Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45773
   


Автор запитання: Юля із міста: М.Рівне :: Запитання: 25450  
Юля запитує:
Доброго дня.Допоможіть будь-ласка знайти літературу в електроному варіанті на курсову роботу з педагогіки на тему:Зміст особистісно орієнтованого виховання в сучасному загальноосвітньому навчальному закладі.Дякую.
Наша відповідь:
Пропонуємо наступні джерела інформації:
Бех І.
Теоретичні та методичні аспекти особистісно-орієнтованого підходу у фізичному вихованні / І. Бех // Позакласний час. - 2009. - № 13-14. - С. 35-41. - Зміст: Система оцінювання ефективності оздоровчо-виховної роботи групи, класу, школи ; Моніторинг здоров‘я і розитку особистості ; Індивідуальний рівень фізичної підготовленості до навчання ; Оцінка відповідності рухового віку паспортному
Божко І.
Розвиток пізнавальної активності засобами особистісно орієнтованого навчання / І. Божко // Початкове навчання та виховання. - 2009. - № 16-18. - С. 31-38. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
Вершинін В.
Виховання, орієнтоване особистістю / В. Вершинін // Шкільний світ. - 2009. - № 35. - С. 1-9
Гончаренко, Алла.
Особистісно орієнтована модель освіти: підготовка педагога / А. Гончаренко // Дошкільне виховання. - 2008. - № 1. - С. 10-13
Упровадження Базової програми потребує спеціальної підготовки педагогів. Про форми підвищення культурно-освітнього та фахового рівня педагогів та про труднощі, що можуть виникати на початкових етапах упровадження БП і орінтовані способи (методичні заходи) їх усунення.
Граєва, Алла.
Стиль керівництва - особистісно орієнтований / Алла Граєва // Дошкільне виховання. - 2007. - № 6. - С. 9-12
Гуменникова, Тамара.
Підготовка вчителя до особистісно орієнтованого виховання молодшого школяра / Т. Гуменникова // Початкова школа. - 2009. - № 4. - С. 47-49. - Бібліогр.: 4 назв.. - Бібліогр.: 4 назв.
Про теоретико-методичне дослідження, проведене на протязі п'яти років, яке визначило зміст підготовки майбутнього вчителя початкових класів за наступною логічною схемою на рівні: "бакалаврату", "спеціаліст", "магістр".
Денисенко, Неля.
Овітній процес має бути здоров'язбережувальним / Н. Денисенко // Дошкільне виховання. - 2007. - № 7. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
Про важливість розроблення здоров'язбережувальних та здоров'я формувальних технологій, які б сприяли максимальному розвитку фізичного тіла дошкільнят, розвиткові психіки, формуванню духовності та навичок комунікативності.
Журавель Н.Ф.
Корекційно-комунікативне навчання в контексті особистісно орієнтованої освіти / Н.Ф. Журавель // Початкове навчання та виховання. - 2007. - № 10. - С. 8-14. - Бібліогр.: 12 назв.. - Бібліогр.: 12 назв.
Концепція розвитку "Школи особистісно орієнтованої педагогіки" // Позакласний час. - 2010. - № 4. - С. 44-52
Копилова, Ліана.
Особистісно орієнтований підхід на уроках фізичного виховання та в позаурочних формах навчання / Ліана Копилова // Здоров'я та фізична культура. - 2008. - № 34-35. - С. 47-49
Ліворук, Ольга.
Особистісно зорієнтоване навчання і виховання / Ольга Ліворук // Школа. - 2009. - № 8. - С. 46-60. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
Лыкова, Валентина.
Воспитание как личностно-ориентированный процес / Валентина Лыкова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 47-52
Миколайчук, Ніна.
Особистісно зорієнтоване виховання в системі позакласної роботи з літератури / Н. Миколайчук // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 6. - С. 59-64. - Бібліогр.: 7 назв.. - Бібліогр.: 7 назв.
Стаття використовує досвід та уміння вчителів, керівників літературних гуртків з проведення позакласних заходів з української літератури.
Омельченко, Любов.
