Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 45782
   


Автор вопроса: Ганна из города: Бердянськ :: Вопрос: 16314  
Ганна спрашивает:
Шановні спеціалісти,будьласка, допоможіть знайти адреси, які б відповідали темі нашого дослідження: "Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів".Дякую.
Наш ответ:
Добрий день, Ганна!
Пропонуємо переглянути наступні джерела:

1. Етичні засади морального виховання:
http://library.rehab.org.ua/ukrainian/prof/gur
2. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами:
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/MSNU/2005-t3/tom3/48Gumenyuk_129.doc
3. Соколов В. В. Гуманістична психологічна парадигма у підготовці кадрів для закладів спеціальної освіти у Німеччині / В. В. Соколов // Проблеми сучасної педагогічної освіти: Сер.: Педагогіка і психологія / РВНЗ «Крим. Гуманіт. ун-т». – Ялта, 2006. – Вип. 10, Ч. 2. – С. 113–117.
4. Вертугіна В. Підготовка майбутніх педагогів до моделювання освітнього процесу у групах дітей з особливими потребами / В. Вертугіна // Проблеми почат. ланки освіти в контексті розвитку світових пед. тенденцій: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. – К.; Хмельницький; Івано-Франківськ: Плай, 2003. – С. 51–55.
5. Бондар Г. О. Проблеми формування гуманістичного світогляду майбутніх вчителів / Г. О. Бондар // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наук. пр. / Ін-т проблем виховання. – К., 2006. – Вип. 9, кн. 2. – С. 301–306.
6. Багай Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба // Психолого-педагогічні науки: Наук. вісн. / Ніжин. Держ. ун-т ім. М. Гоголя. – Ніжин, 2004. – № 4. – С. 34–37.
7. Заболотская О. А. Технология гуманитарно-гуманистического обеспечения формирования индивидуальности студента-будущего педагога / О. А. Заболотская // Пробл. гуманізації навч. та виховання у вищому закл. освіти: Матер. 2-их Ірпінських міжнар. наук.-пед. читань, 21-22 трав. 2004 р. – Ірпінь, 2004. – Ч.2. – С. 323–328.
8. Казанжи І. В. Виховання у майбутніх учителів гуманного ставлення до дитини / І. В. Казанжи // Професіоналізм викладача вищої школи: освітні технології: (до 90-річчя МДУ): Матеріали міжнар. наук.-практ. конф.: Зб. ст. / Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти; Миколаїв. держ. ун-т. – Миколаїв, 2004. – С. 200–204.
9. Пониманская Т. И. Гуманистический аспект психолого-педагогической подготовки воспитателя / Т. И. Пониманская // Проблеми сучасної педагогічної освіти: Зб. ст. / Крим. держ. гуманіт. ін-т. – К., 2001. – Вип. 3. – Ч. 1. – С. 73–79.
10. Лейчук А. О. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів (З досвіду роботи Бердичівського педагогічного коледжу) / А. О. Лейчук // Актуальні проблеми психології: Психологія розвитку дошкільника: Зб. наук. ст. / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. – К., 2006. – Т. 4, вип. 3. – С. 163–171.
11. Бочаріна Н. Формування гуманістичної спарямованості особистості соціального педагога: [підготовка] / Н. Бочаріна // Соц. психологія. – 2006. – № 4. – С. 120–128. – Бібліогр.:18 назв.
12. Сергеєва В. Проблема професійної підготовки фахівців до роботи з дітьми із порушенням психо-фізичного розвитку / В. Сергеєва, І. Кузава // Пед. пошук. – 2007. – № 2. – С. 63–66. – Бібліогр.: 4 назви.
13. Миронова С. П. Підготовка вчителів до корекційної роботи в системі освіти дітей з вадами інтелекту: [монографія] / С. П. Миронова; Кам’янець-Поділ. держ. ун-т. – Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. – 303 с. – Бібліогр.: с. 248–271.

Ці джерела Ви можете переглянути в фонді Науково-педагогічної бібіліотеки ім. В. О. Сухомлинського.
За адресою: вул. Берлінського, 9.

Бажаємо подальших наукових досягнень!
На все добре!

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 27.03.2009 08.53.31 :.
.: Державна науково-педагогічна бібліотека ім. В.О.Сухомлинського :.
   

Generated in 0.453488 seconds