Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45773
   


Автор запитання: Наталія із міста: м.Київ :: Запитання: 6848  
Наталія запитує:
Допоможіть знайти матеріали на основі яких можливо написати диплом на тему"Обгрунтування комплексу маркетингу для корпорації, на основі туристичної компанії". Дуже дякую.
Наша відповідь:
Шановна Наталя! На жаль прямої відповіді на Ваше питання немає, але я пропоную попрацювати з рекомендваними матеріалами:

1. Ополченов И.И. Маркетинг в туризме: обеспечение рыночной позиции : Учеб. пособие. -М.: Советский спорт, 2003. -192 с.

2. Бриггс, Сьюзен
Маркетинг в туризме/ Сьюзен Бриггс,; Пер. с англ. М. Ю. Зарицкой. -2-е англ. изд.. -К.: Знання-Прес, 2005. -358 с. -(Сер. "Европейский маркетинг").

3. Квартальнов, Валерий Александрович
Туризм: Учебник/ Валерий Квартальнов,; Российская международная академия туризма . -М.: Финансы и статистика, 2004. -314,[1] с. -Библиогр.: с. 308-

4. Туристично-краєзнавчі дослідження : Збірник наук. статей/ Редкол.: О. О. Бейдик, В. О. Горбик, В. К. Євдокименко та ін.; Федерація профспілок України, Ін-т туризму. -К., 2005 -
Вип. 6. -2005. -473,[3] с. -

5. Дмитрук, Олександр Юрійович
Екологічний туризм: Сучасні концепції менеджменту і маркетингу: Навчальний посібник/ Олександр Дмитрук,; Ред. Л. В. Фурта. -2-е вид., випр. та доп.. -К.: Альтерпрес, 2004. -191 с.: іл. -(Бібліотека професійного менеджера). -Бібліогр.: с. 176-181

6. Папирян, Геворк Аветисович
Международные экономические отношения: Маркетинг в туризме/ Геворк Папирян,; Рос. международ. академия туризма. -М.: Финансы и статистика, 2000. -156,[1] с.:

7. Розанова Т.
Туристский маркетинг/ Т.Розанова // Маркетинг в России и за рубежом. -1998. -№ 3. - С. 65-71. -Бібліогр.:9 назв

8. Михайліченко Г.
Моделювання логістичних систем збуту для різних типів туристичних підприємств/ Г.Михайліченко // Маркетинг и реклама. -2001. -№ 3. - С. 28-34

9. Ведмідь Н.
Оптимальна організація комунікаційної взаємодії суб'єктів туристичного ринку/ Н. Ведмідь // Актуальні проблеми економіки. -2003. -№ 2. - С.53-57

10. Крылов А.
Турист на перепутье: Процесс выбора компании и направления для отдыха у клиентов туристических фирм крайне затруднен/ А. Крылов // Маркетинг и реклама. -2003. -№ 7-8. - С. 27-29

11. Сахаров В.
Особливості маркетингових комунікацій туристичних підприємств/ В. Сахаров, Н. Ведмідь // Актуальні проблеми економіки. -2003. -№ 8. - С.136-144

12. http://ariu.berdyansk.net/departments/econom/kafedra/Sbornik_2005.doc

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 25.07.2006 11.42.11 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.296445 seconds