Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 45773
   


Автор вопроса: Олена из города: Тернопіль :: Вопрос: 36922  
Олена спрашивает:
Допоможіть підібрати літературу для курсової роботи на тему "Пейзажна майстерність М.Коцюбинського (на основі творів «В дорозі» та «Intermezzo»)"
Наш ответ:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступною інформацією:
1. « Intermezzo » — вершина майстерності М . Коцюбинського у жанрі новели. – Режим доступу: http://lib.exdat.com/docs/333/index-70350.html
2. Вдович О. Імпресіоністичний пейзаж та його роль у новелах М. Коцюбинського. – Режим доступу: http://naub.org.ua/?p=1054
3. Вербицька Л. Пленер Івана Франка та Михайла Коцюбинського [Електронний ресурс] / Л. Вербицька // Питання літературознавства. - 2010. - Вип. 79. - С. 65-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pl_2010_79_11.pdf
4. Дем’яненко Л. Г. Живопис і форми його присутності у прозі М. Коцюбинського [Електронний ресурс] / Л. Г. Дем’яненко // Компаративні дослідження слов’янських мов і літератур. Пам’яті академіка Леоніда Булаховського. - 2014. - Вип. 24. - С. 271-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/kdsm_2014_24_40.pdf
5. Ковальчук О. Г. Візуальне як засіб переформатування природного у соціальне (на матеріалі творів М. Коцюбинського) [Електронний ресурс] / О. Г. Ковальчук // Література та культура Полісся. Сер. : Філологічні науки. - 2014. - Вип. 75. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ltkpfil_2014_75_13.pdf
6. Ковальчук О. Г. Уява як засіб візуалізації світу (на матеріалі ранньої прози М. Коцюбинського) [Електронний ресурс] / О. Г. Ковальчук // Література та культура Полісся. - 2012. - Вип. 71. - С. 58-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ltkp_2012_71_8.pdf
7. Костенко О. О. Форми вираження психічного буття героя (М. Коцюбинський і В. Винниченко) [Електронний ресурс] / О. О. Костенко // Компаративні дослідження слов’янських мов і літератур. Пам’яті академіка Леоніда Булаховського. - 2010. - Вип. 12. - С. 264-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/kdsm_2010_12_47.pdf
8. Лимаренко А. Л. Синтез слова й музики у новелах М. Коцюбинського (на матеріалі новел "Intermezzo", "На крилах пісні") [Електронний ресурс] / А. Л. Лимаренко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Філологічні науки. - 2014. - Вип. 4.14. - С. 107–112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvmduf_2014_4.14_23.pdf
9. Науменко Н. Природа мистецтва та мистецтво природи у новелах Михайла Коцюбинського [Електронний ресурс] / Н. Науменко // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 4. - С. 586-592. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mik_2013_16_4_103.pdf
10. Нікоряк Н. Кінорецепція тропічної природи "звукової” символіки твору М. Коцюбинського "Тіні забутих предків” [Електронний ресурс] / Н. Нікоряк // Питання літературознавства. - 2010. - Вип. 80. - С. 237-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pl_2010_80_35.pdf
11. Погребенник В. Європейська вишуканість естетизму художньої прози Михайла Коцюбинського [Електронний ресурс] / В. Погребенник // Українознавчий альманах. - 2013. - Вип. 11. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ukralm_2013_11_37.pdf
12. Поліщук Я. Індивідуальна естетика михайла коцюбинського [Електронний ресурс] / Я. Поліщук // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. - 2010. - Вип. 14. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/spml_2010_14_27.pdf
13. Присяжна Т. М. СИСТЕМА ХУДОЖНІХ ПРИЙОМІВ У ТВОРАХ М. КОЦЮБИНСЬКОГО. – Режим доступу: http://web.znu.edu.ua/herald/issues/archive/articles/1176.pdf
