Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Наталія із міста: Киїа :: Запитання: 17392  
Наталія запитує:
Шановні колеги, допоможіть, будь ласка в інформаційному пошуку з проблеми "дослідницька практика учня". Цікавить теоретичний, методичний,організаційний аспекти. Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня Наталія!
Пропонуємо переглянути наступні джерела:

1. Дослідницька практика учнів:
http://berdschool3.ucoz.ru/load/0-0-0-15-20
2. Дослідницька практика учнів:
http://www.rusnauka.com/.../22212.doc.htm
3. Науково-дослідницька робота учнів:
http://conference.mdpu.org.ua/viewtopic.php?...
4. Формування пошуково-дослідницьких здібностей учнів:
http://library.mk.ua/points/doslid.doc
5. Науково-дослідницька робота учнів:
http://oipopp.ed-sp.net/metod/562/562_1.doc
6. Микитюк О. М. Наукові дослідження школярів: навч.-метод. посіб. / О. М. Микитюк, В. О. Соловйов, С. О. Васильєва; За заг. ред. І. Ф. Прокопенка. – Х.: Скорпіон, 2003. – 79 с.
7. Развитие исследовательской деятельности учащихся: Метод. сб. / Редкол.: Алексеев Н. Г., Гущина М. В., Леонтович А. В. и др.; Сост. Обухов А. С. – М.: Народное образование, 2001. – 272 с.
8. Савенков А. И. Содержание и организация исследовательского обучения школьников / А. И. Савинков. – М.: Сентябрь, 2003. – 208 с.
9. Кирилюк Л. Організація дослідно-експерементальної діяльності в навчальних закладах / Л. Кирилюк // Школа. – 2008. – № 4. – С. 5–15.
10. Маслова Е. В. Некоторые аспекты организации научно-исследовательской деятельности школьников / Е. В. Маслова // Одарен. ребёнок. – 2009. – № 1. – С. 34–37.
11. Лосева О. Исследовательское обучение школьников / О. Лосев // Учитель. – 2009. – № 2. – С. 56–58.
Особенности исследовательской модели обучения.
12. Здрагат С. Г. Експерементально-дослідна робота в загальноосвітньому навчальному закладі / С. Г. Здрагат // Наша шк. – 2008. – № 4. – С. 26–29.
13. Екскурсії, практичні заняття та навчальні практики: [для учнів 1-10 кл.] // Позаклас. час. – 2008. – № 5. – С. 114–115.
14. Довгань М. Дослідницька діяльність старшокласників як важлива складова соціокультурного розвитку творчої особистості / М. Довгань // Молодь і ринок. – 2007. – № 8. – С. 125–128.
15. Копач С. О. Форми організації навчальної практики з фізики / С. О. Копач, С. Ю. Іванов, Л. М. Іванова // Фізика в шк. України. – 2006. – № 9. – С. 5–7.
16. Даниленко Л. І. Форми організації практичної діяльності учнів з охорони довкілля / Л. І. Даниленко // Біологія. – 2004. – № 11. – С. 18–20.
17. Чернова В. Облік навчальних досягнень учнів під час практичних занять / В. Чернова // Хімія. Біологія. – 2001. – № 21. – С. 1–12.
18. Кушнер Л. Модель внутришкольной социальной практики старшеклассников / Л. Кушнер // Директор шк. – 2007. – № 7. – С. 44–48.
19. Пітерська І. Організація і проведення навчальних екскурсій та практики / І. Пітерська // Хімія. – 2007. – Верес. (№ 26). – С. 18–20.
20. Потравич Г. Навчально-польова практика у профільних класах / Г. Потравич // Біологія. – 2006. – Берез. (№ 7). – С. 15–16.

Ці джерела Ви можете переглянути в фонді Науково-педагогічної бібіліотеки ім. В. О. Сухомлинського.
За адресою: м. Київ, вул. Берлінського, 9.
А також в Національній бібліотеці Украни ім. В. І. Вернадського.

Бажаємо подальших наукових досягнень!
На все добре!

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 17.07.2009 01.47.06 :.
.: Державна науково-педагогічна бібліотека ім. В.О.Сухомлинського :.
   

Generated in 0.235815 seconds