Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46272
   


Автор запитання: Наталія із міста: м.Черкаси :: Запитання: 48308  
Наталія запитує:
Добрий вечір! Підкажіть, будь-ласка, літературу про емоціонально- вольові порушення у дошкільників. Дякую!
Наша відповідь:
Добрий день. Пропонуємо вам ознайомитись з наступними джерелами інформації:
Актуальні проблеми логопедії та логопсихології [Електронний ресурс] : метод. рек. / уклад. І. Долінчук, Л. Котлова, А. Іскрижицька. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2025. — 20 с. — Режим доступу: https://eprints.zu.edu.ua/42958/1/1.pdf
Бєлова О. Б. Особливості розвитку когнітивних процесів та емоційно-вольової сфери у молодших школярів з ПМР [Електронний ресурс] / О. Б. Бєлов // Актуальні питання корекційної освіти. — 2012. — Вип. 3. — С. 297–305. — Режим доступу: https://aqce.com.ua/download/publications/396/348.pdf/
Дуткевич Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія [Електронний ресурс]: модульний навч. посібник / Т. В. Дуткевич. — Київ : Центр учбової літератури, 2017. — 304с. — Режим доступу: http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/bitstream/handle/123456789/5705/Dutkevych-T.-V.-Dytiacha-rozvyvalno-korektsiina-psykholohiia-teoretychnyi-kurs.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Дуткевич Т.В. Дошкільна психологія [Електронний ресурс] : навч. посібник / Т. В. Дуткевич. — Київ : Центр учбової літератури, 2007. — 392с. — Режим доступу: https://library.nusta.edu.ua/depository/Оцифровані документи/ДОШКІЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ.pdf
Івченко Д. В. Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників [Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота магістра / Д. В. Івченко; Запорізький національний університет. — Запоріжжя, 2023. — 73 с. — Режим доступу: https://dspace.znu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/12345/17851/Ivchenko.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Кабанцева А. В. Інтегральна діагностика емоційних порушень у дітей [Електронний ресурс] / А. В. Кабанцева, О. А. Панченко, Н. П. Цапро // Габітус . — Випуск 12. Том 2. 2020. — С. 139-144 http://habitus.od.ua/journals/2020/12_2020/part_2/25.pdf
Компанець Н. М. Розвиток та формування емоційно-вольової сфери у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : наук.-метод. посібник / Н. М. Компанець; Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України. – Київ : Актуальна освіта, 2023. – 42 с. — Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/738957/1/Kompanets Rozvitok emotion-voli.pdf
Литв’яков М. В. Форми занять у воді з корекції емоційно-вольової сфери дошкільників [Електронний ресурс] / М. В. Литв’яков // Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти». – Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2023. – С. 133-135. — Режим доступу: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/ec0169a1-e695-41e3-8684-cdfd54683e10/content#page=133
Ляпунова В. А. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови [Електронний ресурс] / В. А. Ляпунова, Л. П. Добровольська, І. С. Третякова // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Том 162. — 2020. —№6. — С. 85-90. — Режим доступу: https://visnyk.chnpu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/116/118
Особливості психологічної стійкості дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Піроженко Т. О., Соловйова Л. І., Карабаєва І. І., та ін. — Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2025. — 153 с. — Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744993/1/Навч.посіб _Особл.пс.ст_2025.pdf
Павелків Р. В. Дитяча психологія [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів / Р. В. Павелків, О. П. Цигипало. – Київ, 2006. – 525 с. — Режим доступу: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7116/1/Павелків Р.В., Цигипало О.П. Дитяча психологія.pdf
Петренко Ю. В. Психологічний стрес, його ознаки у дітей та дорослих [Електронний ресурс] / Ю. В. Петренко // Психологічна допомога: від кризи до ресурсу. Матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-практичного форуму (21–26 квітня 2020 року, м. Суми). — Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2020. — С. 124-128. — Режим доступу: https://www.soippo.edu.ua/images/Конференції_Проекти_Гранти/Конференції/2020/Збірка матеріалів ФОРУМ.pdf#page=124
Ревть А. Б. Емоційні розлади у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. Б. Ревть // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип 54, Т. 1. — С. 189-192. — Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/54/part_1/40.pdf
Рібцун Ю. В. Особливості особистості та емоційно-вольової сфери дітей із мовленнєвими порушеннями [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://logoped.in.ua/wp-content/uploads/2018/03/Emots_volov.pdf. — Назва з екрана.