Особистісно орієнтована система навчання і виховання через диференціацію та індивідуалізацію навчального процесу / Любов Омельченко // Рідна школа. - 2007. - № 11-12. - С. 54-55. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв.). - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв.)
Орієнтир - особистість // Дошкільне виховання. - 2008. - № 4. - С. 6-8
Розглядаються проблеми реформування дошкільної освіти.
Островерхова, Надія.
Виховання соціально зорієнтованої особистості в процесі навчання / Надія Островерхова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2008. - № 4. - С. 96-101. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв.). - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв.)
Пилипюк, Анатолій.
Індивідуально-диференційований підхід як компонент особистісно орієнтованого процесу фізичного виховання учнів / Анатолій Пилипюк // Здоров'я та фізична культура. - 2008. - № 34-35. - С. 34-36
Плахтій, Лариса.
Особистісно орієнтований підхід до навчання і виховання здібних і обдарованих дітей у контексті життєтворчої особистості / Лариса Плахтій // Початкова освіта. - 2009. - № 5-7. - С. 38-41
Плохій, Зоя.
Я і Світ навколо: Особистісно орієнтований підхід у формуванні ставлення дошкільнят до природи / З. Плохій // Дошкільне виховання. - 2008. - № 7. - С. 8-11.
Про виховання в дошкільнят ціннісного ставлення до природи та формування початків екологічної свідомості.
Ушакова Т. Б.
Особистісно орієнтована година спілкування: особливості підготовки і проведення / Т. Б. Ушакова // Початкове навчання та виховання. - 2010. - № 10. - С. 16-19
Бех, Іван Дмитрович.
Виховання особистості : підручник для студ. вищ. навч. закладів / Іван Бех ; ред.: В. М. Куценко, Л. О. Нагорна. - К. : Либідь, 2008. - 838,[1] с. : фото. - Бібліогр. в кінці частин
Бех, Іван Дмитрович.
Виховання особистості : У 2 книгах: Навчально-методичний посібник / Іван Дмитрович Бех. - К. : Либідь. - 2003
Кн. 1 : Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. - 2003. - 277,[1] с. - Бібліогр.: с. 273-276
Бех, Іван Дмитрович.
Виховання особистості : У 2 книгах: Навчально-методичний посібник / Іван Дмитрович Бех. - К. : Либідь. - 2003
Кн. 2 : Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. - 2003. - 341,[1] с. - Бібліогр.: с. 338-340
Дідик, Олена Віталіївна.
Компетентісно-орієнтоване навчання у процесі формування творчої особистості молодшого школяра / Олена Дідик. - Харків : Основа, 2010. - 144 с. - (Бібліотека журналу "Початкове навчання та виховання" ; вип. 7(79)). - Бібліогр. в кінці розд.
Навчання і виховання учнів 3 класу : Методичний посібник для вчителів / Упор. : Олександра Савченко. - К. : Початкова школа, 2004. - 510 с. - Бібліогр.: с. 510
Сучасні технології в освіті : Рекомендаційний бібліографічний покажчик / Академія педагог. наук України, Держ. науково-педагогічна б-ка України ім. В. О. Сухомлинського. - К. : Педагогічна думка. - 2007. - ISBN 966-8605-31-4
Ч. 2 : Сучасні технології виховання / упор. : І. П. Моісєєва, Л. О. Пономаренко та ін.; вступ. ст. : К. І. Чорна. - 2007. - 195,[1] с. - Бібліогр. с. 145-159
http://ua.textreferat.com/referat-12769.html
http://izmix.org.ua/
http://knowledge.allbest.ru/pedagogics/3c0b65625a2bc68a5d43b88421206d27_0.html
http://www.refine.org.ua/pageid-4962-7.html
http://www.4stupeni.ru/stady/metod/1009-tekhnologja-osobistsno-orntovanogo.html
http://www.kmv.gov.ua/divinfo.asp?Id=20346
http://ref.a.ua/?id=284573
http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14591
http://www.refine.org.ua/pageid-3542-1.html
http://referatu.com.ua/referats/7569/165720
http://refsmarket.com.ua/searchdirect.php?ID=1919902

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 18.10.2011 15.34.28 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.24102 seconds