Доброго ранку! Допоможіть знайти інформацію на тему "Види аудіювання".Дуже дякую!
Шановна Наталіє! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію:
Аудіювання в навчанні іноземної мови. – Режим доступу:
http://webarticles.org.ua/osvita/audijuvannja-v-navchanni-inozemnoi-movy.html
Виды аудирования. – Режим доступу:
http://www.english.language.ru/ege/listening_recommendations.html
Ибакаева Е.К.ОСОБЕННОСТИ АУДИРОВАНИЯ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ. – Режим доступа:
ftp://lib.herzen.spb.ru/text/ibakayeva_102_180_183.pdf
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНФОМОВНОЇ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. – Режим доступу:
http://lib.uosa.uar.net/files/8.doc
Морська Л.М. Аудіювання як окремий вид комунікативної діяльності.- Режим доступу:
http://www.rusnauka.com/12_KPSN_2010/Pedagogica/63764.doc.htm
Обучение аудированию на иностранном языке в средней школе. – Режим доступа:
http://www.mspu.edu.ru/Лисицына/Обучение аудированию.doc
Савенко Р.П. Аудіювання як одна з форм навчання міжкультурного спілкування. – Режим доступу:
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Npchdu/Pedagogics/2002_11/11-16.pdf
Сенченко В.О. ЗНАЧЕННЯ АУДІЮВАННЯ В СИСТЕМАХ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ ДЛЯ ВУЗІВ. – Режим доступу:
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Tpkov/2009_39/10.pdf
Філоненко Л. М. ПРОБЛЕМИ АУДІЮВАННЯ (СПРИЙМАННЯ ТА РОЗУМІННЯ) У РОБОТІ НАД РОЗВИТКОМ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ.- Режим доступу:
http://intkonf.org/filonenko-l-m-problemi-audiyuvannya-spriymannya-ta-rozuminnya-u-roboti-nad-rozvitkom-zvyaznogo-movlennya-uchniv/
ЩО ТАКЕ АУДІЮВАННЯ В РЕАЛЬНІЙ КОМУНІКАЦІЇ?- Режим доступу:
http://yrok.at.ua/publ/8-1-0-94
* * *
Бєляєва О. В. Механізми аудіювання та шляхи їх розвитку у початковій школі // Збірник наукових праць. — Херсон, 2007. — Вип.44. — С.73–77.
Гурман О. Аудіювання — ціль та засіб навчання // Мова та історія. — К., 2005. — Вип.80. — С.100–103.
Кошельник В. В. Проблема навчання аудіювання на уроках іноземної мови // Лінгвістичні дослідження. — Х., 2008. — Вип. 26. — С.161–166.
Кулиш Л.Ю. Виды аудирования. // Общая методика обучения иностранным языкам. : Хрестоматия. – М.: Русский язык, 1991.
Лобчук, О.Г.Мовленнєва діяльність на уроках рідної мови : 2-4 кл.: аудіювання, діалог, переказ, твір. / Олена Лобчук, Ірина Гудзик. — К.: Шк. світ: Л. Галіцина, 2006. — 126, [1] с.
Мєлєскєсцева Н. Етапи навчання аудіювання на уроках української та англійської мов // Зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський, 2005. — Вип.6. — С.111–115
Мовленнєва діяльність, 9-11 класи : Аудіювання; Діалог; Усний переказ; Усний твір; Читання мовчки. / [Упоряд. Г.Р.Корицька] — Запоріжжя: Просвіта, 2003. — 119 с.
Новак Т. В. Аудіювання як засіб навчання іншомовного спілкування // Гуманітарні науки і сучасність. — К., 2003. — С.211–216.
Підручна З. Деякі підходи до навчання аудіювання // Тернопільський держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. Наукові записки. Сер.: педагогіка. — Тернопіль, 2001. — Вип.9. — С.106–115. —
Посібник з аудіювання [Текст] : книга для викладачів / авт.-уклад. Т. М. Гусак, Н. О. Мірошниченко ; відп.ред. Т. М. Гусак ; Київський національний економічний ун-т. - К. : [б.в.], 2000. - 144 с.
Посібник з аудіювання [Текст] : книга для студентів / авт.-уклад. Т. М. Гусак, Н. О. Мірошниченко ; відп.ред. Т. М. Гусак ; Київський національний економічний ун-т. - К. : [б.в.], 2000. - 160 с.
Цінько С.В. Розвиток у п’ятикласників умінь аудіювання на уроках української мови : Автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук. 13.00.02. / Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с.
Романова Н. В. Аудіювання як шлях до спілкування // Метода. — К., 1997. — С.60–64.
Спічка А. Г. Взаємозв’язок читання і аудіювання у процесі роботи над художнім текстом зі студентами мовних спеціальностей // Гуманізація навчально-виховного процесу. — Слов’янськ, 2000. — Вип.8. — С.31–33.
Цінько С. В. Навчання аудіювання — невід’ємна складова розвитку мовної особистості // Вісник. — Глухів, 2005. — Вип.6.