Саржевський С. Н. Психологія та патологія емоцій, волі, уваги [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. для студ. 4 курсу мед. факультетів зі спец. «Лікувальна справа» та «Педіатрія» / С. Н. Саржевський. – Запоріжжя, 2017. – 72 с. — Режим доступу: https://dspace.zsmu.edu.ua/bitstream/123456789/5913/1/Sarzhevs'kyjSN17_Psyho_tpevu.pdf
Соколова Г. Б., Сичук О. О. Корекція емоційних реакцій на неуспіх у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями когнітивного розвитку як підгрунтя становлення навчальної мотивації [Електронний ресурс] / Г. Б. Соколова, О. О. Сичук // Науковий вісник Ужгородського національного університету, Сер. Психологія. — 2023. — Вип. 3. — С. 136-141. — Режим доступу: https://dspace.uzhnu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/58f95395-f134-4825-9783-8d577a032732/content
Срібна І. Дитячі психологічні розлади [Електронний ресурс] / І. Срібна // Простір психологів : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://psyhology.space/psypedia-post/dytyachi-psyhologichni-rozlady/. — Назва з екрана.
Стахова О. О. Теоретичні засади дослідження проблеми саморегуляції дошкільників із порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / О. О. Стахова, Л. В. Данилко // Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference "Modern Scientific Research: Theoretical and Practical Aspects" (May 26-28, 2025 Riga, Latvia). — С. 490-493. — Режим доступу: https://eprints.zu.edu.ua/43887/1/1.pdf
Сулятицький І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією [Електронний ресурс] / І. Сулятицький, А. Порохнява // Збірник наукових праць. — 2021. — No 35. — С. 101-107. — Режим доступу: https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/302/392
Тарапака Н. В. Інклюзія в дошкіллі: розвиток дітей із психофізичними вадами в умовах реалізації базового компонента дошкільної освіти [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. / Н. В. Тарапака, Л. В. Кашуба. – Кіровоград, 2013 – 140 с. — Режим доступу: https://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi79/0058752.pdf
Шевченко Ю. В. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів із порушеннями емоційно-вольової сфери в закладі освіти [Електронний ресурс] / Ю. В. Шевченко // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова, Сер. 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2024. — Вип. 46. — С. 140-146. — Режим доступу: https://sj.udu.edu.ua/index.php/kpsp/article/view/1584/1300
(F90-F98) Розлади поведінки та емоцій, які зазвичай починаються в дитячому та підлітковому віці [Електронний ресурс] // Формуляр ЛК. Класифікатори : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://kod.poltavalk.com.ua/mkkh-10-am/66-klas-5-rozlady-psykhiky-ta-povedinky-f00-f99/544-f90-f98-rozladi-povedinki-ta-emotsij-yaki-zazvichaj-pochinayutsya-v-dityachomu-ta-pidlitkovomu-vitsi. — Назва з екрана.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 10.10.2025 17.56.51 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Віра із міста: Горішні Плавні :: Запитання: 48304  
Віра запитує:
Доброго дня! Потрібна література по темі "Шкільний менеджмент". Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня. Пропонуємо вам ознайомитись з наступними джерелами інформації:
Аналіз освітньої політики: теорія і практика управління на місцевому рівні : наук. посіб. [Електронний ресурс] / авт. кол. : В. Г. Базілюк, Т. Є. Бойченко, Л. М. Забродська [та ін.] ; [Держ. вищ. навч. заклад «Ун-т менедж. освіти»]. — Київ, 2014. — 306 с. — Режим доступу: https://surl.li/vwnpqb.
