с. 31. - Продовж. Початок №2-4, 2010.\

Методика викладання світової літератури із застосуванням елементів компаративістики : методика, пошук, досвід : [добірка] // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 9. - С. 26-32.

Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році : додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 19. 08. 2017 р. № 1/9-436 // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 7-8. - С. 6-7.

Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2014-2015 навчальному році : додаток до листа МОН України від 01.07. 2014 № 1/9-343 / Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 7-8. - С. 2-4.

Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної літератури в новому навчальному році : лист Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 № 1/9-436 // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 9. - С. 5-10.

Мірошниченко Л.Ф. Методика викладання світової літератури в середніх навчальних закладах: підручник. — К.: Вища школа, 2007. — 415 с.: іл.

Мовчун, Антоніна.Читаємо з насолодою світову дитячу класику : вузлики теорії / Мовчун, Антоніна // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 8. - Методичний порадник. - Вип. 2. - С. 3-4.

Ніколенко, Ольга. Компаративний підхід у вивченні світової літератури у старших класах загальноосвітньої школи / Ніколенко, Ольга // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 16-23. - Бібліогр.: c. 23.

Ніколенко О. М., Куцевол О. М. Сучасний урок зарубіжної літератури. – К., Академія, 2003. – 288 с.

Поліщук Л. Б. Методика навчання світової літератури :
навчально-методичний посібник / Л. Б. Поліщук. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2016. – 139 с.

Северин, О. З.Застосування методу проектів на уроках світової літератури / О. З. Северин // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 7-8. - С. 26-30.

Таранік-Ткачук, Катерина.Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році : лист Міністерства освіти і науки України, 21 серп. 2010 р. № 119-580 / Таранік-Ткачук, Катерина, Фоміна, Світлана, Ціко, Ігор // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 9. - С. 6-18. - Бібліогр.: с. 18.

Таранік-Ткачук, Катерина. Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011-2012 навчальному році / Таранік-Ткачук, Катерина, Фоміна, Світлана // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 7-8. - С. 2-12.

Таранік-Ткачук, Катерина. Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/14 н. р. / Таранік-Ткачук, Катерина // Світова література (Шкільний світ). - 2013. - № 15 (серпень). - С. 4-12.

Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011-2012 навчальному році : (лист МОНМСУ від 09.06.2011р. № 1/9-454) // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 7-8. - С. 11-19.

Уроки зарубіжної літератури : майстер-клас // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 8. - Методичний порадник.- Вип. 2. - С. 5-30.

Шалагінов Б. Б. Науковий та «шкільний» аналізи художнього тексту // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2004. – № 6. – С.6-9.

Штейнбук Ф.М. Методика викладання зарубіжної літератури в школі : навч. посібн. — Київ, 2007. — 316 с.

Методика викладання світової літератури як науки
https://studfiles.net/preview/5455226/page:2/

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 14.11.2017 16.27.26 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Надія із міста: Кременчук :: Запитання: 41318  
Надія запитує:
Добрий день, допоможіть у пошуках літератури до теми: Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів у коледжах та університетах України, дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Надіє! Пропонуємо Вам ознайомитеся з наданою інформацією:

1. Байкачова К. В. Аналіз наукових досліджень з проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховної діяльності [Електронний ресурс] / К. В. Байкачова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(4). - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(4)__32

2. Нікуліна О. Д. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання школярів [Електронний ресурс] / О. Д. Нікуліна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(1). - С. 205-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(1)__32
3.
Мазурік О. О. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів іноземної мови до взаємодії з учнями початкових класів [Електронний ресурс] / О. О. Мазурік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(2). - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(2)__34

4. Акімова О. М. Педагогічні умови позааудиторної самостійної роботи в ході підготовки майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / О. М. Акімова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_10

5. Каракатсаніс Т. В. Креативне співробітництво в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 373-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_60

6. Ковальова Н. С. Модель професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних технологій в естетичному вихованні [Електронний ресурс] / Н. С. Ковальова // Горизонти освіти. - 2013. - № 3. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gorosv_2013_3_30

7. Ворник М. М. Вивчення спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. М. Ворник // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_23

8. Осадченко І. Загальна структурна характеристика технології навчання у підготовці майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / І. Осадченко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(2). - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(2)__4

9. Кучай Т. П. Порівняльний аналіз курікулумів з підготовки учителів початкових класів в університетах Японії [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 34. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2014_34_19

10. Казанжи І. В. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів у класичному університеті [Електронний ресурс] / І. В. Казанжи // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 319-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_63..Підкреслено значення компетентнісного підходу у підготовці майбутніх фахівців в класичному університеті. Розкрито складові професійно-виховної компетенції учителів початкової школи.Подчеркнуто значение компетентностного подхода в подготовке будущих специалистов в классическом университете. Раскрыты составные профессионально-воспитательной компетенции учителей начальной школы.

