Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 41937
   


Автор запитання: Марія із міста: Луцьк :: Запитання: 43920  
Марія запитує:
Доброго дня! Допоможіть будь ласка підібрати джерела до реферату, на тему «Психологія у «великому» синтезі наук XXI ст.» до дисципліни Філософія психології. Дякую!
Наша відповідь:

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 16.03.2020 20.00.56 :.
.: Краматорська центральна міська публічна бібліотека ім. М.Горького :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Галина із міста: Івано-Франківськ :: Запитання: 43910  
Галина запитує:
Доброго дня!Допоможіть будь ласка підібрати джерела до реферату на тему "Аутсорсинг у психології".Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Галино! Радимо Вам попрацювати з наступними джерелами: – https://marketing.wikireading.ru/817
https://www.b17.ru/article/141770/
http://oksanakorolovych.com/uk/socializaciya-ta-biznes-psikhologichniy-autsorsing
https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/19670/806-816.pdf?sequence=1&isAllowed=y
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/9429/1/IT-аутсорсинг та особливості його впровадження на підприємствах.pdf
https://studopedia.org/14-49565.html
https://www.psyoffice.ru/18-114957.htm
https://psyhelp4you.com/services/autsorsing-v-biznese/
– Бравар Ж. Ефективний аутсорсинг: розуміння, планування та використання успішних аутсорсингових відносин / Ж. Бравар, Р. Морган. – Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2007. – 288 с.
– Микало О. І. Підходи до визначення терміна “аутсорсинг” / О. І. Микало // Економічний вісник НТУУ «КПІ». – Київ, 2010. – С. 111-115.
– Матвій І. Є. Аутсорсинг в діяльності промислових підприємств: основні переваги та загрози / І. Є. Матвій // Прометей : регіональний зб. наук. пр. з економіки. – Донецьк : ДЕГІ, 2008. – № 1(25). – С. 184-189.
– Тридід О.М. Аутсорсинг : конспект лекцій / О.М.Тридід, К.М.Таньков, Т.О.Колодізєва ; М-во освіти і науки України, Харк. нац. екон. ун-т. – Харків, 2007. – 39 с.
– Бойченко В. С. Аутсорсинг в управлінні персоналом: сучасний стан / В. С. Бойченко // Економіка розвитку. – 2014. – № 2. – С. 60-63.
– Дубінський С.В. Управління персоналом машинобудівного підприємства на засадах аутсорсингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Дубінський Сергій Володимирович ; Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля. - Д., 2012. - 20 с. : рис., табл.
– 40
– Иванова-Якушко Е.Ю. Аутсорсинг как инновационный вариант социально-трудовых отношений в учреждениях высшего профессионального образования / Е. Ю. Иванова-Якушко // Социально-гуманитарные знания : Научно-образовательное издание. - 2014. - № 1. - С. 362-368 .
– Мамчин М.М. Аутсорсинг як інструмент управління персоналом / М. М. Мамчин, Т. В. Тунік-Чорна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : сборник научных трудов / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2013. - № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні : етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 64-69.
– Бойченко В.С. Аутсорсинг в управління персоналом: сучасний стан В.С.Бойченко // Економіка розвитку. – 2014. – № 2 (70). – С. 60-64.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 12.03.2020 14.00.02 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: КАТЕРИНА із міста: Димер :: Запитання: 43898  
КАТЕРИНА запитує:
Доброго дня. Допоможіть будь ласка у написанні магістерської роботи на тему: "Педагогічні умови формування самостійності молодших школярів засобами проблемного навчання".
Наша відповідь:
Добрий день, Катерино! Радимо Вам переглянути наступні джерела інформації за Вашим запитом:
Бабовалова Д. Методи проблемного навчання як фактор розвитку пізнавальної активності молодших школярів [Електронний ресурс] // Система неперервної освіти вчителів початкової школи [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://sno.udpu.edu.ua/index.php/naukovo-metodychna-robota/94-vseukrainska-studentska-internet-konferentsiia-dlia-mahistrantiv-problemy-i-perspektyvy-rozvytku-osvity-khkhi-stolittia-11-12-lystopada-2019/346-metodi-problemnogo-navchannya-yak-faktor-rozvitku-piznavalnoji-aktivnosti-molodshikh-shkolyariv. — Назва з екрана. — Дата звернення 10.03.2020.
Басова Н. В. Педагогика и практическая психология : учеб. пособие / Н. В. Басова. — Ростов-на-Дону : Феникс, 2000. — 413 с.
Виступ на тему: «Проблемне навчання на уроках математики» [Електронний ресурс] // На Урок: освітній портал [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://naurok.com.ua/vistup-na-temu-problemne-navchannya-na-urokah-matematiki-65523.html. — Назва з екрана. — Дата звернення 10.03.2020.
Жданов Д. Проблемне навчання як методологічна основа створення комплексного інтегрованого курсу природничих наук / Д. Жданов // Позашкілля (Шкільний світ). — 2015. — № 8. — С. 49-57.
