Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45745
   


Автор запитання: Варвара із міста: Київ :: Запитання: 47578  
Варвара запитує:
Добрий день. Потрібна література на таку тему: Трактування сучасної української прози на уроках української літератури у старшій школі. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Варваро. Перегляньте таку літературу:
Бійчук Г. Л. Використання інформаційно-комунікаційних і мультимедійних технологій у процесі вивчення української літератури в старшій школі на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Г. Л. Бійчук // Проблеми сучасного підручника. — 2017. — Вип. 19. — С. 13-22. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_19_4.
Горобець Р. І. Мова сучасної української прози для дітей: з історії вивчення питання / Р. І. Горобець // Наук. вісн. Херсон. держ. університету. Сер. Лінгвістика. — 2018. — Вип. 34(1). — С. 11-14.
Грачова Т. М. Інтеракція на уроках української літератури у сучасній школі [Електронний ресурс] / Т. М. Грачова, М. Л. Жукова // Молодий вчений. — 2018. — № 9(1). — С. 24-27. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_9(1)__9.
Данилевська О. Міфологічні образи в сучасній українській прозі для дітей та юнацтва: спроба класифікації / О. Данилевська // Літературознавство. Фольклористика. Культурологія. — 2015. — Вип. 18-20. — С. 198-203.
Жила С. Образ Чернівців за романом-панорамою Марії Матіос «Букова земля» / С. Жила // Українська мова і література в школах України. — 2021. — № 4. — С. 9-14.
Зелінка Н. Історичне минуле нашого народу в житті сучасної людини : урок засвоєння знань, умінь і навичок : [Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі»] / Н. Зелінка // Українська мова та література (Шкільний світ). — 2021. — № 9-10. — С. 22-33.
Качак Т. Б. Особливості жанрової системи сучасної української прози для дітей та юнацтва / Т. Б. Качак // Прикарпат. вісн. НТШ. Слово. — 2017-2018. — № 4-3. — С. 229-240.
Качак Т. Б. Подолання тематичних табу в сучасній українській прозі для дітей та юнацтва: постколоніальна практика [Електронний ресурс] / Т. Б. Качак // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія»]. Сер. : Філологія. Літературознавство. — 2014. — Т. 240, Вип. 228. — С. 51-58. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2014_240_228_13.
Качак Т. Б. Сучасна українська реалістична проза для підлітків: зміна естетичної парадигми [Електронний ресурс] / Т. Б. Качак // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. — 2018. — Вип. 67(2). — С. 202-211. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2018_67(2)__23.
Качак Т. Б. Тема війни і миру в сучасній українській прозі для дітей та юнацтва [Електронний ресурс] / Т. Б. Качак // Українська література в загальноосвітній школі. — 2015. — № 3. — С. 22-24. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2015_3_6.
Качак Т. Б. Типологія дитячих образів у сучасній українській реалістичній прозі для підлітків [Електронний ресурс] / Т. Б. Качак // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. — 2015. — № 2. — С. 322-336. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2015_2_30.
Коновалова М. Особливості вивчення оглядових тем на уроках української літератури в старших класах [Електронний ресурс] / М. Коновалова, Д. Шаталова // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2021. — Вип. 44(2). — С. 174-179. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_44(2)__30.
Куца О. П. На перехресті традиційних та сучасних художньо-естетичних парадигм. (Качак Т. Тенденції розвитку української прози для дітей та юнацтва початку ХХІ століття) / О. П. Куца // Слово і час. — 2019. — № 1. — С. 106 -109.
Мірошник С. І. Формування цінностей старшокласників засобами сучасної української підліткової літератури [Електронний ресурс] / С. І. Мірошник, А. О. Жуленко // Народна освіта. — 2017. — Вип. 3. — С. 83-91. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2017_3_16.
Слижук О. А. Сучасна українська література для підлітків: вивчення та викладання в школі [Електронний ресурс] / О. А. Слижук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. — 2018. — № 8(2). — С. 122-129. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_8(2)__16.
Табор О. Власна система викладання. Педагогічні ідеї / О. Табор // Українська мова і література в школах України. — 2020. — № 7-8. — С. 37-47.
Харчук Р. Б. Сучасна українська проза. Постмодерний період : навч. посіб. — Київ: Академія, 2008. — 247 c.
Христо В. Формування читацьких інтересів старшокласників на матеріалі сучасної української прози [Електронний ресурс] / В. Христо // Українська література в загальноосвітній школі. — 2012. — № 9. — С. 10-12. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2012_9_4.

.: Розділ: Література :: 9.01.2024 11.31.10 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.243642 seconds