11. Дусь Н.А. Формування культури педагогічного спілкування у студентів гуманітарно-педагогічного коледжу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Дусь ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp. Досліджено питання формування у майбутніх учителів початкових класів культури педагогічного спілкування у навчально-виховному процесі гуманітарно-педагогічного коледжу. Скачати повний текст

12. Михальська В.Р. Підготовка студентів педагогічного коледжу до управління навчальною діяльністю молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Р. Михальська ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2006. — 20 с. — укp. Розроблено засоби діагностики рівня сформованості готовності студентів педагогічного коледжу до управління навчальною діяльністю молодших школярів, наведено критерії та визначено чотири (низький, середній, достатній і високий) рівні готовності. Розглянуто педагогічні умови підготовки студентів до управління навчанням учнів початкових класів. Скачати повний текст

13. Чепка О. В. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет": автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Чепка ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp. Розкрито поняття "професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів" і "навчальний комплекс", "педагогічний коледж - педагогічний університет". Обгрунтовано завдання, функції, принципи діяльності педагогічних навчальних комплексів. Проаналізовано стан, особливості, проблеми та можливості вдосконалення процесу професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів за умов навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет".. Скачати повний текст

14. Чепка, Ольга Володимирівна. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет" [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Чепка Ольга Володимирівна ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2010. - 263, [4] арк. - Бібліогр.: арк. 231-263. Рубрикатор НБУВ: Ч479.518.3 Ч489.518.3

15. Чепка О. В. Професійна адаптація студентів в системі «педколедж-педуніверситет» / Чепка О. В. // «Інноваційний потенціал Української науки – ХХІ сторіччя» : збірник доповідей учасників шостої всеукраїнської науково-практичної конференції, 1 – 15 квітня 2010 р. – Запоріжжя : Видавництво ПГА., 2010. – С. 66–71.

16. Чепка О. В. Професійна орієнтація майбутніх учителів початкових класів на етапі підготовки у педколеджі / Чепка О. В. // «Dny v?dy – 2010» : materi?ly VI mezn?rodn? v?decko – praktick? konference. – Dil 19. Pedagogika. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o., 2010. – S. 51–52.

17. Чепка О. В. Становлення майбутніх учителів початкових класів на етапі неперервної професійної підготовки у педуніверситеті / О. В. Чепка // «Последните научни постижения» : материали VI Міжнародної наукової практичної конференції. – Том 13. Педагогічні науки. – София : «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2010. – С. 11–13.

18. Чепка О. В. Стан підготовки майбутніх учителів початкових класів у практиці педколеджу та педуніверситету / О. В. Чепка // Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів : матеріали міжвузівської наук.-практ. конф., 30–31 березня 2010 р. / Євпаторійський інститут соціальних наук РВНЗ «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта). – Євпаторія, 2010. – С. 159–163.

19. Чепка О. В. Дослідницька діяльність студентів в умовах навчального комплексу / О. В. Чепка // Менеджмент якості освіти і новітні технології навчання у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору : матеріали VII Міжнародної науково-методичної конференції / [упорядник Л. Т. Коломієць]. – К. : МНТУ, 2010. – С. 95–96.

20. Юринець О.О. Формування педагогічної відповідальності у студентів педколеджу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.О. Юринець ; Клас. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp. Вперше розроблено структурно-функціональну модель й обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування педагогічної відповідальності майбутніх учителів початкових класів у педколеджі…Удосконалено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічному коледжі на підставі використання активних форм і методів навчання: тренінгу, вирішення моральних дилем. Уточнено науково-теоретичні уявлення про сутність, зміст і структуру педагогічної відповідальності вчителя початкових класів. Обгрунтовано умови та принципи створення розвивального рефлексивного середовища їх професійної підготовки. Скачати повний текст

21. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 34 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2005. - 423 с. - укp.

