Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45753
   


Автор запитання: Павло із міста: Дрогобич :: Запитання: 5638  
Павло запитує:
Формування ціннісних орієнтацій в юнацькому віці. Дякую
Наша відповідь:
1. Савченко Вивчення ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді/ Л. Савченко // Безпека життєдіяльності. - 2006. - № 1. - C. 30 - 33: фото. -Бібліогр.: 2 назв.
2. Добровольська Психологічні та соціальні чинники формування ціннісної сфери старшокласників у контексті українського державотворення/ Л. Добровольська, І. Третьякова // Рідна школа. - 2006. - № 1. - C. 22-24: табл.. -Бібліогр.: 5 назв.
3. Стежко Ю. Критичне мислення як феномен ціннісної оргієнтації учнівської молоді/ Ю. Стежко // Рідна школа. - 2002. - № 12. - C. 10-14. -Бібліогр.: 22 назв.
4. Лазарчук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання/ А. Лазарчук // Психологія і суспільство. - 2002. - № 3-4. - C. 170-186. -Бібліогр.: 27 назв.
5. Пророк Н.В. Ціннісно-мотиваційні передумови адиктивного шляху вирішення життєвих проблем/ Н.В. Пророк // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 12. - C. 59-61. -Быблыогр.: 8 назв.
6. Столяренко О. Народознавство: формування у школярів ціннісного ставлення до людини/ О.Столяренко // Рідна школа. - 2000. - № 1. - C. 14-16
7. Матвієнко Ціннісно-прогматичні контексти інформаційної культури особистості/ О. Матвієнко // Рідна школа. - 2004. - № 10. - C. 13-15. -Бібліогр.: 11 назв.
8. Безкоровайна Роль активних форм соціально-ціннісної діяльності у вихованні особистості сучасного підлітка/ О. Безкоровайна // Рідна школа. - 2005. - № 12. - C. 38-41. -Бібліогр.: 10 назв.
9. Зотова Структура мотивації і ціннісні орієнтації ліцеїстів/ І. Зотова // Рідна школа. - 2005. - № 5. - C. 18-20. -Бібліогр.: 6 назв.
10. Комар Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями/ Тетяна Комар // Психологія і суспільство. - 2003. - № 4. - C. 110-118. -Бібліогр.: 9 назв.
11. Антоненко Ціннісно-смислові настанови особистості: теоретичний аспект/ Тетяна Антоненко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2004. - № 1. - C. 37-43. -Бібліогр.: 10 назв.
12. Павліченко Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів/ Анатолій Павліченко // Психологія і суспільство. - 2003. - № 4. - C. 119-127. -Бібліогр.: 23 назв.
13. Заредінова Е. Педагогізація батьків - одна з умов формування морально-ціннісних взаємин з дітьми в сучасній кримськотатарській родині/ Е. Заредінова // Початкова школа. - 2003. - № 10. - С.43-46. -Бібліогр.: 5 назв.
14. Диба С. Ціннісно-нормативна основа соціалізуючої діяльності у скаутській організації/ С. Диба // Рідна школа. - 2003. - № 1. - C. 25-27. -Бібліогр.: 10 назв.
15. Поснова Формування ціннісно-мотиваційної сфери особистості студента/ Тетяна Поснова // Соціальна психологія. - 2004. - № 2. - C. 134-139. -Бібліогр.: 11 назв.
16. Левковська Динаміка ціннісних орієнтацій молоді/ Наталія Левковська // Політичний менеджмент. - 2006. - № 1. - C. 85-93. -Бібліогр.: 15 назв.
17. Винтин И.А. Особенности социального самоопределения старшеклассников/ И.А. Винтин // Социологические исследования. - 2004. - № 2. - C. 86-93
18. Тарасенко Г. Художня екологія-школярам, або як формувати ціннісні орієнтації на природу засобами мистецтва/ Г.Тарасенко // Мистецтво та освіта. - 1997. - № 4. - C. 28-41
19. Сінькевич Н. Особливості формування морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків/ Н.Сінькевич // Рідна школа. - 2000. - № 12. - C. 22-23. -Бібліогр.: 4 назви.
20. Алєксєєнко Т. Ціннісні орієнтації сімейного виховання.Концепція реалізації/ Т.Алєксєєнко // Рідна школа. - 1997. - № 10. - C. 69-72
21. Білоусова Н. Вивчаємо ціннісні орієнтації старшокласників/ Н.Білоусова // Рідна школа. - 1997. - № 6. - C. 49-50
22. Шахтемірова О. Ціннісні орієнтації та політична свідомість/ О.Шахтемірова // Нова політика. - 1999. - № 4 . - C. 24-27. -Бібліограф.:16 назв.
23. Сінькевич Н.К.
Дослідження взаємодії школи і позашкільних закладів як системи спільної діяльності по формуванню морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків/ Н.К.Сінькевич; М-во культ. і мистецтв України. Нац. парлам. б-ка України; Інформац. центр з питань культури і мистецтва. -К.: НПБУ, 1999. -19,[1] с. -Пер.вид.: . -ISBN 966-7547-02-7
http://www.kristti.kiev.ua/kabinet/shool/liter.htm
http://aref.ilib.com.ua/190007-1.htm
http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=6&n=47&c=997
http://referatw.ru/cgi-bin/main.cgi?level=5&p1=92&p2=235&p3=47206
http://www.newacropolis.org.ua/ua/lud2002.htm/pavlik2.htm
http://www.newacropolis.org.ua/ua/lud2002.htm

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 25.03.2006 11.00.45 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.23873 seconds