Доброго ранку, будьласка допоможіть з курсосою з методики викладання: "Прийоми використання засобів зорової наочності для формування мовленевих навичок учнів середнього ступеня середньої загальноосвітньої школи"
Оля, доброго дня!
Радимо звекрнутися до наступних ресурсів:
http://www.nbuv.gov.ua/articles/2004/04gyuazl.zip
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2005/05vivzum.zip
http://www.rusnauka.com/10_NPE_2008/Philologia/29839.doc.htm
http://ukrref.com.ua/?id=NDg3Mg==
http://referatu.net.ua/referats/54/34531/?page=0
http://festival.1september.ru/articles/516946/
http://bibl.tikva.ru/base/B358/B358Chapter1-4-12.php, а також:
1.Бурлакова, М. О. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / М.О. Бурлакова // Іноземні мовик. - 2005.- N 1. - С.20-21.
2. Близнюк, О. І. Організація парної роботи учнів на уроках англійської мови з опорою на зображальну наочність / О.І. Близнюк, Л.С. Панова. - // Іноземні мовик. - 2001.- N 3. - С.8-9.
3. Шерстюк, О. М. Навчання монологічного мовлення з опорою на піктографічну наочність (Ідея заслуженого вчителя України М.І. Нодельмана) / О.М. Шерстюк, Г.С. Бадаянц. - Бібліотечка журналу "Іноземні мови". - 2004. - N 1. - С.3-63.
4. Чудинова, Е. В. Использование иллюстративной наглядности на уроках немецкого языка / Е. В. Чудинова; Т.М. Кагилева. - Иностранные языки в школе.- 2006.- N 8.- С.35-41.