Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45745
   


Автор запитання: Олег із міста: Київ :: Запитання: 47285  
Олег запитує:
Добрий день. Цікавить література про рекламу радянського періоду. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день! Ознайомтесь з такою літературою за вашим запитом:
Бєлікова Н. В. Роль реклами у формуванні суспільства споживання в країнах, що здійснили економічні реформи / Н. В. Бєлікова // Бізнес Інформ. — 2013. — № 6. — С. 361-366.
Галькевич Т. Інформаційний потенціал і стилістичні особливості українського рекламного плаката 1957 - 1964 рр. (з фондів НБУВ) [Електронний ресурс] / Т. Галькевич, О. Донець // Бібліотечний вісник. — 2005. — № 5. — С. 24-29. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2005_5_7
Голуб І. М. Реклама Львова радянського періоду 1950-1990-х рр. [Електронний ресурс] / І. М. Голуб // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. — 2012. — № 10. — С. 14-17. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_10_6
Голубник Т. С. Друкована реклама як вид поліграфічної продукції [Електронний ресурс] / Т. С. Голубник // Наукові записки [Української академії друкарства]. — 2016. — № 2. — С. 105–111. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_2_13
Іванова І. Б. Українська радянська журналістика і мова реклами: 20-60-ті рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / І. Б. Іванова // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. — 2017. — Вип. 64(2). — С. 376-382. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2017_64(2)__47
Ковшарова О. Плакатна графіка міжвоєнної доби в радянській Україні [Електронний ресурс] / О. Ковшарова, Н. Касьянова // Історичні і політологічні дослідження. — 2018. — № 1. — С. 204-210. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iipd_2018_1_16
Лубчинський А. А. Плакатне мистецтво СРСР в часи німецько-радянської війни [Електронний ресурс] / А. А. Лубчинський // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Історичні науки. — 2018. — Вип. 11. — С. 289-301. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_2018_11_29
Матвійчук Б. С. Естетосфера радянської реклами першої половини ХХ століття: культурологічний аналіз [Електронний ресурс] / Б. С. Матвійчук // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. — 2015. — Вип. 1. — С. 54-57. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2015_1(4)__13
Матвійчук Б. С. Естетосфера радянської реклами першої половини ХХ століття: культурологічний аналіз [Електронний ресурс] / Б. С. Матвійчук // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. — 2015. — Вип. 1. — С. 54-57. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2015_1(4)__13
Найденко Т. Репрезентація колективної пам’яті на радянському плакаті 1950-х – 1980-х років [Електронний ресурс] / Т. Найденко // Старожитності Лукомор’я. — 2021. — № 1. — С. 84-97. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctarluk_2021_1_11
Сбітнєва Н. Ф. Радянський плакат 1950-х років у контексті розвитку світового графічного дизайну [Електронний ресурс] / Н. Ф. Сбітнєва // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. — 2012. — № 13. — С. 64-67. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_13_15
Тринчук В. В. Страховий плакат як різновид реклами / В. В. Тринчук // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. — 2017. — Вип. 35/1. — С. 95-103.
Шевчук Ю. C. Радянське ігрове кіно як соціальна реклама [Електронний ресурс] / Ю. C. Шевчук // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. — 2013. — Вип. 19(2). — С. 105-110. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2013_19(2)__25

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 6.06.2023 17.10.24 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.233249 seconds