Білий Л. Г. Педагогічний менеджмент в освіті / Л. Г. Білий ; ред. кол. : С. У. Гончаренка, В. О. Радкевич та ін. // Дидактика професійної школи : зб. наук. пр. — Хмельницький : ХНУ, 2006. — С. 188-191.
Большая О. Інноваційний менеджмент у сучасній освіті / О. Большая ; [Полтав. нац. педагогіч. ун-т ім. В. Г. Короленка] // Витоки педагогічної майстерності. — 2018. — Вип. 22. — С. 31-34. — С. 31-34.
Боднар О. C. Модель управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону / О. С. Боднар // Вісник Прикарпатського університету. Сер. : «Педагогіка». — 2013. — Вип. XLV. — С. 95-100.
Буркова Л. В. Класифікація педагогічних інновацій – перший
етап науково-педагогічної експертизи / Л. В. Буркова // Директор школи. — 2021. — № 35. — С. 1-9.
Десятов Т. М. Стратегічні напрями реформування педагогічної освіти і моделей модернізації управління освітою в зарубіжних країнах [Електронний ресурс] / Т. М. Десятов // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Сер. : «Педагогічні науки». — 2017. — № 12. — Режим доступу: https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1313.
Драгунова В. В. Компоненти, критерії та показники оцінювання реалізації моделі педагогічних умов упровадження інноваційного менеджменту в систему середньої освіти / В. В. Драгунова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузів. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобиц. держ. педагогіч. ун-ту ім. Івана Франка. — Дрогобич : Видавн. дім «Гельветика», 2018. — Вип.19. —Т. 1. — С. 155-158.
Драгунова В. В. Модель педагогічних умов упровадження інноваційного менеджменту в систему середньої освіти / В. В. Драгунова ; [Причорномор. наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій] // Інноваційна педагогіка. — 2019. — № 11. — C. 31-34.
Драгунова В. В. Педагогічні умови впровадження інноваційного менеджменту в систему середньої освіти [Електронний ресурс] : [дис. … канд. педагог. наук (док. філософії) за спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія
педагогіки»] / В. В. Драгунова ; [Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка]. — Житомир, 2019. — 239 с. — Режим доступу: https://eprints.zu.edu.ua/30433/1/dys_Dragunova.pdf.
Драгунова В. В. Технологія реалізації моделі педагогічних умов упровадження інноваційного менеджменту в систему середньої освіти / В. В. Драгунова // Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Сер. : 5. «Педагогічні науки: реалії та перспективи». — 2018. — Вип. 60. — Т. 1. — С.140-144.
Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи : монографія [Електронний ресурс] / за ред. П. Ю. Сауха. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2011. – 444 с. – Режим доступу: https://eprints.zu.edu.ua/5166/.
Ісайкіна О. Д. Інноваційний менеджмент як напрям вдосконалення процесу управління якістю освіти [Електронний ресурс] /О. Д. Ісайкіна ; [ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди»] // Ideas : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://ideas.repec.org/a/scn/032862/15979679.html. — Назва з екрана.
Литвин Л. Менеджмент освітніх інновацій: сутність та особливості впровадження [Електронний ресурс] / Любов Литвин, Роман Горбатюк ; [Терноп. нац. педагог. ун-т ім. Володимира Гнатюка] // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 1 (8). — С. 108-115. — Режим доступу:
https://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13llmtov.pdf.
Мармаза О. І. Аналіз як функція управління сучасним навчальним закладом / О. І. Мармаза // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2013. — № 4. — С. 345-355.
Мармаза О. І. Ефективне лідерство як інструмент стратегічного управління / О. І. Мармаза // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2013. — Вип. 29. — С. 289-297.