14. Сохань Г. С. Особливості асоціативно-образного мислення М. Коцюбинського-прозаїка : Автореф. дис... канд. філол. наук / Г. С. Сохань; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2006. - 19 c. - укp. - Досліджено специфіку асоціативно-образного мислення М.Коцюбинського-прозаїка, на підставі якої визначено психолого-естетичні механізми формування художньої думки митця. Проаналізовано природу художніх асоціацій на трьох рівнях: у контексті внутрішньої структури тропів, складніших образних парадигм (пейзажів, портретів, речей, емоцій та образів-понять), а також цілісних новелістичних структур ("Цвіт яблуні", "Невідомий", "Intermezzo"), що побудовані за принципом асоціативної композиції. Розкрито сутність художньої асоціативності як основи розуміння поетики письменника, його стильових домінант та індивідуальних прикмет (за І.Франком). На підставі аналізу художньої асоціативності у прозі М.Коцюбинського визначено витоки художньої своєрідності письменника. Встановлено, що ранні твори М.Коцюбинського ще зберігають ознаки літературної традиції XIX ст., що позначилось на внутрішньоструктурній специфіці тропів, "легкому" асоціюванні в структурі образних парадигм, а також причинно-наслідковому принципі побудови творів. Показано, що у процесі формування нової (імпресіоністичної) манери письма, М.Коцюбинський, остаточно не відмовляючись від попереднього творчого досвіду, створює оригінальну художню асоціативність, багату на несподівані зіставлення, нові монтажні прийоми та модерні способи компонування новелістичних структур. Простежено художні особливості асоціативно-образного мислення М.Коцюбинського-прозаїка в історико-літературному контексті межі XIX-XX ст. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2006/06sgsmkp.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
15. Творчість Михайла Коцюбинського. – Режим доступу: http://osnova.com.ua/preview/book/4148/ПУМ109_ Usi_lit_profil_10-k_2-s_Kosogova.pdf.
16. Тимченко Ю. О. Про особливості вербалізаціі простору в малій прозі І. Франка і М. Коцюбинського [Електронний ресурс] / Ю. О. Тимченко, О. В. Ткач // Лінгвістичні дослідження. - 2012. - Вип. 34. - С. 208-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpkhnpu_lingv_2012_34_38.pdf
17. Тимченко Ю. О. Типологія метафор у зображенні простору в новелах М. Коцюбинського італійського циклу [Електронний ресурс] / Ю. О. Тимченко // Лінгвістичні дослідження. - 2011. - Вип. 32. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpkhnpu_lingv_2011_32_30.pdf
***
18. Голодюк І. Особливості фікційного світу українського літературного імпресіонізму / І. Голодюк // Наук. вісн. Cхідноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 13. - С. 33-38. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - На матеріалі прози М. Коцюбинського проаналізовано особливості художнього світу імпресіонізму за методологією теорії фікційних світів, що виникла на межі філософії та літературознавства й належить до посткласичної наратології. Зокрема, досліджено відмінність сил природи (N-сил) імпресіоністського фікційного світу від реалістського. На основі аналізу дій персонажа визначено, що видозміна N-сил художнього світу імпресіонізму залежить від зміни мотиваційної моделі його героя. Доведено, що домінування у персонажа імпресіоністського твору психічних дій над фізичними свідчить про високий рівень його авторефлексії.
19. Горболіс Л. М. Екологічна культура героїв у художньому потрактуванні українських письменників : навч. посіб. для студ.-філологів / Л. М. Горболіс; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2010. - 131 c. - укp. - На матеріалі творів українських письменників XIX - XX ст., зокрема, М. Коцюбинського, Лесі Українки, М. Чернявського, М. Драй-Хмари, Б.-І. Антонича, Ліни Костенко запроповано шляхи потрактування малодослідженої в літературознавстві проблеми екологічної культури героїв-українців. Зазначено, що обрані для аналізу різножанрові твори митців, будучи складовими літературного процесу, фіксують тривалість художньої практики оприявлення духовних зв'язків українського народу з ріднопростором, прадавніми знаннями, народнорелігійною мораллю, правилами шляхетного ставлення до об'єктів і явищ природи.