Максимович О. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей / О. Максимович // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2011. — № 28. — Методичний порадник. — 2011. — Вип. 7. — С. 14-16.
Опис досвіду роботи за проблемною темою: «Розвиток пізнавальної активності молодших школярів» [Електронний ресурс] // На Урок: освітній портал [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://naurok.com.ua/opis-dosvidu-roboti-za-problemnoyu-temoyu-rozvitok-piznavalno-aktivnosti-molodshih-shkolyariv-34851.html. — Назва з екрана. — Дата звернення 10.03.2020.
Порівняльна характеристика видів навчання [Електронний ресурс] // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/porivnalna-harakteristika-vidiv-navcanna-92764.html. — Назва з екрана. — Дата звернення 10.03.2020.
Проблемне навчання на уроках природознавства [Електронний ресурс] // Освіта UA [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/40564/. — Назва з екрана. — Дата звернення 10.03.2020.
Проблемні методи навчання на уроках природознавства [Електронний ресурс] // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/problemni-metodi-navcanna-na-urokah-prirodoznavstva-21716.html. — Назва з екрана. — Дата звернення 10.03.2020.
Ратушинська А. Педагогічні умови розвитку професійних якостей учителя початкових класів у процесі самоосвіти / А. Ратушинська // Початкова школа. — 2012. — № 10. — С. 12-15.
Рябовол Л. Т. Проблемне навчання правознавства: поняття та способи реалізації / Л. Т. Рябовол // Історія та правознавство. — 2016. — № 4-5. — С. 7-10. — Продовж. Початок № 3, 2016.
Стаття: «Проблемне навчання в початкових класах» [Електронний ресурс] // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/statta-problemne-navcanna-v-pocatkovih-klasah-127593.html. — Назва з екрана. — Дата звернення 10.03.2020.
Уманець Н. Я. Проблемне навчання як засіб підвищення пізнавальної активності учнів / Н. Я. Уманець // Обдарована дитина. — 2010. — № 2. — С. 23-25.
Формування в учнів початкових класів уміння самостійно працювати з підручником» [Електронний ресурс] // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/formuvanna-v-ucniv-pocatkovih-klasiv-uminna-samostijno-pracuvati-z-pidrucnikom-26464.html. — Назва з екрана. — Дата звернення 10.03.2020.
Формування самостійності молодших школярів [Електронний ресурс] // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/formuvanna-samostijnosti-molodsih-skolariv-128020.html. — Назва з екрана. — Дата звернення 10.03.2020.
Хом’юк І. Шляхи формування пізнавальної самостійності молодших школярів на уроках математики [Електронний ресурс] / І. Хом’юк, Н. Родюк, В. Хом’юк // Молодий вчений. — 2019. — № 5. — С. 166-169. — Режим доступу : http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/5.2/37.pdf.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 9.03.2020 20.25.45 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Олена із міста: Київ :: Запитання: 43893  
Олена запитує:
Література, книжки та статті про "Поліанну" Елеонор Портер
Наша відповідь:
Доброго дня. Пропонуємо вам переглянути наступні джерела:
Антонова О. П. Ідея радості життя й відкриття світу у творах Е. Портер "Полліанна" / О. П. Антонова // Зарубіжна література в школах України : наук.-метод. журн. - 2014. - №11. - С. 18-19.
Галадій Г. Християнське сомислення світу. Пошук духовної опори в житті в романі Е. Поррет "Полліанна": 5-й клас / Г. Галадій // Зарубіжна література в школі. - 2013. - № 12. - С. 15-18.
Григоренко О. Навчитися грати в радість: система уроків за повістю Елеонор Портер "Поліанна" / О. Григоренко // Світова література. Сер. Шкільний світ. - 2013. - №11/12(черв.). - С. 19-30
Гузь О. Навіщо людині випробування? ( роздуми над сторінками роману Елеонор Портер "Полліанна"/ Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 18-20.
Дворак О. Елеонор Портер. "Полліанна". Провідні ідеї твору / Ольга Дворак // Всесвітня література в сучасній школі. - 2014. - № 1. - С. 23-26.
Іващенко А. Ідея радості життя й відкриття світу в романі Е. Портер "Полліанна". Урок-тренінг / Алла Іващенко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 24-26.
Іващенко А.О. Ідея радості життя й відкриття світу у романі Е. Портер "Полліанна". 5 клас/ А. О. Іващенко // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 3. - С. 26-27
Кониш Н. М. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер "Полліанна" / Н. М. Кониш // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - N 12. - С. 12-13.
Кулєшова Л. Художні засоби розкриття образу Полліанни / Любов Кулєшова // Всесвітня література в сучасній школі. - 2014. - № 1. - С. 28-31.
Мисько Л. Ідея радості життя й відкриття світу в романі Е.Портер "Полліанна" / Лідія Мисько // Всесвітня література в сучасній школі. - 2014. - № 1. - С. 32-35.