Мармаза О. Інновації в управлінні закладом освіти в контексті гуманістичного підходу / О. Мармаза, Д. Козлов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2019. — № 4. — С. 289-299.
Мармаза О. І. Інноваційний менеджмент в освіті: сутність, функції, засоби / О. І. Мармаза // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2014. — Вип. 36. — С. 309-316.
Мармаза О. Історіографічні аспекти ґенези менеджменту в освіті / О. Мармаза // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2019. — № 9. — С. 87-97.
Мармаза О. І. Теоретико-прикладні аспекти експертизи проектів розвитку навчального закладу / О. І. Мармаза // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2013. — Вип. 28. — С. 237-244.
Мармаза О. І. Функція організовування у контексті модернізації управління навчальним закладом / О. І. Мармаза // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2014. — Вип. 34. — С. 245-253.
Мосюра А. І. Педагогічні умови використання маркетингових технологій в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом [Електронний ресурс] : [дис. ….канд. пед. наук (док. філософії за спец. 13.00.06 – «Теорія і методика управління освітою»] / А. І. Мосюра ; [Ун-т менеджменту освіти НАПН України]. — Київ, 2017. — 276 с. — Режим доступу: http://umo.edu.ua/images/content/spec_rada/dasertacii/dis_mosyura.pdf.
Нова українська школа як складова інтеграції України в європейський освітній простір (індикатори успіху) [Електронний ресурс] / за ред. Г. М. Терещенко ; [ДНУ «Інститут освітньої аналітики»]. — Київ, 2023. — 128 с.
Освіта в Україні : історія, сучасність та майбутнє : бібліограф. покаж. / упоряд. Ж. П. Копитко, Л. В. Орел ; [Публ. б-ка ім. Лесі Українки для дорослих]. – Київ, 2018. – 76 с.
Освіта і наука України в умовах воєнного стану: виклики, розвиток, повоєнні перспективи : інформ.- аналіт. зб. [Електронний ресурс] / М-во освіти і науки України. — Київ, 2023. — 64 с. — Режим доступу: https://surl.lu/rftjjv.
Освітній процес в умовах війни та у повоєнний період: виклики, правила, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-педагог. підвищення кваліф. (Львів, 4 берез.-14 квіт. 2024 р.). – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. – 368 с.
Паламар С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар // Освітологічний дискурс. — 2018. — № 1-2. — С. 267-278.
Паламаренко О. С. Впровадження інноваційного менеджменту в закладах фахової передвищої освіти [Електронний ресурс] : [кваліф. робота освіт. ст. – магістр] / О. С. Паламаренко ; кер. : О. В. Бялик ; [Уман. держ. педагог. ун-т ім. Павла Тичини]. — Умань, 2023. — 77 с. — Режим доступу:
https://surl.lt/szgany.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 8.10.2025 13.39.30 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Валентина із міста: Кременчук :: Запитання: 48302  
Валентина запитує:
Добрий день! Потрібна література по темі "Медіаосвіта дітей дошкільного віку". Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня. Пропонуємо вам ознайомитись з наступними джерелами інформації:
45 ідей як викладати медіаграмотність дітям 3–4 років [Електронний ресурс] : навчально—методичний посібник / за ред. О. В. Волошенюк та ін. — Київ : Академія української преси, 2021. — 72 с. – Режим доступа: https://medialiteracy.org.ua/45-idej-yak-vykladaty-mediagramotnist-dityam-3-4-rokiv/.
Волошенко О. Батьки, діти та медіа: путівник із батьківського посередництва [Електронний ресурс] / О. Волошенюк, О. Мокрогуз; за ред. В. Іванова, О. Волошенюк. – Київ : Академія української преси, 2017. – 79 с. — Режим доступу: https://www.aup.com.ua/uploads/Posib_dla_batkiv_2017.pdf.