22. Розглянуто питання формування життєвої компетентності молодших школярів, творчої самореалізації особистості, підготовки учителів початкових класів до керівництва самостійною роботою учнів... Розкрито сутність і зміст вокально-музичного виховання студентів педагогічних коледжів… Висвітлено соціально-психологічні особливості самовизначення сучасної української молоді, специфічні особливості ціннісних орієнтацій підлітків. Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 13.11.2017 00.12.55 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Мар'яна із міста: Львыв :: Запитання: 41317  
Мар'яна запитує:
Добрий вечір! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу для написання курсової дипломної роботи з теорії і методики розвитку мовлення за темою: "Усна народна творчість як засіб розвитку мовлення дітей раннього віку". Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наданою інформацією:
Використання усної народної творчості у роботі з дітьми дошкільного віку. – Режим доступу: http://doshkilna-osvita9.webnode.com.ua/news/metodichni-rekomendatsiji-vikoristannya-usnoji-narodnoji-tvorchosti-u-roboti-z-ditmi-doshkilnogo-viku/
Використання усної народної творчості у розвитку мовлення дітей. – Режим доступу: http://vihovateli.com.ua/cons/6002-ispolzovanie-ustnogo-narodnogo-tvorchestva-v-razvitii-rechi-detej.html
Єнгаличева І. МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МАЛОГО ЖАНРОВОГО ФОЛЬКЛОРУ. – Режим доступу: http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/50/13.pdf
ЖУРАВЛЬОВА Л., КУЧЕРЕНКО Т. ВПЛИВ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ НА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. – Режим доступу: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/5619/1/Zhuravlova.pdf
Кудярська Т. Усна народна творчість як засіб розвитку мовлення дошкільників із мовленнєвими порушеннями / Т. Кудярська // Освітній простір України. - 2014. - Вип. 1. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2014_1_22
Маліновська Н. В. Розвиток мовлення дітей раннього віку засобами фольклору / Н. В. Маліновська // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2015. - № 11. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2015_11_4
Роль малих фольклорних форм в розвитку мовлення дітей дошкільного віку. – Режим доступу: https://studexpo.ru/53515/pedagogika/rol_malih_folklornih_form_rozvitku_movlennya_ditey_doshkilnogo_viku
Роль фольклору в розвитку мовлення дітей. – Режим доступу: http://svidomeshitanna.blogspot.ru/2016/02/blog-post_59.html
Токменко Л. РОЗВИТОК РІДНОГО МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНЯТ У СУЧАСНОМУ СОЦІУМІ. – Режим доступу: http://www.ird.npu.edu.ua/files/tokmenko_2.pdf
Богуш А. М. Теорія і методика розвитку мовлення дітей раннього віку. - К. : Видавничий дім «Слово», 2009. - 344 с.
Богуш А. М. Українське народознавство в дошкільному закладі. - К. : Вища шк., 2002. - 407 с.
Гавриш Н. Художнє слово і дитяче мовлення. - К. - 2005. - 128 с.
Загрутдинова М. Використання малих фольклорних форм / М. Загрутдинова, Н. Гавриш // Дошкільне виховання. - 1991. - № 9. - С.16-22.
Куліш Р. В. Фольклор як засіб розвитку рідного мовлення і комунікативних умінь і навичок у дітей дошкільного віку / Р. В. Куліш // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 220-223. - Бібліогр.: 5 назв.
Романенко Л. Усна народна творчість у розвитку мовної активності дітей / Л. Романенко // Дошкільне виховання. - 1990. - № 7. - С.15-18.
Руснак І. Є. Український фольклор. - К.: ВЦ «Академія». - 2010. - 304 с.
Трифонова О. С. Формування мовної особистості дошкільника засобами малих жанрів фольклору / О. С. Трифонова // Наша шк.. - 2008. - № 1. - С. 23-26.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 12.11.2017 18.04.40 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Вероніка із міста: Жовква :: Запитання: 41316  
Вероніка запитує:
Доброго дня! Допоможіть найти матеріал для курсової роботи на тему Роль та місце педагога у концепції нової української школи.
Наша відповідь:
Доброго дня, Вероніко!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела (зверніть увагу на списки літератури в кінці статей):
Бех В. П. Планетарна особистість у контексті концепції "Нової української школи" [Електронний ресурс] / В. П. Бех // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 3. - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_3_8.
Білик Н. І. Підвищення соціального статусу вчителя початкових класів у новій українській школі / Н. І. Білик, О. О. Бабаєва // Імідж сучасного педагога. - 2017. - № 3(1). - С. 10-14.
Вітюк В. В. Готовність педагогів до змін в умовах реалізації Концепції "Нова українська школа" [Електронний ресурс] / В. В. Вітюк // Педагогічний пошук. - 2017. - № 2. - С. 3–6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2017_2_3.
Волченко Л. П. Соціально-психологічні особливості ключових компетентностей учителя нової української школи [Електронний ресурс] / Л. П. Волченко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2017. - № 2. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2017_2_8.
Гао В. Гострі кути реалізації концепції "нової української школи" у дискурсі ідеї глобальної освіти [Електронний ресурс] / В. Гао // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 69(1). - С. 184-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2017_69(1)__28.
