Організаційно- педагогічні засади допрофесійної та професійної освіти в умовах багатопрофільного закладу.
Доброго дня, Альоно! Пропонуємо Вам скористатися такими матеріалами:
Профорієнтація
http://osvita.krm.name/index.php?option=com_content&view=article&id=169&Itemid=71
1.Глушко, Ольга. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О.Глушко// Рідна школа. - 2011. - № 1-2. - С. 67-70. - Бібліогр.: с. 70.
2.Дем'яненко, Олена. Особливості організації навчального процесу: кадри, діагностика, профільно-методичне забезпечення / О.Дем'яненко// Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 6. - С. 11-14. - Бібліогр.: с. 14.
3.Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л.Липова, М.Войцехівський, П.Замаскіна// Рідна школа. - 2011. - № 1-2. - С. 56-60. - Бібліогр.: с. 60.
4.Макаренко, Татьяна. Молодым везде у нас дорога? : стратегия современной подготовки, закрепления и самореализации специалистов / Т.Макаренко// Библиотека. - 2010. - № 9. - С. 10-16.
5.Малишева, Юлія. Психологічний супровід допрофільної підготовки учнів основної школи / Ю.Малишева // Рідна школа. - 2010. - № 9. - С. 64-66. - Бібліогр.: с. 66.
6.Міністерство освіти і науки України. Про затвердження нової редакції Концепції профільного навчання у старшій школі : наказ Міністерства освіти і науки України, 11 верес. 2009 р.// Позакласний час. - 2010. - № 8. - Позакласний час плюс. - С. 113-116.
7.Євтушенко, Раїса. Профільна школа: нові підходи до організації освіти : інтерв’ю з головним спеціалістом Міністерства освіти і науки України / Р.Євтушенко// Історія України (Шкільний світ). - 2010. - № 14-15. - С. 3-4.