Від медіаграмотності до медіакультури [Електронний ресурс] : навчально-методичний комплекс : програма медіазанять / наук. ред. В. І. Шуляр. — Миколаїв : Обласний інститут післідипломної педагогічної освіти, 2016. — 68 с. — Режим доступа: https://drive.google.com/file/d/1PwYxM_FLjeSvV80ssVvnjTAt6K-Jsh1A/view.
Гужанова Т. С. Взаємодія закладу дошкільної освіти та сім’ї щодо формування медіаграмотності в дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Т. С. Гужанова, І. О. Денисюк // Наука і техніка сьогодні. — 2023. — № 2. — С. 209-218. — Режим доступу: https://eprints.zu.edu.ua/36197/1/Стаття_Гужанова_Денисюк.pdf.
Дев’ятко Н. Деформації світогляду дитини дошкільного віку засобами художніх творів [Електронний ресурс] / Н. Дев’ятко // Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». – Київ : Центр Вільної Преси, 2020. – С. 88-96. — Режим доступу: https://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_8_konf_2020.pdf
Євстратьєва О. Організація роботи з формування медіаграмотності батьків дошкільників у тріаді партнерства “педагоги – діти – батьки” [Електронний ресурс] / О. Євстратьєва // Збірник статей Сьомої міжнародної науково-методичної конференції: Сучасний простір медіаграмотності та перспективи його розвитку. – Київ. : Центр Вільної Преси, — 2019. — С.83-92. — Режим доступу: https://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_conf_2019.pdf
Іржавська О. Досвід інтеграції медіазасобів в освітній простір сучасного закладу дошкільної освіти. Тулкіт з впровадження медіаосвіти [Електронний ресурс] / О. Іржавська // Збірник статей Сьомої міжнародної науково-методичної конференції: Сучасний простір медіаграмотності та перспективи його розвитку. – Київ. : Центр Вільної Преси, — 2019. — С.93-110. — Режим доступу: https://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_conf_2019.pdf
Зоря Ю. М. Soft skills для розвитку дитини: емоційний інтелект, комунікація та медіаграмотність [Електронний ресур] : медіаальбом для наймолодших / Ю. М. Зоря, Н. М. Степанова ; ред. О. В. Волошенюк. — Київ : Академія української преси, 2021. — 42 с. — Режим доступа: https://www.aup.com.ua/book—review/soft—skills—dlya—rozvitku—ditini—emociyniy—inte/.
Зоря Ю. М. Медіаграмотність починається з сім’ї [Електронний ресур] : навчально-методичний альбом / Ю. М. Зоря. — Київ: Академія української преси, 2024. — 40 с. — Режим доступу: https://medialiteracy.org.ua/wp-content/uploads/2024/11/Simeyna_mediaosvita_2024.pdf.
Комінарець Т. Мультиплікація як засіб формування особистості дошкільника [Електронний ресур] / Т. Комінарець //Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи : збірник статей Шостої міжнародної науково-методичної конференції (20–21 квітня 2018 р.). – Київ. : Центр Вільної Преси, 2018. — С. 74-79.— Режим доступу: https://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_statey_AUP2018.pdf
Кузьма І. І. Формування медіаграмотності дітей старшого дошкільного віку: теорія і технологія : монографія [Електронний ресур] / І. І. Кузьма; за наук. ред. проф. В. М. Чайки. — Тернопіль: Осадца Ю. В., 2019. — 188 с. — Режим доступу: http://library.megu.edu.ua:8180/jspui/bitstream/123456789/4553/1/2019-Kuzma_monograf.pdf.
Манучарян Д. Як навчити медіаграмотності дошкільнят [Електронний ресур] / Д. Манучарян // Детектор медіа : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://ms.detector.media/mediaosvita/post/16309/2016-03-24-yak-navchyty-mediagramotnosti-doshkilnyat/. — Назва з екрана.
