Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Денис із міста: Київ :: Запитання: 42290  
Денис запитує:
Формування маркетингової стратегії підприємства
Наша відповідь:
Доброго дня, Денисе! Перегляньте наступні джерела:
Бєлоусова К. І. Стратегічне позиціонування промислового підприємства : монографія / К. І. Бєлоусова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 202 c. - Бібліогр.: с. 193-199.
Долматов О. І. Формування маркетингової стратегії підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О. І. Долматов; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 17 c.
Ащаулов В. В. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_19.
Ащаулов В. В. Урахування ситуації на ринку при формуванні маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 1. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_1_13.
Бойко О. В. Особливості формування інноваційної стратегії підприємств на засадах маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Бойко, Н. А. Ковальчук // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_7.
Ільчук П. Г. Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств [Електронний ресурс] / П. Г. Ільчук // Наук. вісн. Ужгород. університету. Сер : Економіка. - 2013. - Вип. 4. - С. 181-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2013_4_34
Махіня А. М. Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості [Електронний ресурс] / А. М. Махіня, Л. В. Мурована // Вісн. Київ. нац. ун-ту технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 170-175. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_30.
Коваль З. О. Соціоекологічний підхід до формування та оцінювання ефективності маркетингових стратегійпідприємств з вартісно-орієнтованим управлінням [Електронний ресурс] / З. О. Коваль // Вісн. Нац. ун-ту «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 776. - С. 33-38. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_776_8
Корінєв В. Л.Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства при формуванні маркетингової стратегії [Електронний ресурс] / В. Л. Корінєв, В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_2_19.
Кривич Л. М. Формування маркетингової стратегії на підприємствах [Електронний ресурс] / Л. М. Кривич //Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 35-38. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_18.
Тютюнникова С. В. Теоретичні основи формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств у разі виходу на зовнішній ринок [Електронний ресурс] / С. В. Тютюнникова, О. В. Кот, Р. В. Левін // Економ. стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 393-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_60.
Юринець О. В. Формування складових багаторівневої маркетингової стратегії автомобілебудівних підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Юринець, О. Я. Том’юк // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(2). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2(2)__13.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 17.09.2018 14.30.35 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.235431 seconds