Ніколенко О. "Ми всі повинні знайти свій смисл життя..." Християнські цінності в романі Елеанор Портер "Полліанна" / Ольга Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 14-17.
Пітерська О. Психологія позитивного мислення та алюзії у романі Елеанор Портер "Полліанна"/ Олена Пітерська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 57-59.

Олена Пітерська Жанрові трансформації у прозі Елеанор Портер
http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/9790/1/Piterska.pdf
Трансформація романного жанру у творчості Е. Х.Портер
https://er.nau.edu.ua/bitstream/NAU/32600/1/logos.lviv.ua_ноябрь_2017.pdf
https://telnova.mk.ua/?s=52&m=139
http://media.ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/08/porter_5.pdf
Художні засоби розкриття образу Полліанни та її друзів
http://93.170.27.95:82/system/files/mp/2014/07/30386/46.pdf
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/11527
Відтворення емотивної сфери твору Елеонор Портер "Поліанна"
https://er.nau.edu.ua/bitstream/NAU/41241/1/Ситюк В.В..pdf
https://nsportal.ru/ap/library/literaturnoe-tvorchestvo/2017/10/14/portret-kak-sredstvo-sozdaniya-obrazov-v-romane

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 8.03.2020 17.01.09 :.
.: Краматорська центральна міська публічна бібліотека ім. М.Горького :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Валерія із міста: Узин :: Запитання: 43882  
Валерія запитує:
Добрий день! Підберіть список літератури про тренінги для педагогів. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Валеріє! Ми вже відповідали на подібне запитання: Віртуальна бібліографічна довідка — Розширений пошук — Пошук за: Номером запитання — № 39739; 41800. Також радимо вам переглянути наступні джерела:
Волошин О. Конфлікт як елемент людських стосунків : соціально-психологічний тренінг для педагогів / О. Волошин // Шкільному психологу. Усе для роботи. — 2012. — № 10. — С. 17-26.
Ділова гра для вчителів з елементами тренінгу «Жив-був пес» [Електронний ресурс] // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/dilova-gra-dla-vciteliv-z-elementami-treningu-ziv-buv-pedagog-9318.html. — Назва з екрана. — Дата звернення 04.03.2020.
Дубовик С. Семінар-тренінг з учителями-початківцями / С. Дубовик // Шкільному психологу. Усе для роботи. — 2013. — № 12. — С. 22-26.
Замелюк М. Сучасний вихователь – креативна особистість / М. Замелюк // Дошкільне виховання. — 2013. — № 10. — С. 13-15.
Збірка тренінгів з педагогічної майстерності «Вчитель – вічний учень» [Електронний ресурс] // Освітній портал Урок-UA [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://urok-ua.com/zbirka-treningiv-z-pedagogichnoyi-maysternosti-vchitel-vichniy-uchen/. — Назва з екрана. — Дата звернення 04.03.2020.
Кельнер С. Педагогічний конфлікт: практика психологічної допомоги : практичне заняття для вчителів / С. Кельнер // Шкільному психологу. Усе для роботи. — 2012. — № 3. — С. 16-24.
Кондратець І. Відновлюємо життєві сили : рефлексивна програма професійного антивигоряння / І. Кондратець // Дошкільне виховання. — 2016. — № 10. — С. 20-22.
Кондратець І. Педагогічний плейбек : ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів / І. Кондратець, К. Назарова // Дошкільне виховання. — 2017. — № 2. — С. 20-24.
Кондратець І. Рефлексія – "щеплення" від професійного вигоряння : професія — Вихователь / І. Кондратець // Дошкільне виховання. — 2016. — № 9. — С. 21-23.
Красножон К. Програма наскрізного виховання учнів: якою їй бути? : тренінг / К. Красножон // Виховна робота в школі. — 2019. — № 9. — С. 2-4.
Кручак О. Запобігання насильству та жорстокому поводженню з дітьми : тренінг для педагогів / О. Кручак // Позашкілля (Шкільний світ). — 2013. — № 6. — С. 19-20.
Кульчицька А. Навчаємо безпечної поведінки : тренінг для педагогів / А. Кульчицька // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2019. — № 7. — С. 39-41.
Руденко О. Тренінг для вчителя "Мої 24 години" : життєві стратегії, проектування, планування та реалізація особистісного потенціалу через організацію робочого простору : школа педагога / О. Руденко // Зарубіжна література в школі. — 2012. — № 19. — С. 2-7.
Тарашевська О. Комунікативна культура педагога – запорука успіху : тренінг для педагогів / О. Тарашевська, І. Цісар // Дошкільне виховання. — 2014. — № 11. — С. 28-29.
Тренінг для педагогів «Збереження та зміцнення психологічного здоров’я педагога» [Електронний ресурс] // На Урок: освітній портал [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://naurok.com.ua/trening-dlya-pedagogiv-zberezhennya-ta-zmicnennya-psihologichnogo-zdorov-ya-pedagoga-38145.html. — Назва з екрана. — Дата звернення 04.03.2020.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 3.03.2020 15.18.29 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 1.108626 seconds