20. Грицюта, М.С. Михайло Коцюбинський : літ . портрет. - К. : Держлітвидав, 1961. - 143 с.
21. Звиняцковський, В.Я. Новелістика А.Чехова і М.Коцюбинського : [пробл. жанра]. - К.:Наук. думка, 1987. - 105 с.
22. Калениченко Н.Л. Михайло Коцюбинський. - К. : Дніпро, 1984. - 189 с.
23. Колесник, П.Й. Коцюбинський-художник слова. - К. : Наук. думка, 1964. - 536 с.
24. Коляда, І.А. Михайло Коцюбинський. - К. : Укрвидавполіграфія, 2012. - 119 с.
25. КОСТЕНКО, М.О. ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНІСТЬ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО. - К.:РАД. ШК., 1969. - 272 С.
26. Література та культура Полісся. Вип. 10. Творчість М.Коцюбинського та громадсько-культурний і літературний процес у Чернігові кінця XIX - поч. ХХ ст. / ред.: Г. В. Самойленко; упоряд.: Г. В. Самойленко; Ніжин. держ. пед. ін-т ім. М.В.Гоголя. - Ніжин : Наука-сервіс, 1998. - 219 c. - укp. - Висвітлюється творчість М.Коцюбинського, його зв'язки з різними діячами культури, зокрема, Б.Грінченком, В.Самійленком, М.Вороним, Г.Коваленком, М.Жуком, М.Чернявським та іншими. Розглядаються гуманістично-екзистенціальні мотиви у творчості М.Коцюбинського, образи жінок у його творах, локальна та запозичена лексика, аналізується експресивна лексика як засіб створення пейзажного живопису у творах письменника та ін. Характеризуються основні тенденції культурно-мистецького та літературного життя в Чернігові у кінці XIX - початку XX століття.
27. Масальський, В.І. Мова і стиль творів М.Коцюбинського. - К. : Рад. школа, 1965. - 125 с.
28. Нечиталюк, Ірина Володимирівна. Пейзаж в оповіданні М . Коцюбинського " В дорозі" та у новелі Л. Пахаревського "Тоді, як акації цвіли" // Історико-літературний журнал . – 2008 . – N15 . – С. 280-286.
29. Поет краси природи та краси людської душі : до 150-річчя від дня народження М. Коцюбинського (1864-1913) // ДАТИ І ПОДІЇ. - 2014. - № 2. - С. 79-83.
30. Поліщук Я. Пейзажі людини. – Харків : Акта, 2008. – 346 с.
31. Потупейко М.М. Михайло Коцюбинський. - К. : Рад. письменник, 1964. - 183 с.
32. Святовець В. Ф. Магія художньої деталі у творчій палітрі Михайла Коцюбинського : Текст лекції / В. Ф. Святовець; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2003. - 50 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Проаналізовано повісті М.Коцюбинського "Fata morgana", "Тіні забутих предків", його новелу "Intermezzo", а також твори "Коні не винні" та "В дорозі".
33. Сізова, К. Портрет в Українській літературі помежів'я ХІХ - ХХ століть : від об'єктивно-зображальних засад до психологізації // ДИВОСЛОВО (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 4. - С. 47-50.
34. Слабошпицький, М. Портрет з інтермеццо: Михайло Коцюбинський // БЕРЕЗІЛЬ (м. Харків ) . - 2011 . - № 7/8. - С. 79-115
35. Слабошпицький, М. Що записано в книгу життя (Михайло Коцюбинський та інші) // КИЇВ . - 2012 . - № 7/8. - С. 14-128 ; 2013. - № 9/10. - С. 61-108.

.: Раздел: Литература :: 19.05.2015 04.21.51 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.351485 seconds