Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Київ :: Запитання: 9308  
Тетяна запитує:
Доброго ранку! Дуже Вас прошу допоможіть знайти літературу в електронному вигляді для магістерської "Зміст освіти і відповідність його соціально-економічному розвитку" Дуже вдячна за допомогу!!! Можливо є якісь опитувальники чи анкети! Ще раз дякую!
Наша відповідь:
Шановна Тетяно! Пропонуємо Вам переглянути наступну інформацію:
http://pleyady.kiev.ua/index.php?go=Pages&in=view&id=227
http://tspu.edu.ua/php1/include/resurs/kms/5/
http://akschool.lecos.org/e-concept.shtml
http://www.rusnauka.com/ONG/Pedagogica/4_odolins_ka ju.o..DOC.htm
http://vashchenko.lviv.ua/textes/va_kononenko.html
http://www.rabota.ua/BeAware/News/Info.xpx?NewsId=731
http://www.osvita.org.ua/student/studying/pravo/1993nak_161.html
http://dl.sumdu.edu.ua/e-pub/ped/_black/ukr/gl/gl_68.html
1. Арцишевська М. Суспільствознавча картина світу як теоретична основа інтеграціі змісту шкільноі освіти // Шлях освіти. - 2000. - № 3. - С.16-21
2. Барановський М.О. Структурування змісту шкільної освіти і диференціація навчання // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 2. - С.35-37
3. Воронько О. Заочна форма навчання: стан та проблеми її розвитку в Академії // Вісник Української Академії державного управління при Президентові України. - 2000. - № 1. - С.246-249
4. Концепція змісту освіти в загальноосвітній школі України : [Проекти] // Географія та основи економіки в школі. - 2001. - № 4. - С.15-20
5. Концепція змісту освіти для європейського виміру України // Відкритий урок. - 2005. - № 13-16. - C. 44-50
6. Корсакова О. Визначальна складова змісту сучасної шкільної освіти // Директор школи. Україна. - 2006. - № 9. - C. 58-60
7. Корсакова О. Дидактичні підходи до оновлення змісту освіти // Відкритий урок. - 2006. - № 3. - C. 3-15
8. Корсакова О. Зміст сучасної шкільної освіти/ О. Корсакова, С. Трубачова // Відкритий урок. - 2006. - № 2. - C. 3-11
9. Корсакова О. Конструювання змісту шкільної освіти // Відкритий урок. - 2006. - № 4. - C. 3-11
10. Коцур В. Проблема змісту історичної освіти у шкільних підручниках історії // Історія в школі. - 2000. - № 3. - С.12-16
11. Кравчук, Ольга Зміст освіти в аспекті суспільного розвитку // Біологія і хімія в школі. - 2005. - № 1. - С.45-47. -Бібліогр.: 7 назв.
12. Кремень В. Філософія освіти 21 століття/ В. Кремень // Відкритий урок. - 2003. - № 17-18. - C. 3-8
13. Липова Л. Відбір змісту освіти на етапі допрофільної підготовки учнів // Освіта і управління. - 2005. - Т.8 № 1. - C. 88-94
14. Липова Л. Спрямованість змісту освіти дванадцятирічної школи // Рідна школа. - 2004. - № 7-8. - C. 10-11. -Бібліогр.8: назв.
15. Луценко Л. Основні концепції диференціації змісту освіти у 12-річній школі // Рідна школа. - 2004. - № 5. - C. 5-7. -
16. Момон Л. Діяльнісний компонент змісту освіти // Освіта і управління. - 2004. - том 7 число 2. - C. 88-92
17. Наукові проблеми стандартизації змісту освіти в основній і старшій школі // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2003. - № 4. - C. 25-26
18. Овчарук О. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти // Директор школи. Україна. - 2005. - № 3-5. - C. 4-33
19. Овчарук О. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти // Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. -К, 2003. - C. 13-43
20. Овчарук О. Напрями реформування змісту освіти: загальноєвропейські підходи до формування компетентнісно орієнтованного змісту шкільної освіти // Відкритий урок. - 2004. - № 7-8. - C. 54-57
21. Савченко О. Зміст шкільноі освіти на рубежі століть // Шлях освіти. - 2000. - № 3. - С.2-6
22. Савченко О. Духовність і зміст шкільної освіти // Директор школи ліцею гімназії. - 2004. - № 1. - C. 6-8
23. Савченко О. Новий зміст освіти в основній і старшій школі // Інформатика. - 2004. - Серп. (№ 31-32). - C. 16-20
24. Соловйов В.І. Дослідження проблем,що виникають на шляху впрвадження дистанційного навчання в Україні // Нові технології навчання: наук.-метод.зб. - 2005. - Вип.41. - C. 100-108. -Бібліогр.:7 назв

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 7.03.2007 08.42.25 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.67518 seconds