Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45745
   


Автор запитання: Ростислав із міста: Київ :: Запитання: 47142  
Ростислав запитує:
Добрий день. Радіореклама: жанрова специфіка, тематика. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день! Радимо для опрацювання таку літературу:
Бугрим В. В. Креатив у рекламі : навч. посіб. з інтерактивом / В. В. Бугрим; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Київ : Київ. ун-т, 2012. — 303 c
Булах Т. Д. Cутнісні ознаки радіореклами [Електронний ресурс] / Т. Д. Булах // Вісник Харківської державної академії культури. — 2011. — Вип. 33. — С. 150-157. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2011_33_20.
Гиріна Т. С. Зародження радіореклами як передумова інституціоналізації та конвергенції радіомовлення [Електронний ресурс] / Т. С. Гиріна // Молодий вчений. — 2018. — № 1(2). — С. 642-645. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_1(2)__21.
Ковтун Н. О. Паравербальні та невербальні засоби представлення комунікативного коду в рекламному радіодискурсі / Н. О. Ковтун // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філол. науки. — 2013. — № 7. — С. 136-143.
Ковтун Н. О. Рекламний радіодискурс: соціокомунікативний та лінгвальний аспекти : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Н. О. Ковтун; Ін-т журналістики, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Київ, 2010. — 16 c.
Костюк В. В. Журналістські професії на радіо в епоху конвергентності мовлення / В. В. Костюк, Ю. В. Костюк, О. В. Усманова // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. — 2020. — № 2. — С. 48-55.
Кривка Е. Т. Функціональні особливості радіореклами в соціальних комунікаціях [Електронний ресурс] / Е. Т. Кривка // Теле- та радіожурналістика. — 2019. — Вип. 18. — С. 171-178. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2019_18_23.
Лизанчук В. В. Основи радіожурналістики: підруч. / В. В. Лизанчук ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Київ: Знання, 2006. — 628 с.
Примак Т. Рекламний креатив: навч. посіб. / Т. Примак ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — Київ, 2006. — 328 с.
Улітіна Н. О. Лінгвальні характеристики слогана як компонента звукової реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовної теле- та радіореклами) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Н. О. Улітіна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. — Одеса, 2010. — 20 с.
Шапоренко В. В. Жанрова система української радіореклами: етапи розвитку [Електронний ресурс] / В. В. Шапоренко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. — 2013. — Т. 1074, Вип. 5. — С. 66-70. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_19.
Шапоренко В. В. Жанрова система української радіореклами: специфіка усних комерційних повідомлень у різні періоди / В. В. Шапоренко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. — 2014. — Вип. 4. — С. 152-156.
Шапоренко В. В. Звукові засоби створення радіорекламного образу: жанровий аспект [Електронний ресурс] / В. В. Шапоренко // Інформаційне суспільство. — 2013. — Вип. 17. — С. 64-68. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_16.
Шапоренко В. В. Сучасна українська радіореклама: типологія жанрів та культурологічні особливості : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / В. В. Шапоренко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Київ, 2016. — 16 c.

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 9.04.2023 09.03.25 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.237236 seconds