Добрий день! Допоможіть знайти літературу для виконання магістерської роботи на тему:ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МЕХАНІКІВ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІА НА ПРИКЛАДІ ДИСЦИПЛІНИ «СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ МАШИНИ» за таким змістом:
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади формування професійних знань майбутніх інженерів – механіків .
1.1. Формування професійних знань як педагогічна проблема.
1.2. Засоби мультимедіа в навчальному процесі.
1.3. Методи формування професійних знань засобами мультимедіа .
РОЗДІЛ 2. Методика формування професійних знань майбутніх інженерів – механіків засобами мультимедіа .
2.1. Роль дисципліни сільськогосподарські машини в процесі підготовки інженерів – механіків.
2.2. Вплив засобів мультимедіа на формування професійних здібностей студентів при вивченні дисципліни «сільськогосподарські машини».
2.3. Обґрунтування методичних та педагогічних умов формування професійних знань студентів засобами мультимедіа.
Доброго дня, Володимире!
Пропонуємо наступну інформацію:
1. Професійна підготовка інженерів-аграрників в системі вищої освіти США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 [Електронний ресурс] / О.В. Вощевська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2008/08vovvos.zip
2. Формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю засобами мультімедіа: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 [Електронний ресурс] / К.О. Кірей; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2008/08kkopzm.zip
3. Литвин А. Комп'ютерно орієнтовані навчальні технології у професійно-технічній освіті: [Проаналізовані деякі аспекти і перспективи використання комп'ютерних технологій в професійно-технічній освіті: впровадження мультимедійних навчальних програм, застосування Internet-технологій, автоматизованих електронних бібліотек, мережевих навчальних систем; реалізація дистанційного навчання, створення "віртуальних класів" і тому подібне] // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2006. - № 4. - С.88-89. - (Дидактика, методика і технології навчання)
4. Мехх А. Формування літературних компетенцій за допомогою інформаційних технологій та інтернет-ресурсів: [Про один з найсучасніших комп'ютерних засобів навчання - мультимедіа, який грунтується на спеціальному апаратному та програмному забезпеченні і має беззаперечну перевагу - можливість розробляти інтерактивні комп'ютерні презентації з української літератури] /Алла Мехх. // Дивослово. - 2009. - № 6. - С.15-16.
5. Лановенко А. Мультимедійні засоби в навчальному процесі // Педагог професійної школи. — К., 2006. — Вип.7. — С.179–185.
6. Сафіуліна К. Р. Інтенсифікація самостійної роботи студентів за допомогою мультимедійних засобів // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Інновації в вищій школі в контексті сучасної парадигми вищої освіти. — Х., 2008. — С. 230–231.
14. Мозгунов В. В. Використання мультимедійних технологій у навчальному процесі // Якісна освіта XXI століття: проблеми і пошуки. — Донецьк, 2009. — Т. 1 : Природничо-математичні науки. — С. 33–39.
7. Загребельний С. Використання мультимедійних технологій в навчальному процесі // Гуманізація навчально-виховного процесу. — Слов’янськ, 2008. — Вип. 41. — С.125–130.
8. Використання комп'ютера для формування комунікативної компетенції студентів немовних ВНЗ [Електронний ресурс] / С.М. Ковальова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2004. — N 19. — С. 134-136. — Бібліогр.: 4 назв.
http://www.nbuv.gov.ua/articles/2004/04ksmksn.zip
9. Формування професійних знань учнів профтехучилищ засобами мережних комунікацій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 [Електронний ресурс] / М.Ю. Кадемія; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2004/04kmyzmk.zip
10. Особливості формування професійних знань та морально-етичних поглядів студента у сучасних умовах // Проблеми підготовки медичних та фармацевтичних кадрів в Україні. — К; Дніпропетровськ, 2001. — С.183–184.
11. Романенко Л. В. Якісне оволодіння знаннями як умова формування професійних інтересів майбутніх кваліфікованих робітників аграрного виробництва // Педагог професійної школи. — К., 2007. — Вип.8. — С.200–204.
12. Толочко С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів // Науковий вісник. — К., 2008. — N 130. — С.209–215.
13. Міщенко О. Вимоги щодо використання мультимедійних засобів у навчально-виховному процесі // Гуманізація навчально-виховного процесу. — Слов’янськ, 2009. — Вип. 46. — С.240–243.
14. Формування навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 [Електронний ресурс] / Г.І. Костишина; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2003. — 20 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2003/03kgitnz.zip
15. Формування професіоналізму майбутніх інженерів-механіків у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 [Електронний ресурс] / Лариса Борисівна Щербатюк; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 20 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2007/07clbpfp.zip
http://studentam.net.ua/content/view/3505/97/
http://readbookz.com/book/172/5428.html
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gnvp/2010_50/15.pdf
http://www.rusnauka.com/10_NPE_2008/Pedagogica/30057.doc.htm
http://ebk.net.ua/Book/pedagogics/volkova_pedagogika/part3/3507.htm
http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=49619
http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_vypuski_n1_2010_st_12/?print
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zFPy2rVgKZgJ:www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Pfto/2010_6/files/PD610_43.pdf формування професійних знань теорія&cd=2&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
http://leg.co.ua/knigi/navchannya/metodika-profesiynogo-navchannya-4.html