Медіаграмотність і критичне мислення в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник /за ред О. В. Волошенюк; В. Ф. Іванова; Г. А. Дегтярьова. — Київ: Академія української преси, 2020. — 79 с. — Режим доступу: https://medialiteracy.org.ua/mediagramotnist-i-krytychne-myslennya-v-zakladi-doshkilnoyi-osvity/.
Медіаосвіта дітей дошкільного віку в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / К. І. Ванько та ін. — Київ: Академія української преси, 2022. — 75 с. — Режим доступу: https://perlynka.net/wp-content/uploads/2022/10/Preschool_MediaOsvita_2022.pdf.
Степанова Н. М. Навчальний календарик розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] : робочий зошит для дітей старшого дошкільного віку : [5-6 років] / Н. М. Степанова. — Київ : Академія української преси, 2020. — 73 с. — Режим доступа: https://www.aup.com.ua/book-review/navchalniy-kalendarik-rozvitku-krit/. — Назва з екрана. — Дата звернення: 04.09.2024.
Чашка Т. Формування медійної компетентності дітей 4-6 років в процесі впровадження парціальної програми «казки і фарби» [Електронний ресурс] / Т. Чашка // Збірник статей Сьомої міжнародної науково-методичної конференції: Сучасний простір медіаграмотності та перспективи його розвитку. – Київ. : Центр Вільної Преси, — 2019. — С.111-120. — Режим доступу: https://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_conf_2019.pdf
Чашка Т. Формування медіатворчості у дітей середнього дошкільного віку шляхом залучення їх до медіадіяльності [Електронний ресурс] / Т. Чашка // Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». – Київ : Центр Вільної Преси, 2020. – С. 74-83. — Режим доступу: https://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_8_konf_2020.pdf
Швайка Л. Педагогічні орієнтири розвитку критичного мислення сучасних дошкільників: шпаргалка для дорослих [Електронний ресурс] / Л. Швайка, І. Молодушкіна, О. Тарасова // Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». – Київ : Центр Вільної Преси, 2020. – С. 84-87. — Режим доступу: https://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_8_konf_2020.pdf.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 7.10.2025 12.57.41 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ліна із міста: Бориспіль :: Запитання: 48294  
Ліна запитує:
Особливості музикотерапії та вплив музикотерапії на гіперактивний підлітковий вік. дякую
Наша відповідь:
Добрий день! Переглянте наступны джерела:
Батищева Г. О. Музикотерапія як метод психокорекції / Г. О. Батищева // Психолог. -2005. - № 14. - С. 25-32.
Гельбак А. Музикотерапія у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: навч.-метод. посіб. – Кропивницький : КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2019. - 49 с.
Музикотерапія : навч.-метод. посіб. / за ред. О. Є. Шаповала, Т. В. Безлуцик. – Київ : Грамота, 2015.
Музикотерапія: практ. посіб. / В. П. Лебединський, О. В. Степуренко, Н. В. Черненко та ін. – Київ : Медицина, 2017.
Науменко С. І. Психологія музичної діяльності : моногр. / С. І. Науменко. - Чернівці : ПП «Видавничий дім «Родовід», 2015. - 408 с.
Недериця С. Музична терапія як засіб лікувального та розвивального впливу на дітей // Музичний керівник. – 2011. – №5. – С. 4-6.
Побережна Г. Педагогічний потенціал музикотерапії / Г. Побережна // Мистецтво та освіта. - 2008. - № 2. - С. 9-12.
Федій О. А. Музикотерапія в професійній діяльності сучасного педагога / О. А. Федій // Вісник Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. Серія: Педагог. науки. – 2009. – № 11 (174). – С. 282-292.
Борисова О. Музикотерапія як сучасна оздоровча технологія [Електронний ресурс] / О. Борисова, Н. Борисова // Освіта і здоров’я підростаючого покоління : зб. наук. праць : у 2-х ч. / за ред. С. В. Страшка. - Київ : Алатон, 2021. - С. 24-25. - Режим доступу: https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Simpozion_Ucraina_11-14.05.2021_2021.pdf#page=24.