Гриньова В. С. Виховання майбутнього вчителя для нової української школи / В. С. Гриньова // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 9. - С. 63-64.
Завалевський Ю. Сутність професійної компетентності вчителя в реалізації Концепції Нової української школи [Електронний ресурс] / Ю. Завалевський // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 1. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_1_4.
Зелюк В. В. Нова школа: новий учитель [Електронний ресурс] / В. В. Зелюк // Постметодика. - 2016. - № 2. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2016_2_4.
Лісова Н. На шляху до Нової української школи [Електронний ресурс] / Н. Лісова // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 2. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_2_6.
Просвітницька діяльність Софії Русової / ред.: Ю. М. Ковальчук. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-НОВА, 2006. - 243 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. соц.-пед.; Вип. 5, т. 1).
Ткаченко Н. Теоретико-методологічні основи формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземної мови з урахуванням положень Концепції "Нова українська школа" [Електронний ресурс] / Н. Ткаченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 9. - С. 189-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_9_19.
Унгурян І. К. Формування гуманних взаємовідносин педагога та учня як складова педагогіки партнерства нової української школи [Електронний ресурс] / І. К. Унгурян // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 4. - С. 330-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_4_37.
Харченко О. В. Нова українська школа: завдання і перспективи [Електронний ресурс] / О. В. Харченко // Постметодика. - 2016. - № 2. - С. 2-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2016_2_3.
Шоробура І. Підготовка фахівців початкової освіти для Нової школи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії [Електронний ресурс] / І. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_36.
Нова українська школа. - http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 12.11.2017 15.40.07 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Вероніка із міста: Жовква :: Запитання: 41307  
Вероніка запитує:
Доброго вечора! Допоможіть знайти матеріал для курсової роботи на тему: Розвиток трудових здібності дітей дошкільного віку засобами української народної вишиванки
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наданою інформацією:
Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття) / Є. Б. Антипін // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 4. - С. 1-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_4_3
Бєлєнька Г. Трудове виховання дітей дошкільного віку: реалії ХХІ сторіччя / Г. Бєлєнька // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2009. - Ч. 2. - С. 26-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_2_6
Гордій Н. РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ГУРТКОВІЙ РОБОТІ. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/4_SND_2012/Pedagogica/3_96976.doc.htm
Інтегроване заняття. Тема: «Вишиванка – Конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку символ Батьківщини, дзеркало народної душі». – Режим доступу: http://lib.pedpresa.ua/8258-integrovane-zanyattya-tema-vyshyvanka-konspekt-integrovanogo-zanyattya-dlya-ditej-starshogo-doshkilnogo-viku-symvol-batkivshhyny-dzerkalo-narodnoyi-dushi.html
Курчій О. В. Висвітлення традицій українського народу засобами народної вишивки у педагогічному досвіді / О. В. Курчій, Д. В. Шилко // Молодий вчений. - 2015. - № 5(3). - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_5(3)__32
Навчання і виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: актуальні питання теорії і методики/ за заг. ред. О.О.Максимової, М.А.Федорової. –Житомир: ФОП Левковець,2016.–У 2-х ч. –Ч. І. –216 с. – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/21359/1/збірник_І_частина.PDF
Пісоцька Л. М. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 5. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_5_34
Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку “Впевнений старт” / О. О. Андрієтті, О. П. Голубович, О.П.Долинна, Т. В.Дяченко, Т. С. Ільченко, Г. Є. Іванова, Г. М.Лисенко, Т. В. Панасюк, Г.В. Петрова, Т.О.Піроженко, Н. М.Романко, Н. А. Случинська, Н.І.Трикоз. — Тернопіль: Мандрівець, 2013. — 104 с. – Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/Програма_Впевнений-старт.pdf
Степанчак О. Формування творчої активності учнів на уроках трудового навчання засобами народної вишивки / О. Степанчак // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_31
Українська вишивка. – Режим доступу: https://studfiles.net/preview/5721461/page:38/
Шапаренко Х. А. Сучасні підходи до трудового виховання дітей дошкільного віку / Х. А. Шапаренко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 116. - С. 238-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_116_37

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 10.11.2017 18.02.19 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.557586 seconds