Національна бібліотека України для дітей
     
Віртуальна довідка1
Наша адреса:
03190, Київ, вул. Януша Корчака, 60
 
Написать письмо
 
 
 
   
Пошук по сайту  
 
Skip Navigation Links.
Про бібліотеку
Загальна інформація
Режим роботи
Контакти
Структура
"Вікно в Америку"
ЗМІ про бібліотеку
Спонсори
Благодійний фонд розвитку
Державні закупівлі
Вакансії
Послуги та сервіси
Новини
Замовлення екскурсій
Бібліотечні події
Онлайн-проєкти
Читацькі об'єднання
Психологічна служба
Віртуальна довідка
Версія для слабозорих
Електронні ресурси
Електронний каталог
Електронна бібліотека
Видання бібліотек для дітей
Віртуальні книжкові виставки
Інтерактивні ресурси
Ключ
Почитайко
Т.Г. Шевченко для дітей
Бібліотека у форматі Д°
Музей книги
Творчість дітей
Пам'ятні літературні дати
Вибрані Інтернет-ресурси
Для дітей
Для дорослих
Дитячі бібліотеки в Інтернет
Це важливо знати
Читання - справа сімейна
ІнфоТека для дітей
ІнфоТека для дорослих
Інтернет-безпека для дітей
Інтернет-безпека для батьків
На допомогу бібліотекареві
Професійні новини
Бібліотеки України для дітей
Мережа бібліотек України для дітей
Національна секція IBBY
Асоціація дитячих бібліотекарів
Сторінка методиста
Проєкт "КОРДБА"
Інформаційна культура користувачів
Бібліотека + IT
Нові книги України
Книги обмінного фонду

Вступ
Казка — благодатне джерело виховання,
яке нічим не можна замінити.
Казкові образи доносять до серця й
 розуму дитини могутній творчий дух ...

Василь Сухомлинський

Чому ми читаємо дітям казки? Відповідей може бути безліч: тому, що нам їх теж читали в дитинстві; тому, що таким чином дітей можна залучити до читання; тому, що казки діти сприймають найкраще. А ще тому, що без казок дитина просто не може нормально розвиватися.

Великий педагог В.О. Сухомлинський, який розумів величезне значення казки у процесі навчання дитини у початковій школі, стверджував, що з казки бере дитина перші уявлення про справедливість і несправедливість... Казка для маленьких дітей — це не просто розповідь про фантастичні події; це — цілий світ, в якому дитина живе, бореться, протиставляє злу свою добру волю. Дитині хочеться не тільки слухати казку, а й самій розповідати її, хочеться не тільки слухати пісню, а й самій співати, не тільки спостерігати за грою, а й брати участь у ній. У казках завжди торжествує добро над злом, утверджується оптимізм, а вигадка і розважливість виконують ще й дидактичну функцію. Саме з казок діти черпають глибоку народну мудрість, емоційно-моральні та естетичні цінності. Саме казки є тим відправним пунктом, який формує особистість дитини. Почуття, переживання — це «ворота» пізнання, а казки без переживань не буває. Саме вона через почуття і переживання виховує такі моральні якості особистості, як совість, чуйність, чесність, правдивість, почуття справедливості, порядність, працелюбність тощо, які є основою загальнолюдської моралі.

Моральну силу казок високо оцінювали багато письменників, визнавали їх взірцем національного мистецтва, наслідували народних казкарів, що заслужили славу витончених майстрів, переймали у них прийоми художньої виразності і, головне, цінували глибину змісту та естетику казок. До таких письменників сміливо можна віднести відомих не лише багатьом поколінням українських читачів, але й читачів інших держав світу Наталю Забілу, Миколу Носова, Шарля Перро. Про творчість саме цих непересічних особистостей і йтиме мова у даних методичних порадах.

До змісту Наступна

 

Для редагування, видалення інформаціі про дитину з сайту або повідомлення про нелегальний контент Ви можете звернутися за адресою: library@chl.kiev.ua

 
Останнє оновлення: 12/3/2024
© 1999-2010р. Національна бібліотека України для дітей