Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45759
   


Автор запитання: Юлія із міста: Севастополь :: Запитання: 9542  
Юлія запитує:
Добрий день! Допоможіть знайти інформацію за темою "Комунікаційні стратегії політичної реклами". Дякую.
Наша відповідь:
Юлія, пропонуємо скористатися наступними джерелами:

Біденко А. Нейролінгвістичне програмування як засіб політичної
реклами//http://www.cdrp.iatp.org.ua/material/society/nlp.html,
МЕДІА В ПРОЦЕСАХ ДЕМОКРАТИЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА//
http://bepabuucyca.by.ru/politik/12/9.html,
Кетлін Крос та Роберт А. Гакет ПОЛІТИЧНІ КОМУНІКАЦІЇ ТА НОВИННІ ЗАСОБИ
МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ДЕМОКРАТИЧНИХ КРАЇНАХ: КОНКУРУЮЧІ ПІДХОДИ
http://www.socd.univ.kiev.ua/PUBLICAT/SOC/POLCOM/content.htm,
Ефективна комунікація між державною службою та
ЗМІ//http://www.oecd.org/dataoecd/42/58/37117021.pdf,
Чому виграють вибори, або Агресивні тексти як найбільш ефективні
комунікаційні технології 11.04.2006___ Дмитро Бачевський, для УП
//http://www.pravda.com.ua/news/2006/4/11/40838.htm,
УКРАЇНСЬКА ПРАВДА: Маніпуляція свідомістю та політична телереклама
2006 // http://iu.org.ua/analitics/2006/03/1543.html?print,
Софія Буртак Політична реклама як маніпулювання громадською думкою //
http://www.ji-magazine.lviv.ua/ji-junior/N30-1/burtak.htm,
Комунікаційні стратегії // http://kwendi.net/ua/we/,
Стандарти Ради Європи у сфері медіа //
http://www.irex.kiev.ua/files/media/R_E_final.pdf,
Комунікаційні та інформаційні функції, пов’язані з програмами та проектами розвитку. Луцьк, Вінниця – липень 2005 р. http://www.regdev.org/reg_me.pdf,
Політичні комунікації // http://aspu.od.ua/node/2,
Четверта влада // http://aspu.od.ua/node/1,
Біденко А. Політична реклама поза зоною свідомості (деміфологізація
психотехніки нейролінгвістичного програмування) //ЛЮДИНА І ПОЛІТИКА . - 2004. - № 4 . - С.55-64.
Гаєвська Н.В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній
рекламі //ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ ТА СОЦІАЛЬНА РОБОТА . - 2006 . - № 3 . -С.15-19.
Кафарський В. Політична реклама: проблеми правового регулювання
//ПРАВО УКРАЇНИ . - 2006 . - № 10 . - С.64-69.
Коноваленко А.В. Психология политической рекламы. - Ростов н/Д.:Феникс,
2005 . - 94 с.
Костенко Н. Політичний адвертисмент або парадокси медіа // Політична
думка. — 1998. — № 3-4. — С. 57-61.
Костенко Н., Кривенко О., Слісаренко І., Шкарлат Ю., Бебик В., Томенко М. Українські мас-медіа та свобода інформації// Політична думка. — 1994.— № 4. — С. 48-57.
Костенко Н., Макеев С. Непридуманный «пятый мир» // Политическая мысль. —1996. — № 1. — С. 41- 49.
Лалл Дж. Мас-медіа, комунікація, культура. Глобальний підхід. – К., 2002.
Луман Н. Власть. – М., 2001.
Маніпуляція свідомістю // „Ї”. Незалежний культурологічний часопис. - № 30, 2003.
Московіті С. Стратегічні пропаганди і колективного навіювання// „Ї”,
„Маніпуляція свідомістю”, № 30, 2004. – с. 46-62.
Почепцов Г. Теорія комунікацій. – К., 1999.
Политическая реклама. – М., 1999.
Почепцов Г.Г. Політична реклама України: стратегія виграшу чи програшу // Вісн. Київ. нац. ун-ту. – Серія Журналістика. – 1997. – Вип. 5. – С. 34 – 36.
Почепцов Г.Г. Коммуникативные технологии ХХ века. – М.: Релф-бук; К.:
Ваклер, 2001. – 352 с.

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 28.03.2007 08.23.01 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.238242 seconds