Гриньова В. Музикотерапія як складова здоров’язбережувальної технології виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / В. Гриньова // Витоки педагогічної майстерності. - 2015. - Вип. 16. - С. 20-28.- Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vpm_2015_16_5.pdf.
Дмитрук А. П. Гармонійний розвиток творчої особистості засобами музичної терапії за системою Степана Недериці [Електронний ресурс] / А. П. Дмитрук // Всеосвіта : вебсайт. - Електронні дані. - Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/garmonijnij-rozvitok-ditej-zasobami-muzikoterapii-za-metodikou-stepana-nederici-61521.html. - Назва з екрана.
Зінченко А. Музикотерапія як психологічний феномен: сутність, функції та основні підходи [Електронний ресурс] : психологія здоров'я / А. Зінченко, А. Демура // Психологія і суспільство. - 2025. - № 2. - С. 146-157. – Режим доступу: https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/issue/view/128/69.
Несен Р. С. Музикотерапія як немедикаментозний психокорекційний вплив в емоційному розвитку особистості [Електронний ресурс] : психологія особистості / Р. С. Несен // Габітус. – 2025. – Вип. 72. – С. 117-122. - Режим доступу: http://habitus.od.ua/journals/2025/72-2025/part_1/23.pdf.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 30.09.2025 09.11.35 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Лариса із міста: Київ :: Запитання: 48287  
Лариса запитує:
Добрий день! Підберіть літературу з теми: Психологічна сепарація в юнацькому віці. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго ранку! пЕРЕГЛЯНЬТЕ НАСТУПНІ ДЖЕРЕЛА:
Алчанова О. «Мам, я сам»: як відбувається сепарація від батьків протягом життя [Електронний ресурс] / О. Алчанова // MH4U : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://www.mh4u.in.ua/hochu-diznatysya-bilshe/mam-ya-sam-yak-vidbuvayetsya-separacziya-vid-batkiv-protyagom-zhyttya/. — Назва з екрана.
Берегова Н. Вплив ранньої сепарації на становлення особистості / Н. Берегова, К. Максимчук // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: «Психологічні науки». — 2020. — Т. 12. — № 1. — С. 21-32.
Болгарчук К. М. Психологічна сепарація: феномен, поняття, концепція [Електронний ресурс] / К. М. Болгарчук, І. М. Кучманич // Габітус. — 2024. — Вип. 67. — С. 114-119. — Режим доступу: http://habitus.od.ua/journals/2024/67-2024/18.pdf.
Гріньова О. Психологія проектування життєвого шляху особистістю юнацького віку : дис. … докт. психол. наук : 19.00.07. — Київ, 2018. — 564 с.
Желавська А. Сепарація від батьків та психологічне благополуччя дорослих дітей [Електронний ресурс] / А. Желавська, Л. Лисенко // Грааль науки. — 2023. — |№ 32. — С. 363-365. — Режим доступу: https://archive.journal-grail.science/index.php/2710-3056/article/view/1714.
Кротик А. С. Особливості психологічної сепарації від батьків в юнацькому віці [Електронний ресурс] : [курсова робота з психолог. дисц., спец. 053 «Психологія»] / А. С. Кротик ; наук. керів. Н. О. Кучеровська ;. [Київ. нац. лінгвіст. ун-т]. — Київ, 2013. — 40 с. — Режим доступу: http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/787878787/3729/Кротик А.С. _ПС 02-21.pdf?sequence=1&isAllowed=y.
Кузьмич О. Психологічні чинники формування довіри до себе: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / О. Кузьмич // InterConf. — 2023. — № 145. — С. 239-242. – Режим доступу: https://archive.interconf.center/index.php/conference-proceeding/article/view/2606.
Кульчицька А. Психологічний аналіз проблеми психоемоційних станів особистості в умовах сепарації / А. Кульчицька, С. Полікарчик // Психологічні перспективи. — 2023. —№ 4. — С. 133-145.
Левицька Л. Теоретичні підходи до вивчення психологічних особливостей сепарації від батьків [Електронний ресурс] / Л. Левицька, А. Бондарук // Social-science : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://social-science.uu.edu.ua/article/1303. — Назва з екрана.
Літвінова О. В. Проблема впливу батьків на процес психологічної сепарації в юнацькому віці [Електронний ресурс] / О. В. Літвінова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. — 2018. — Т. 2. — Вип. 3(2) — Режим доступу: https://pj.journal.kspu.edu/index.php/pj/article/view/515.
Невідома Я. Г. Досягнення особистісної зрілості в ситуації сепарації від батьківської родини / Я. Г. Невідома // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. — 2017. — Вип. 3 (2). — С. 68-73.
Папуша В. Суб’єктність як фактор психологічної сепарації особистості / В. Папуша // Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки. — 2020.— № 41. — С. 81-97.
Полікарчик С. Психологічний аналіз проблеми психоемоційних станів особистості в умовах сепарації / С. Полікарчик, А. Кульчицька // Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології : матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (15 трав. 2022 р., Луцьк). — 2022. — С. 49-52.
Руденко Н. Статеві відмінності психологічної сепарації у старших підлітків / Н. Руденко, В. Руденко // Інноватика у вихованні. — 2023. — Вип. 17. — С. 122-128.
Сем’яновська М. В. Психологічні особливості підліткової сепарації [Електронний ресурс] / М. В. Сем’яновська, М. М. Шопша // «Future of science: innovations and perspectives : International scientific and practical conference (February 23-25 2025, SSPG Publish, Stockholm, Sweden). — 2025. — С. 297-302. — Режим доступу: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2025/02/FUTURE-OF-SCIENCE-INNOVATIONS-AND-PERSPECTIVES-23-25.02.25.pdf#page=297.
Толочко Є. Мама знає краще. Що таке сепарація та чому нам важко відділитися від батьків [Електронний ресурс] / Є. Толочко // Ліцей № 3 міста Житомира : [вебсайт]. — Електрон. дані. – Режим доступу: https://surl.lt/ainhnb. — Назва з екрана.
Халік О. О. Психологічна сепарація дівчат студентського віку від батьків та її залежність від функціонування сім’ї / О. О. Халік // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки. — 2015. — № 2 (15). — С. 155-162.
Шевченко Н. Ф. Вплив психологічної сепарації на уявлення про любов у юнацькому віці [Електронний ресурс] / Н. Ф. Шевченко, Л. В. Зайченко // Журнал сучасної психології. — 2022 .— № 3 (26). –– С. 153-159. — Режим доступу: https://files.znu.edu.ua/files/Fakhovivydannya/psp/psp2022v3/153.pdf.
Шевченко Н. Ф. Дослідження розвитку довіри в юнацькому віці: теоретичний базис. Історія становлення та сучасного розвитку педагогіки та психології : колективна монографія / Н. Ф. Шевченко, О. П. Кузьмич. — Рига : Вид-во Балтія, 2022. — С. 293-321.
Широка А. О. Психологічні особливості сепарації в дочірньо-материнських стосунках : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. О. Широка ; [Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника]. — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с.
Що таке сепарація від батьків? [Електронний ресурс] // TeachMe.expert : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://teachme.expert/blog/article/shcho-take-separatsiia-vid-batkiv. — Назва з екрана.
Ющенко В. О. Психологічна сепарація від батьків в юнацькому віці: гендерний аспект [Електронний ресурс] / В. О. Ющенко // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору (Освіта.UA). — 2017. — Т. 76. — № II. — С. 278-282. — Режим доступу: https://osvita.eeipsy.org/index.php/eeip/about.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 22.09.2025 10.12.49 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.152484 seconds